Slnko pomaly zapadalo za obzor. Neal Wallace vrhol krátky pohľad na Steeva Douglasa, ktorý stepoval vedľa neho. Obaja čakali na moment, až sa terminál zaplnia cestujúci a oni konečne uvidia tú bláznivú detektívku, ktorá im posledné dni spôsobovala kvalitné bolesti hlavy.
Neal si celkom jasne spomínal na ten strašný pocit, keď jej povedali o Loredane a ona zložila. A ďalej nedvíhala a nedvíhala, až potom zavolal istý rumunský policajt, ktorý sa predstavil ako Nicolae Vulpe a oznámil im, že Phoenix Monroeová je v nemocnici. Neal mal pocit, že vtedy umrie.
Potom im to policajt vysvetlil. Všetko ohľadne šialeného plánu a aj ohľadne toho, ako sa vydaril.
Siri Koldenová bola na kraji smrti, keď sa konečne dostala na nemocničné lôžko a od totálneho kolapsu ju delilo len pár minút. Mala v tele silné narkotiká, utrpela slabší otras mozgu a jedno polovičné obesenie.
Čo sa detektívky Monroeovej týkalo, bola na tom síce zle, ale oveľa lepšie. Mala zlomené tri rebrá a mierne posunutú sánku. Vraj doktori hovorili aj o prejavení niektorých zranení z nejakej predošlej nehody, ale policajt sa k tomu nevedel presnejšie vyjadriť. V konečnom dôsledku však nedopadla najhoršie a o pár týždňov by mala byť v poriadku.
Po hospitalizácii oboch žien im bolo nariadené, aby ešte pár dní ostali v pokoji a cestovanie lietadlom by im neprospelo. Ak mal Neal správne informácie, Siri bola presunutá do nemocnice v Nórsku včera súkromným letom a Phoenix mala tým istým lietadlom dnes letieť späť do Phoenixu.
Pristátie súkromného lietadla rumunskej vlády bolo naplánované krátko po pristáti iného lietadla, a tak sa terminál naplnil chaosom tesne predtým, akoby Neal videl cez veľké sklenené steny pristáť maličké lietadlo.
Steeve ho potľapkal po pleci: „Nezabudni sa vyškierať menej."
Neal sa zamračil, ale šklbalo mu kútikom úst. Posledné dni strávil väčšinou v prítomnosti Steeva a Misty, z čoho mu začalo trošilinku hrabať. No napriek tomu mu neušlo, že Steeve mal o Phoenix minimálne také obavy ako on a Steevovi nemohlo ujsť, že Neal bol šesť dní ako na ihlách. Chcel ju vidieť na vlastné oči a presvedčiť sa, že je naozaj v poriadku.
Od toho incidentu absolvovali zopár hovorov, počas ktorých sa snažil Neal krotiť a nevynadať jej do nezodpovedných bláznov.
Nejde ju prehliadnuť, to bola prvá myšlienka, ktorá Nealovi napadla, keď zazrel ohnivé vlasy, ktoré sa krútili okolo peknej tváre detektívky Monroeovej. Jednu ruku si držala na hrudníku, v druhej mala malú tašku. Jej veci niesol chlap, ktorý šiel s ňou.
Bol vysoký, vlasy mal skôr blond ako hnedé, oči veselo modré. Na jeho perách vládol šibalský úsmev, pričom sa rozprával s Phoenix.
Ohnivovláska následne zbadala svojich kamarátov a na jej pery sa natlačil úprimný úsmev, ktorý zohrial Neala pri srdci. Nevyzerala najlepšie, tvár mala popolavú a oči unavené, ale bola rada, že je konečne späť. Neal to vedel vyčítať z jej postoja aj napriek tomu, že sa hrbila kvôli nalomeným rebrám.
Podišli až úplne k nim, ale neprehovoril nikto. Neal mal oči len pre Phoenix, ktorá sa uškŕňala. Chcel ju objať a tak ubezpečiť aj posledný kus svojej pochybujúcej sa duše o tom, že je tu, je skutočná, prežila to a zachránila Siri, pričom zatkla Loredanu Siritru.
No ju by to asi skôr bolelo, akoby sa tomu potešila. Neal sa ovládol a natiahol prsty k jej tvári. Opatrne prešiel po jej napuchnutej lícnej kosti a ruku zase stiahol. „Ty si jedna strašná osoba," šepol a Phoenix sa opatrne zasmiala.
YOU ARE READING
HEART QUEEN ✔
Mystery / ThrillerPreniesť sa cez vraždu nie je ľahké. Ani v prípade, že ide o sebaobranu. Prípad Phoenix zhoršuje aj fakt, že nemá okolo seba nikoho, komu by skutočne verila, komu by sa dokázala zdôveriť s temnými myšlienkami, ktoré ju denno-denne ničia. Po takmer...