Bölüm 1

6.7K 459 1.7K
                                    

OKUMAYA BAŞLADIĞINIZ TARİHİ BURAYA YAZARSANIZ BU YAZAR PEK SEVİNİR:)

Vergi dairesinden çıkıp, bir taksiye atladı. Yağmur küçük küçük yağarken yine gözlüğünün camları ıslanınca sinir oldu. Kulaklıktan yayılan Gripin melodileri yatıştırdı biraz öfkeyle çırpan yüreğini...

zaten ıslağım boğazın ortasında
yaşlarım gizleniyor damlalarında
durma, yağmur durma

cilalanıyor ruhum İstanbul sağanağında
damlalar karışmış elmacıklarıma
durma, yağmur durma...

Ne zaman sevmişti bu çocukları? Hatırlayamadı. Ama iyi müzik, iyi söz, iyi beste yapılmıyordu artık. Hiçbir şey iyi yapılmıyordu ki artık ülkede. Her şey kirlenmiş, kirletilmiş, sahipsiz bırakılmıştı. Yalnızca nefes alıp veriyordu, kendine kadın ya da adam diyen yaratıklar.

En çok da aşk ve tutku sahipsiz kalmıştı. Kadınlığını gizleyen, unutan bir dolu dişi ve nedensizce yaşayıp duran adamlar kalmıştı geriye. Ama "yiğidi öldür, hakkını ver" demişler ya hani bazı güzel ve mavi adamlar da vardı; tutku ve sevgiyi unutmayan, sahipsiz bırakmayan. Arda gibi...

41 yaşını yeni doldurmuştu Arda. Reklam dünyasının içinde savrulmuş, hayatını bir türlü anlamlandıramamış kayıp ruhlardandı. Parlak bir öğrenci değildi belki ama hayat onu iyi arkadaşlar ile karşılaştırmıştı eğitim ve iş macerasında. En büyük kazancı buydu.

İçten güldüğü çok az görülmüştü. Hani şu "cool" dedikleri türdendi. Daha doğrusu duygularını göstermekten hoşlanmazdı ama onu iyi tanıyanlar anlardı ne vakit kırılmış, ne vakit üzülmüş, ne vakit mutluydu. Aslında gönlü savruk, çapkın bir adamdı ama kendine bile itiraf edemezdi bunu. Ama Lâl başkaydı...

Başkaydı işte o kadın. Farklıydı. Hırçındı. Kadınlığını gizleyenlerdendi. Bilinçli miydi bu gizleyiş yoksa ayakta kalabilmek için mi gizlerdi kadınlığını hiç çözememişti Arda. Tutkuyla karışık garip bir çekim duyardı bu kadına. Kendine bile itiraf edemediği garip hislerle bağlıydı bu varoluşa. İçinde isimlendiremediği binlerce duygudan biriydi Lâl. Ama en dokunulmamış, en bozulmamış, en masum haliydi belki de aşk'ın. Aşk mıydı gerçekten? Düşünmemişti bunu, düşünmeyecekti de. Yaşayabilseydi keşke hesapsız ve sonunu düşünmeden...

LÂL BİR HAYAL...  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin