◆35

381 78 54
                                    

Lamunan taehyung terganggu. Dia kembali ke alam realiti. Taehyung menoleh ke arah suara itu.

Kelihatan yura dan joohyuk elok berdiri didepannya.

"Eh bila korang sampai? "

"Cukupla tengok kau berangan tadi" jawab joohyuk dengan nada sindiran.

Taehyung tersengih sambil gosok belakang lehernya.

Taehyung memandang yura sekilas.

"Uish noona tukar hairstyle! " kagum taehyung memandang yura yang leka dengan fon nya.

Yura memandang taehyung dengan terpinga pinga

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yura memandang taehyung dengan terpinga pinga.

"Ha? " soalnya tak faham.

"Rambut sayang tu ha" jawab joohyuk kepada yura yang terkebil kebil.

"Ohhh" melopong mulut yura.

"Haih. Baru tinggal korea 2 bulan sampai tak faham aku kata apa" perli taehyung sambil menggeleng gelengkan kepalanya.

"Eh mana ada lah. Aku sibuk dengan fon tadi. Anyway, rambut ni? Tahu tak aku rimas gila ada bangs ni? Kacau ketenteraman hidup dahi aku" rungut yura sambil mengerling joohyuk yang selamba je main fon.

"Ni mesti kes hyung yang suruh en? Tak habis ii. " ujar taehyung dan tergelak kecil.

"Well. Wife kan kena dengar cakap suami" tutur joohyuk mengerling yura.

"Cukup ii lah dengan ayat awak tu. " jeling yura dan melemparkan pandangannya kepada taehyung.

Yura mengerutkan dahinya. Dia menepuk bahu joohyuk yang sibuk kemaskan rambutnya.

"Apa? "

"Sejak bila adik awak sorang ni baik dengan anak kita? " bisik yura sebaik saja dia menarik kepala joohyuk.

"Haah kan. Hantu apa sampuk dia? " bisik joohyuk pula dan mengerling taehyung sikit.

Taehyung mengangkat kening kanannya. Apa masalah dorang ni bisik bisik?

"Yah yah. Ingat baik sangat ke berbisik bisik?." soal taehyung tak puas hati.

"Tak. Kami pelik je. Sejak bila kau caring sangat ni dengan woo? " soal joohyuk memandang woohyuk yang nyenyak tidur atas paha taehyung.

" ha. Korang pun sama, soalan yang sama dengan readers ii ff ni. Tak. Salah ke aku nak baik? Jahat sangat ke aku ni? "

Pasrah taehyung sambil menarik muncung. Yura memandang joohyuk yang selamba pandang adiknya yang separa merajuk.

"Ape? Gedik eh sekarang merajuk bagai. Dah, aku nak pergi tandas jap"

Yura mengetap bibir. Geram dengan perangai suaminya yang sorang ni.

"Yah tae, aku dah la lama tak pujuk kau, alah tak payah merajuk lah"

Taehyung hanya palau yura. Dia acah sibuk dengan fon. Yura meniup rambutnya ke atas.

[C]Hate You Mr Idol »LYMI S2«Where stories live. Discover now