"Woah. Serius sweet gambar ni! "
"Kan? Dia yang suggest kot"
Yerin angguk sambil jarinya ligat menggesel ke tepi.
"Ya--"
BAM!
serentak kepala ra hee dan yerin menoleh ke arah pintu yang terhempas kuat itu.
"Ommo ommo! I cannot la macam ni"
Rahee dan yerin memandang 2 orang cikgu perempuan yang bersandar di dinding dengan kening diangkat sebelah.
"Aigoo, kehenseman dorang tiada tandingan nyaa! " ujar seorang cikgu perempuan itu. Tangannya sibuk mengibas ngibas mukanya.
Pandangan menyampah, ikhlas dari rahee dan yerin dilontarkan kepada 2 orang cikgu itu.
"Ignore them. So, gambar ka--"
"Eh korang! "
Yerin dan ra hee menoleh malas memandang ke arah cikgu itu.
"Wae? "
"Oh my god, korang tak tahu ke? Ada cikgu baru reciks dekat depan pejabat tu. Aishh i can't" terang cikgu perempuan berambut pendek, solbin. Dia menekup pipinya sambil meroyan.
Ra hee gelak palsu sebagai respon.
"Eh its ok. Kami sambung borak eh?" ujar ra hee dan membuat muka menyampah. Dia menoleh ke arah yerin untuk sambung borak.
"Gambar ya--"
"One more thing gais, u know what, ada 2 orang cikgu LELAKI. i ulang, L.E.L.A.K. I.. baru masuk hari ni korang~ hensem dia tak payah cakap la. Aum gitu.ommo!"
Ujar imhwa dan menekup mukanya bila penyakit meroyan kembali. Em.
Ra hee menutup matanya, menahan marah. Dia berdiri dan menarik tangan yerin yang masih duduk.
"Kajja. Kita sembang dekat tempat lain"
"Kejap ra. Im curious" tolak yerin seraya menarik lengannya dari rahee. Ra hee hanya menunggu.
"Korang.. Ada sebut 2 cikgu lelaki baru ke tadi? " soal yerin meraih kepastian.
"Yep! Serius memang hot gi--"
"Aku taknak tahu yang tu.. But, korang pasti? 2? "
Solbin dan imhwa mengangguk laju.
"Of coz lah. Kami ada lalu depan pejabat our boss. And, muka cikgu tu.. Perghhh"
Solbin mengangkat ibu jarinya, sangat menggambarkan kejujurannya. -,-
"Setahu Aku sorang je. Pakai kot tu kan? And.. Another guy? "
"Ma--"
Tok-tok!
Pintu dibuka dari luar sebaik diketuk 2 kali.
4 orang manusia dalam bilik guru itu serentak memandang figura yang membuka pintu.
"Er.. Ane..ong? " sapa manusia si pembuka pintu. Pfft.
"Ommo! My heart.. This new.. "
"Aneong! Nice.. To meet.. Ommo.. " imhwa memandang figura itu dengan penuh rasa kagum.
Figura itu tersenyum kecil ke arah imhwa dan solbin yang hampir dikebumikan.
Matanya meliar ke arah depan dan tertancap pada 2 orang yeoja yang kaku tetiba. Dia tersenyum sikit.
"Er.. Saya nak jumpa cikgu.. Jung. Mana satu ya? " soal figura itu memandang ke arah imhwa dan solbin.
"Ha? Er.. Di-dia dekat sa-sana. Rambut.. Ungu" jawab imhwa gagap sambil menunding ke arah yerin
YOU ARE READING
[C]Hate You Mr Idol »LYMI S2«
Random[BACA LYMI S1 UNTUK LEBIH FAHAM S2 NI] "𝓦𝓮'𝓻𝓮 𝓽𝓸𝓽𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓼𝓪𝓶𝓮 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓢𝓾𝓶𝓶𝓮𝓻 𝓡𝓪𝓲𝓷" "yerin?" -- "move on la tae. yerin takkan kembali" ---- "taehyung ah,jom makan" "shiro! aku nak makan dengan yerin je!" ---- "aku rasa tu yeri...