◆46

337 73 150
                                    

Taehyung mengeluh seraya duduk di atas kerusi guru.

"Cikgu, kenapa kita tak boleh sambung main bola? " soal seorang anak muridnya.

Taehyung memandang joon dengan pandangan kosong.

"Guru besar suruh masuk kelas kan tadi? Takut kamu semua pulak yang tercedera" jawab taehyung dan tersenyum nipis.

Melopong mulut semua budak-budak dalam kelas tu.

"Lepastu, cikgu lee macam mana? Dia tak apa ii ke? " soal eun pula.

"Entah la. " jawab taehyung malas. Dia menongkat dagu.

"Buat latihan muka surat 13. Kalau siap,hantar" arah taehyung dan sambung menongkat dagunya.

"Yerin!!!! "

Taehyung berlari ke arah yerin untuk menghalang bola yang bakal menghempas yerin.

Langkah lajunya terhenti apabila seorang lelaki terlebih dahulu menolak yerin ke tepi dan menghalang bola tersebut.

Jiwon.

"Gwenchanayo? " soal yerin dan berlari anak ke arah jiwon yang mengusap lengannya.

"Eo, gwencahana. " jawab ji won dan tersenyum nipis.

"Rin? Ok tak? "

Yerin mengangguk laju. Ji won berdiri.

Taehyung mengemam bibirnya sebelum memusing badannya untuk kembali ke padang.

"Yah! "

Taehyung menghentikan langkah. Perlahan-lahan dia menoleh. Jiwon berjalan laju ke arahnya dan ya, dia menarik kolar taehyung. Kuat.

"Kau tak reti nak jaga anak murid ke?! "

Taehyung melarikan pandangannya ke tepi. Menyampah.

"Kau ingat aku boleh agak ke yang benda nak jadi? "

"Dah kau tak boleh agak benda tu nak jadi, peka lah sikit dengan aktiviti dorang tu. Perhati je buat apa? "

Taehyung merengus geram.

"Kau, tak payah nak overprotective sangat. Ada orang cedera ke? Takde kan. "

[C]Hate You Mr Idol »LYMI S2«Where stories live. Discover now