"Ra ra ra! " panggil yerin sambil berlari ke arah rahee."Apa apa apa? " soal rahee mengajuk cara yerin.
"Tae kan aj--"
"Tak habis ii dengan tae kau" menyampah rahee sambil menyilangkan lengannya.
"Alah, biar la. Aku nak cerita ni" pujuk yerin sambil tarik ii tangan rahee.
"Ha apa? "
"Dia ajak aku pergi pantai haedong! Ada something suprise dia nak tunjuk" teruja yerin sambil tersenyum lebar.
"Ha yelah ii. Im happy for u" ujar rahee sambil menepuk bahu yerin.
"Kenapa Kau moody ni? "
"Mana ada" nafi rahee dan melarikan anak matanya ke arah lain.
"Eleh tipu. Alah cerita la" rayu yerin sambil menggoyang tangan rahee.
"Em. Minhyuk dah tak kerja sini " jawab rahee dan mengeluh.
"Whos care duh? Biarlah dia. Dari dia kerja sini, kau sanggup ke nak hadap muka dia? " soal yerin sedikit bengang dengan jawapan rahee.
"Tapi.. Aku sayang dia lagi. Banyak memori aku dengan dia"
"Alah, nanti mungkin kau dapat lebih baik dari dia. Sapa tahu kan? "
Rahee mengangguk perlahan. Yerin tersenyum kecil.
"Senyum lah sikit " pinta yerin seraya menarik pipi rahee.
Perlahan-lahan rahee mengukir senyuman.
"Kan cantik! " teruja yerin sebaik rahee mengukirkan senyuman.
"Myu rahee kan? Sapa tak kenal "
Ha mula dah masuk lif tekan sendiri.
•••
Skip
"Tae yah! Ppali turun makan! " laung yura dari tingkat bawah.
"Aku tak dinner dengan korang harini! " balas taehyung dengan lantang. Dia sibuk melihat dirinya depan cermin.
Dah hensem tu hensem lah
(・∀・)Setelah taehyung berpuas hati dengan penampilannya, dia bergegas ke arah pintu.
Kemudian, dia patah balik ke meja nya untuk ambil satu kotak berwarna hitam dan berkilau.
Kemudian, lantas dia menuruni tangga dengan laju.
"Hyung! Hyung nak pergi mana? " soal woohyuk yang sedang bermain game di ipad nya sambil meniarap.
"Eo, hyung nak pergi makan dekat luar" jawab taehyung sambil membetulkan butang di pergelangan bajunya.
"Wah! Best nya! "
Taehyung hanya senyum sambil mengemaskan bajunya.
"Kau nak pergi mana ni, tae? " soal joohyuk yang baru selesai makan.
"Pantai Haedong" jawab taehyung ringkas.
"Pantai? Kau nak berkelah dekat situ malam ii ni ke apa? " tanya joohyuk hairan dengan perangai alien adiknya seorang ni.
"Mana ada. Kan situ ada restoren, cafe, hotel n so on. Aku pergi makan dekat situ la" jawab taehyung sambil membuka pintu depan.
"Oh, dengan sapa? "
"Alah sibuk la hyung. Biarlah dengan sapa pun. Dah macam wartawan dah tanya banyak ii ni"
Ujar taehyung sejurus menyarungkan kasut.
YOU ARE READING
[C]Hate You Mr Idol »LYMI S2«
De Todo[BACA LYMI S1 UNTUK LEBIH FAHAM S2 NI] "𝓦𝓮'𝓻𝓮 𝓽𝓸𝓽𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓼𝓪𝓶𝓮 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓢𝓾𝓶𝓶𝓮𝓻 𝓡𝓪𝓲𝓷" "yerin?" -- "move on la tae. yerin takkan kembali" ---- "taehyung ah,jom makan" "shiro! aku nak makan dengan yerin je!" ---- "aku rasa tu yeri...