Yerin menyusun barang ii nya dan juga buku anak ii murid nya didalam rak kecil nya.
Setelah dia berpuas hati dengan keadaan mejanya, dia mengambil beg sandangnya dan keluar dari bilik guru.
Sempat dia menghantar mesej kepada jiwon.
Rin dah nak balik ni. Tunggu oppa dekat parking!
1.35 p.mKemudian, dia memadamkan skrin fonnya. Kakinya meneruskan langkah.
Ting!
Oppa lambat sikit. Rin datang la bilik kostum lama ni.
1.36 p.mYerin menutup fon nya. Dia mengerutkan dahinya. Fon disimpan ke dalam beg nya.
"Apa yang dia buat dekat bilik kostum lama tu? " gumam yerin dengan dahi berkerut.
"Ah whatever" yerin hanya mengabaikan soalan di kepalanya dan mengatur langkah ke bilik kostum.
Setibanya, di depan pintu bilik kostum itu, yerin terus membuka pintu.
Alangkah terkejutnya yerin apabila melihat jiwon yang bersandar disofa sambil seorang yeoja dalam keadaan 'on top' membuka butang baju jiwon.
Astaghfirullah. Ampunkanlah dosa si penaip ini ya allah.
Muka yerin sudah bertukar merah padam. Tangannya menggenggam kuat hujung baju.
"What.. Are u guys doing RIGHT NOW?! " jerit yerin membuatkan dua orang tu memandangnya
Maksiat! K minyu over.
Lantas jiwon menolak kuat yeoja itu. Dia berdiri dan mendekati yerin. Yerin menolak kasar badan jiwon.
"Dont u ever near me!"
"Rin, oppa boleh exp--"
"No need! "
"Rin, semua n--"
"Dont say any word!! "
Jiwon menarik tangan yerin tapi ditepis yerin kasar.
"Macam ni oppa nak suruh rin just keep my eyes on u? Macam ni oppa nak suruh rin sayangkan oppa? Just trust a guy like u? Tapi, kenapa rin rasa susah sangat eh? "
Yerin merenung muka jiwon dengan mata berair.
"Sebab, semua LELAKI SAMA! " sambung yerin sambil menunjal dada jiwon. Dia merengus kasar dan keluar.
bammm!
Pintu dihempas kuat. Terhinjut bahu jiwon. Dia mengetap bibir kuat. Rambut diraup kasar.
"Now, u feel it. "
Jiwon terkedu. Dia terkaku seketika.
"Sekarang, kau rasa macam mana aku rasa. Maja? "
Jiwon menggempal penumbuk seraya menoleh belakang.
"Kau dianiaya? sama macam aku. Kau tak boleh nak explain the truth?literally me. Kau sakit hati? Pun macam aku. "
Jiwon mengetap bibir. Rahangnya bergerak-gerak menahan marah.
"kau... "
"Tapi, ada benda yang kita tak sama. Mwonga? Benda tu ialah,tujuan. kau, aniaya aku sebab nak aku dibenci, dimaki untuk kebahagiaan kau. Tapi tujuan aku, nak kau rasa apa yang aku rasa. Nak kau rasa,macam mana perasaan orang yang dianiayai"
YOU ARE READING
[C]Hate You Mr Idol »LYMI S2«
عشوائي[BACA LYMI S1 UNTUK LEBIH FAHAM S2 NI] "𝓦𝓮'𝓻𝓮 𝓽𝓸𝓽𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓼𝓪𝓶𝓮 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓢𝓾𝓶𝓶𝓮𝓻 𝓡𝓪𝓲𝓷" "yerin?" -- "move on la tae. yerin takkan kembali" ---- "taehyung ah,jom makan" "shiro! aku nak makan dengan yerin je!" ---- "aku rasa tu yeri...