◆11

449 90 40
                                    

Yerin menggoyang kakinya sambil sibuk menanda buku anak muridnya.

"Cikgu!"

Terjongket bahu yerin. Dia mengurut dadanya dan menoleh.

"Woo ni.. Terkejut cikgu tau"

Woohyuk hanya sengih. Dia memanjat kerusi disebelah yerin.

"Sori cikgu~" sengih woohyuk ssmbil lentokkan kepalanya dimeja.

"Haih. Ha nak ape datang sini ni?" soal yerin sambil matanya memandang buku. Tangannya sibuk menanda.

"Saje lah. Boring. Samchon woo tak datang ambik lagi. "

Yerin memandang woohyuk sekilas.

"Bukan selalunya masa ni samchon woo datang ambil ke?" soal yerin berkerut. Woohyuk menggeleng sambil mencebik.

"Molla yo. Tadi woo nampak dah samchon, tapi dia pergi masuk pejabat. Waktu tu mana balik lagi" adu woohyuk sambil membelek rak kecil yerin.

"Hem.. Tak pe la. Woo duduk dengan cikgu dulu. Cikgu pun banyak kerja ni. Sementara tunggu. " kata yerin tanpa memandang woohyuk.

"Ok!" woohyuk membuat gaya tangan ok. Dia sambung membelek rak yerin.

"Cikgu. "

"Ye?"

"Em.. Semalam kan.. Woo suruh samchon ajarkan homework cikgu myu bagi"

"Ohh.. Lepas tu?" soal yerin dan langsung tak pandang woohyuk. Walaupun sekilas.

"Lepastu.. Em.. Woo tanye lah, lepas K ape.. Lepastu hyung jawab, Yerin"

Yerin yang sedang menanda buku itu terus terlepas pen yang dipegangnya. Dia terkaku 2 saat.

"Ye.. Yerin?" soal yerin untuk kepastian.

Woohyuk angguk laju.

"Tipu lah." yerin mengabaikan woohyuk. Dia sambung menanda buku.

"Betullah cikgu. Kenapa woo nak tipu pula. Eh kejap.. HAAH LA! nama cikgu kan yerin!"

"Dah tu kenapa?"

"Alah.. Cikgu ni pandai saje, tapi tak nak guna. Alah, hyung sebut nama cikgu mesti rindu cikgu kan! Ye ye. Betul!"

"Ehhhh merepek pula kamu. Woo. Dah dah. Cikgu nak buat kerja ni. Mulut tutup" arah yerin sambil cuba garangkan mukanya.

Woohyuk menurut sambil buat gaya zip mulut. Dia sambung membelek rak kecil yerin. Apa yang best pun tak tahu la.

Dia.. Mention nama aku? Tak. Tak mungkin la. Apa masalah dia nak mention ii. Ape si soohee tu tak cukup ke? Sampai dekat anak buah sendiri nak mention nama aku. Gila ke ape? Haih.

Tapi.. Dia.. Rindu aku? Oh sh*t. Of coz not. Tunggu DSV kurus pun aku tak anggap dia suami aku. Even aku LANGSUNG tak sign surat cerai. Kim yerin dah mati ok. Now,Aku jung yerin. No more cry for useless guy. Excuse me. Aku--

"CIKGU JUNG YERIN!!!"

Yerin terus tersedar dari lamunan. Dia memandang woohyuk.

"Ye ye. Kenape?" soal yerin sambil pandang si woohyuk.

"Cikgu la. Dah 1,2..3..ha 3 kali woo panggil tau! Tapi cikgu pandang buku tu.dah la tak kelip langsung!" bebel woohyuk sambil jeling yerin.

Berani kau ea(・∀・)

"Yeke. La tak perasan lah. Kenapa panggil cikgu sampai 1..2..3 kali?"

"Kejap eh"

Woohyuk mengangkat buku yang menindan satu kertas kecil. Dia menunjukkan pada yerin.

[C]Hate You Mr Idol »LYMI S2«Where stories live. Discover now