"Yerin...? " soal taehyung sendiri seiring memandang yerin di hujung koridor.
"Apa dia buat sengsorang dekat situ? Hujan ii macam ni" gumam taehyung, tak lepas memandang yerin yang khusyuk memandang langit.
Ding!
Taehyung segera mengeluarkan fonnya dari poket seluar.
Rahee
Aku rasa dia takde payung.
Sapa?
Manusia yang kau usha lama tu lah.
Eh, kau ada mana sekarang?
Aku ada meeting sikit dengan puan seo. So, aku ada dekat bilik puan seo.
Oh.. Ha jap, macam mana kau tahu dia takde payung?
Aku agak je lah. Tapi, macam ya.
Alah, mesti dia tunggu abang kesayangan dia tu.
I dont think so.
Maksud kau?
Abang kesayangan dia tu ada sekali meeting dengan aku ni. Since, aku yang kena manage about jawatan cikgu math dia tuh.
Then?
Last seen 2.00 pm
"What the.. "
•••
[Rahee]
Sedang khusyuk aku menaip mesej nak hantar dekat taehyung, puan seo rosakkan segalanya.
"Cikgu myu, attention please. "
Aku mengetap bibir dan terus tutup fon aku. Satu senyuman paksa diukir kepada puan seo.
"So, cikgu lee akan ambil alih subjek matematik, and cikgu myu, since kamu yang selalu manage pasal subjek ni, inform cikgu lee everything related. " terang puan seo sedikit tegas.
Aku hanya mengangguk pasrah. Kau ingat aku suka nak kena kerja dengan pakcik sebelah aku ni?
Satu jelingan aku hadiahkan ikhlas kepada jiwon.
"Meeting end. So, kamu berdua boleh lah balik"
Eh halau ke?
Puan seo berdiri membuatkan aku dengan jiwon serentak berdiri. Kami menunduk hormat dan puan seo pun keluar.
"Eh jap, bukan ni pejabat dia ke? Asal dia keluar? " monolog aku sendiri, tak tahu pulak yang pakcik tu dengar.
"Biarlah dia keluar. Bukan kacau life kau pun"
Aku merengus geram. Aku memberi jelingan maut kepadanya. Buku ii nota yang aku bawak, aku susun secara bertindan dengan kasar.
"Aku malas la nak bazir air liur aku gaduh dengan kau" kata aku dingin.
YOU ARE READING
[C]Hate You Mr Idol »LYMI S2«
Diversos[BACA LYMI S1 UNTUK LEBIH FAHAM S2 NI] "𝓦𝓮'𝓻𝓮 𝓽𝓸𝓽𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓼𝓪𝓶𝓮 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓢𝓾𝓶𝓶𝓮𝓻 𝓡𝓪𝓲𝓷" "yerin?" -- "move on la tae. yerin takkan kembali" ---- "taehyung ah,jom makan" "shiro! aku nak makan dengan yerin je!" ---- "aku rasa tu yeri...