6. fejezet

157 14 0
                                    


*Nina szemszöge*

Ahogy Jimin apja feltette kérdését, teljesen lesokkolódtam.

„Honnan tudja?" fogalmazódott meg fejemben az első értelmes kérdés.

- Kérem... - szólaltam meg. – Ne mondják el a fiuknak. Nem akarom, hogy... Hogy féljen tőlem.

- Miről beszélsz, Nina? – kérdezte Mrs. Park.

- Semmiről – ráztam meg fejemet és ismét önmagam voltam. Pont ebben a pillanatban lépett be Jimin egy kupac anyaggal a kezében.

- Nina... - kezdtett bele. – Történt egy aprócska baleset a ruhákkal – mutatta fel a kezében tartott apró ruhákat. – Rossz hőfokot állítottam be és mindegyik összement – pirult el, mire én felnevettem.

- Már azt hittem, teljesen tökéletes vagy – könnyebbültem meg. – Semmi baj Prince... Hupsz... - kaptam szám elé kezem. Most rajta volt a sor, hogy nevessen.

- Biztos nem baj? – nézett rám reménykedve.

- Száz százalék – bólintottam mosolyogva. - Viszont most mennem kell. A ruhákat...

- Megtarthatod. Ennyi jár, amiért tönkre tettem egy egész szetted.

- Közönöm – szélesedett mosolyom. Mélyen legbelül azonban féltem, hogy mi lesz akkor, ha ez a kedves fiú megtudja milyen is vagyok valójában.

Miután elhagytam a Park házat rögtön hazaindultam. Le kellett nyugodnom. Igazából tényleg nem tudtam haragudni Jiminre a ruháim miatt, bár teljesen nem is tudtam rá koncentrálni.

- Nina! – hallottam meg egy ismerős hangot.

- Amber? – fordultam a hang irányába.

- Nem, Szűz Mária – nevetett fel. – Már itt szólongatlak vagy két perce. Mi a baj? Olyan sápadt vagy. Csak nem rád mászott a srác?

- Nem mászott rám, nagyon kedves és figyelmes volt. Csak a szárítógépet nem tudja használni – nevettem fel. – Összementek a ruháink.

- Szerencsétlenebb, mint te – nevette el magát Amber is. – Amúgy témát váltva.

- Hm?

- Úgy hallottam Jay és a falka másik fele hazajön. Ha minden igaz holnapra már itthon lesznek.

- Mi? Ez most komoly? Baj lesz ez nekem...

- Miért?

- Mert Jasperrel találkoztunk, mielőtt úsztunk volna egy jót.

- Basszus... Te ugye tudod mit tervez Jay?

- Velem?

- Aha.

- Persze.

- Tuti, hogy Jasper már szólt neki, különben nem jönne vissza a falkával.

- Mióta nincs itt?

- Három napja talán?

- Rám meg két hete nem nézett. Mit akar elérni a tetteivel? Ez nem segíti elő a tervét. És amúgy sem fogom hagyni neki, hogy „megrontson". Majd annak engedem meg, aki szerintem megérdemli.

- Csajszi, te aztán tájékozott vagy. Viszont magadat is veszélybe sodrod. Jay így „jelöli meg a területét". Ha nem engedsz neki, véged. Nem lesz falkád és nehéz lesz túlélned. Hidd el, még a házat is el fogja venni tőled.

The WolfWhere stories live. Discover now