Sziasztok!
Tudom, régen volt már új rész, de elkezdődött az egyetem, így kevesebb időm van írni.
De ne is szaporítom tovább a szót, itt is lenne a következő fejezet.
Jó olvasást hozzá minden Puppynak!
*Jimin szemszöge*
Nina aznap teljesen tisztán jött haza. Azt mondta, az a lány őrült volt, és erre csak akkor jött rá, amikor elmesélte a történetét a falka egyik idősebb tagjának, aki mindaddig bízott az emberlányban, amíg Nina fel nem világosította a valóságról.
Azóta eltelt a tél, már javában tavasz közepén jártunk. Egyik szabad napunkon épp otthon élveztük az időjárás adta nyugalmat és békét, amikor megállt a ház előtt egy nagy fekete dzsip.
- Várj meg a szobában, Chim – ugrott fel rögtön párom. Követve utasításait, bementem a közös hálószobánkba és a biztonság kedvéért kulcsra zártam az ajtót. Leültem az ágyra és vártam Nina kopogására. Ám, amit hallottam, az megfagyasztotta a vérem. Egy lövés dördült, utána pedig egy alig hallható nyüszítés. – Nina! – kiáltottam fel és gondolkodás nélkül nyitottam ki a szobaajtót, hogy kiszaladjak a házból.
- Á! Jimin, hát te is itt vagy? – hallottam meg egy nagyon ismerős hangot. Felnéztem az előttem álló személyre és rögtön lendítettem ökölbe szorult kezemet. – Álljon meg a fáklyás menet, fiam – kapta el karomat egykori apám.
- Nem vagyok a fiad – szűrtem összeszorított fogaim közül, majd kirántottam a férfi szorításából kezem és Nina-hoz szaladtam. – Nina, szívem – simítottam a fekvő farkas fejére. – Térj magadhoz, kérlek.
- Sindbad – suttogta. – Yoongi... kiálts! – a szavakra csak bólintottam és egy nagy levegővétel után elordítottam magam.
- YOONGI!! SEGÍTSETEK!
- Hiába kiabálsz, senki nem fogja hallani, fiam – mondta gúnyosan a vadászok vezetője.
- Mit nem fog hallani senki? – jelent meg tíz vámpír, élükön a vezérrel és az orvossal.
- Mi a...? Ez...
- Vannak kapcsolataink – vigyorogtam és átengedtem helyem Sindbad-nak. – Emellett pedig lenne pár kérdésem.
- Semmilyen választ nem adok – vágta rá volt apám.
- Biztos vagy ebben, ember? – kérdezte Yoongi magabiztosan. Csettintett egyet, mire két vámpír a férfi mögött termett és kezeit széttárva rúgták ki lábait. – Van néhány igencsak hatásos módszerem a vallatásra.
- Kár, hogy nincs itt Trix – jegyeztem meg nevetve.
- Ki mondta, hogy nem jövök? – kérdezte mögülem az említett lány, mire ijedtemben arrébb ugrottam. – Amber hallotta a barátnőd nyüszítését és rögtön jöttünk is. És bocsi, hogy megijesztettelek, Jimin. Nem volt szándékos.
- Semmi gond – ráztam meg a fejem és visszafordultam apám felé. – Miért most jöttél? Sőt. Miért egyedül?
- Megvolt rá az okunk – vigyorgott. – Tudod, ha elfogod az alfát, vége a falkának. Csupán erre törekszünk.
- Elpusztítjátok a falkát úgy, hogy megölitek Nina-t? És még felnéztem rád – nevettem fel hitetlenül. – Mégis milyen okkal akarsz elvenni egy olyan életet, amihez semmi közöd?
- Sokkal több közöm van hozzá, mint hinnéd – kaptam a választ. – Én jelen pillanatban úgy látom, te nem tartozol a képbe, fiacskám.
- Ne hívj így – szólaltam meg kimérten, mire Trix a férfi előtt termett és nyakára fogott. – Mégis mi közöd lenne hozzá? Azon kívül, hogy annak idején te mentetted meg az életét. Azt hittem, kísérletezni akartok Nina-n, mert ő különleges.
YOU ARE READING
The Wolf
FanfictionEgy farkas lány, akinek ereiben a farkasvér mellett embervér is folyik. Korcsnak nevezi magát, de ő különbözik falkatársaitól. Egy átlagos fiú, akinek a szülei régen megmentettek egy lányt, akiről kiderül, hogy ki is. Ám a fiú nem sejti, hogy szülei...