*Nina szemszöge*
Azon a reggelen, ami Jimin látomásában is szerepelt, vagyis másnap reggel, korán keltünk Jiminnel. Talán az előző napi események hatására, vagy épp csupán többet tudtunk aludni az elmúlt hetekhez képest, de mindketten kipihenten keltünk fel és a korábbi feszültség teljesen eltűnt a körülöttünk lévő levegőből.
- Jó reggelt, Jimin – ültem fel az ágyban egy nyújtózás keretében.
- Neked is, szívem – ölelte át derekam, mire egy pillanatra előtörtek az előző nap délutánján történtek képei, így elpirultam. – Hogy érzed magad?
- Kipihentnek – válaszoltam rögtön, pedig tudtam, hogy nem erre gondolt.
- Tudod, hogy nem erre gondoltam, de örülök, hogy végre sikerült kipihenned magad. Én is kipihentnek érzem magam. És mérhetetlenül boldog vagyok, hogy veled lehetek. Az pedig, hogy egy kicsit tovább léptünk még boldogabbá tesz.
- Jól vagyok – sóhajtottam végül. – És örülök, hogy ilyen boldog vagy. Mármint... ilyenkor mit szokás mondani?
- Csak légy önmagad, Nina – csókolt medencecsontomra. – Ez a lényeg.
- Akkor örülök, hogy boldoggá tehetlek.
- Pontosan ezt vártam tőled – simított fel oldalamon, mire jóleső remegés futott végig rajtam.
- Ha most tovább kínzol, egyedül megyek beszélni anyáddal – sóhajtottam. – Jobb lenne minél hamarabb megjárnunk az utat, mert nem szeretném, ha az egész napunk rámenne.
- Igazad van – ült fel végre ő is. – De azt vésd az eszedbe, hogy ezt még be fogom hajtani rajtad, kerüljön bármibe – vigyorodott el, mire én elpirultam.
- Rendben, csak haladjunk, kérlek – válaszoltam eltakarva arcomat.
Kuncogást hallottam, majd megmozdult mellettem a matrac, amiből tudtam, párom kimászott az ágyból. Vártam még egy kicsit, hogy kezeimet elvegyem szemeim elől, mert nem akartam ismét zavarba jönni vagy épp elveszíteni a józan gondolkodásomat. Amint meghallottam lépteit, ahogy néhány ruhadarabot összeszedve a fürdőbe indult, megkíséreltem kilesni ujjaim mögül. Ahogy „tisztává vált a levegő", kipattantam az ágyból és a szekrényemhez lépve kivettem egy farmert, egy fekete pólót és Jimin pulóverét és az ágyra dobáltam, majd tovább mentem és még előhalásztam fehérneműt és egy pár zoknit is a fiókosszekrényből. Mire párom előjött a fürdőből, én már törölközővel és az előre összeszedett ruhákkal vártam, hogy bejuthassak a helyiségbe.
Nagy sietségemen Jimin csak nevetett egy sort, de minden szó nélkül beengedett. Így hamar végezni is tudtam. Gyors zuhany egybekötve egy hajmosással, fogmosás, öltözés, hajszárítás és fésülködés és már kint is voltam.
-Rekord – jegyezte meg párom. – Tíz perc alatt kész lettél mindennel. Mi lelt téged Nina? Olyan furcsa vagy reggel óta.
- Semmi baj nincs – mondtam lesütött szemekkel. – Csak hozzá kell még szoknom a tudathoz, hogy...
- Értelek, szívem, de nem kell ennyire zavarban lenned – emelte fel fejemet államnál fogva. – Gyönyörű vagy és ezt elismétlem neked annyiszor, amennyiszer csak elfog a kétség.
- Nem is erről van szó – suttogtam. – Nem vagyok kétségbeesett, csak egyszerűen új a tudat, hogy már ténylegesen tartozom valakihez. Úgy, ahogy Jay is meg akart jelölni.
- Mondd ki nyugodtan. Hisz nekem adtad magad – mosolygott rám lágyan.
- De olyan zavarba ejtő – nyafogtam.
YOU ARE READING
The Wolf
FanfictionEgy farkas lány, akinek ereiben a farkasvér mellett embervér is folyik. Korcsnak nevezi magát, de ő különbözik falkatársaitól. Egy átlagos fiú, akinek a szülei régen megmentettek egy lányt, akiről kiderül, hogy ki is. Ám a fiú nem sejti, hogy szülei...