16. fejezet

102 10 0
                                    


*Yoongi szemszöge*

Nina háza előtt álltam, miután úgy tettem, mintha elmentem volna. Igazából jobb dolgom nem volt, így kihallgattam a fiatalságot. Amiket hallottam mondhatnám azt, hogy megmelengették az én fagyos, sivár szívemet, de nem így volt. Az egyetlen ok, amiért ez nem történt meg, az Jimin látomása volt.

- Az a banya már megint össze-vissza hazudozott itt – motyogtam az orrom alatt.

- Ez nem így van – jelent meg mellettem. – Az, amit mutattam csupán egy lehetőség a továbbiakra nézve. Ugyanúgy, mint a vadász fiú mostani látomása. A lány látja az igazságot, de ehhez rá kell ébrednie az igazi létére. Jelenleg jó úton halad efelé. Ha így halad, hamarosan a fiú és a lány már elválaszthatatlan lesz. A szülői szigor sem lesz elegendő arra, hogy szétválassza a kapcsot közöttük.

- És mi az igazság? – ráncoltam a szemöldököm.

- Yoongi, kedves – tette vállamra apró kezeit a velem egykorú lány. – Ezt már tudnod kellene. Azt hittem láttad már, mi fog történni.

- Láttam a szövetséget – bólintottam. – Láttam Nina alfává válását, de többet nem igazán. Mármint nem akartam többet látni.

- Nem akarásnak nyögés a vége, kedvesem – tűnt el a boszorkány.

- Remek – morogtam ismét. – Amilyen gyorsan jelent meg, úgyis tűnt el – sóhajtottam. – Talán nekem is mennem kellene...

*Nina szemszöge*

Egy hónap telt el azóta, hogy a falka vezére lettem. Egy hónap leforgása alatt a harminc száműzött farkas fele meghalt. Tízet a vámpírok, hármat a Park-ok és kettőt a falka ölt meg. Azóta Jay-t sem láttuk, de biztosak vagyunk benne, hogy nem végezte senki áldozataként. Az egyezségünk is jól működött, ám annál inkább kellett tartanunk a Park-ok fenyegetésétől. Kiderült, hogy Jimin apja kísérleti patkányként tekintett rám az első perctől fogva. Jimin szülei megtudták, hogy sok időt tölt velem, így volt egy hatalmas veszekedésük, ami miatt hozzám költözött.

*Jimin szemszöge*

Alig két héttel a látomás után már szinte mindenhova együtt mentünk Nina-val.

- Jimin, hova mész már megint? – hallottam anyám hangját, amikor épp a sulihoz indultam.

- Az egyik osztálytársamnak segítek a matekban és a suliba megyek – válaszoltam csuklóból.

- Biztos?

- Anya, miért hazudnék neked?

- Nem is tudom... Máskor is hazudtál már. És mostanában sokat vagy távol itthonról.

- Anya, szerintem nem kellene ennyit aggódnod – sóhajtottam.

- Apád farkasszőrt talált a szobádban – hallottam meg hangját, amikor elindultam volna kifelé. Ez a mondat megfagyasztotott a mozdulatomban.

- Honnan veszel ilyen hülyeséget? Honnan kerülne a szobámba farkasszőr? Még jobb kérdés. Apa miért kutakodott a szobámban? Mi dolga volt ott?

- Ideges vagy, Jimin? – szólalt meg apám a dolgozószobája ajtajából. – Talán valamit rejtegetsz előlünk? – kérdezte. A telefonom pont ebben a pillanatban pittyent. Tudtam, hogy Nina írt, hogy hol van jelenleg, ezért nem vettem ki a zsebemből a készüléket. Nem akartam, hogy a szüleim meglássák.

- Már hogyne lennék ideges, ha a szobámban kutatnak a saját szüleim? – kérdeztem kissé nyersen. – És a gyerekek néhány dolgot nem mondanak el a szüleiknek, de ez nem jelenti azt, hogy rejtegetek előletek bármit is. Lehet, hogy az, ami miatt ideges vagyok a szobám átkutatása miatt, az csupán egy tucat pornóújság, amit az ágyam mögött tartok és esténként nézegetek, csupán azért, hogy nyugodtan tudjak aludni egy jót.

The WolfWhere stories live. Discover now