*Jasper szemszöge*
Két napja lógtam Nina nyakán, mivel Jay megparancsolta nekem, hogy figyeljek arra a kölyökre. Két nap alatt csak annyit tudtam meg, hogy nagyon forrófejű, mióta „senki nem figyeli őt". Bár jobb is így szerintem mert, ha megtudná mit tervez Jay, tuti nem akarna tovább a falkában lenni.
Amint Nina és az a Jimin gyerek elmentek, hívtam Jay-t.
- Halló? – szólalt meg alfánk. – Mit akarsz Jasper?
- Szerintem haza kellene jönnötök – szólaltam meg. – Vagy legalábbis neked. Egy kicsit nehéz vele bírni. És nem akar veled lenni. Mondott pár dolgot, amik között az is ott volt, hogy te csak addig akarod, amíg meg nem adja magát neked.
- Mi történt azzal a lánnyal? – csattant fel, pedig mindketten tudtuk, Nina rátapintott a lényegre. – Két hete nem néztem rá és három napja nem vagyok ott, erre pedig teljesen megzavarodik és hülyeségeket mond. El sem hiszem. Nem megmondtam, hogy figyelj rá? Hogy lehetsz te így a jobb kezem? – kiabált velem, annak ellenére, hogy tudta milyen éles látó is legújabb kiszemeltje.
- Nem az én hibám – mondtam nyugodtan. – Volt vele egy ember is, amikor most találkoztunk – jegyeztem meg óvatosan.
- Egy ember? – döbbent meg. – Soha nem szólt egy emberhez a szükségesnél többször. Biztos, hogy ember volt?
- Igen, teljesen biztos. Semmi különleges nem volt benne. De azt hiszem Nina kezd megszelídülni. Legalábbis, ahogy beszélt... Teljesen normális volt és nem akadt ki. És nem vert meg, amikor a nyakába ugrottam és cicának hívtam – mondtam teljes beleéléssel.
- Hogy minek hívtad a leendő barátnőmet?
- Jáj! – húztam be a nyakamat. – Bocsánat Jay, de csak így tudom provokálni, más eddig nem használt.
- Hah... Mindegy hagyjuk. Visszatérve az eredeti témára. Nina szelídebb lett egy ember közelében? Mégis mi a fene folyik itt? Az a Nina Dragneel, akit én ismerek soha nem szelídülne meg. Most azonnal hazamegyünk – jelentette ki végül, majd egy vonyítást hallottam. – Holnapra visszaérünk – azzal letette.
- Ezt elcsesztem – jegyeztem meg halkan. – De a srác tuti képes lesz megszelídíteni egy olyan kölyköt, mint amilyen Nina is. Most is kiskutyaként ment mellette – gondolkodtam hangosan.
„Nézzenek csak hülyének, de az elméletem helyes lesz" mondtam magamban.
Rövidke fejezet, de ezt csak egy összekötésnek szántam, hogy érthető legyen az egész helyzet.
YOU ARE READING
The Wolf
FanfictionEgy farkas lány, akinek ereiben a farkasvér mellett embervér is folyik. Korcsnak nevezi magát, de ő különbözik falkatársaitól. Egy átlagos fiú, akinek a szülei régen megmentettek egy lányt, akiről kiderül, hogy ki is. Ám a fiú nem sejti, hogy szülei...