Pohled Rachel
Bez váhání jsem odložila mísu s popkornem na noční stolek a dál se věnovala jejímu krku. Přelezla jsem jí a obkročmo jsem se na ní posadila. Ona mezitím zajela svýma rukama pod mé tričko a své nehty mi zaryla do kůže. Chloe, okamžitě přijala můj hladový a dravý polibek, ve kterém jsem jí vyzvala na souboj jazyků.
Moje ruce si našly cestu pod její tričko, nejdříve na její pravé a potom i levé ňadro. Nastal čas, stáhnout to tričko z ní. Přerušila jsem naše líbání, abych jí pomohla stáhnout ho. Své polibky jsem přesměrovala na její hrudník, ale netrvalo dlouho a naše rty se opětovně spojily. Jelikož jsme stále seděly, bylo pro mě snadné, rozepnou a následně odhodit její podprsenku. Tím se mi otevřel přístup k jejímu hrudníku. Pohrávala jsem si s její, teď již ztvrdlou, bradavkou. Konečně jsem se dokázala odtrhnout od jejích lahodných rtů. Jako rozloučení jsem si neodpustila kousnutí do spodního rtu. Cesta mých polibků vedla od její čelisti až k dekoltu. Přisála jsem se na její pravou bradavku. Jako odpověď se mi od Chloe dostalo mírného vzdychnutí. Její ruce mi zajely vlasů, nechávajíce tam řádnou spoušť. Přesunula jsem se k její druhé bradavce, kterou jsem už jenom jemně olizovala, a mezitím jsem jí stihla rozepnout kalhoty.
Odlepila jsem se od ní a stáhla jsem ze sebe svoje tričko. Nechala jsem tak Chloe prozkoumat každý kousek svého těla, který bude chtít. Každý její dotyk mnou jemně zachvěl. Rychle ze mě stáhla podprsenku. Zvedla se, přisála se mi na bradavku a své ruce přitiskla na můj zadek, který mi čas od času zmáčkla. Přesunula se na můj krk, aby si označkovala své území, zanechala mi na něm několik cucfleků. Přesunula se k mému lalůčku a jemně mi jej skousla.
Já jí opatrně strčila a tím jí dostala na záda. Sklonila jsem se k její tváři, darovala jsem jí vlhký polibek a se záměrem stáhnout její kalhoty jsem opustila její rty. Nadzvedla se, aby mi pomohla v mém snažení. Když jsem uspěla, stáhla jsem ještě své kalhoty. Svůj cíl jsem tak měla na dosah.
Vlezla jsem si mezi její stehna. Chloe okamžitě roztáhla nohy, aby mi udělala trochu prostoru, své nohy položila na má ramena a za mou hlavou si je opětovně propletla. Svým prostředníčkem jsem jí přejížděla chvějící se lem jejích kalhotek. Můj dotyk s ní okamžitě otřásl. Než jsem jí je stáhla, ještě jsem v tom chvíli pokračovala. Vděčně jsem se usmála nad tím, že už je mokrá. Přiložila jsem svůj prostředníček na její kůži a několikrát jsem ho přejela, po chvilce už jsem se, ale neudržela a vnikla do ní. Chloe, sebou otřásla a následně prohnula svá záda ze vší té slasti a uspokojení, kterou jsem jí způsobovala. Já mezitím své přirážení dostala do stálého rytmu. Přidala jsem druhý prst a palcem jsem jí dráždila z venku. Začala nepřetržitě vzdychat a své prsty zaryla do prostěradla. Když už jsem věděla, že prsty nic víc nezmůžu, vytáhla jsem je a zapojila jazyk. Zprvu jsem jí jenom lízala, ale po chvilce jsem se k ní přisála neoddělitelně. Rukou jsem zajela do svých kalhotek, ve kterých jsem se taktéž uspokojovala, abych držela krok s Chloe. Hádám, že jsem se svým jazykem zatraceně dobrá, vzhledem k nepřestávajícímu vzdychání, které z Chloe vycházelo. Bylo ještě moc brzo, aby se udělala. Na mysl mi totiž přišel nezvyklý nápad.
Tak jsem přestala. „Ale sakra! Už zase!" zakřičela otráveně, Chloe. Já se na ní uculila. „Pojďme se radši udělat společně." Mrkla jsem na ní, zvedla jsem jí nohu, abych se mohla posadit. Zasunula jsem se mezi její nohy a chvilku jsem sebou ještě vrtěla, než jsem si našla perfektní pozici. Přisunula jsem se k ní, co nejblíž to šlo a pomalu jsem začala hýbat svými boky. Doslova jsme, tak třely svá lůna o sebe. Náš dech se po chvilce proměnil v rychlý a těžký. Naše tření se zrychlovalo a tak jsem se musela chytit za její nohu, abych udržela rovnováhu. Obě dvě jsme sténaly z plných plic, užívajíc si to tak moc. Chloe, na mě pohlédla, její pohled naznačoval, že už brzy bude. Naštěstí to já taky. Z posledních sil jsem opětovně zrychlila své tření a po chvilce jsem ucítila potěšení a rozkoš svého orgasmu, který byl perfektně synchronizovaný s orgasmem mé dokonalé dívky.
Pomalu jsem své tření zpomalovala, až jsem nakonec přestala a přesunula jsem k jejím rtům, abych předtím než zkolabuju na její rameno, dala polibek. Její ruka klesla na má upocená záda. Začala mě hladit a já bezvládně a z obtíží přesunula svou ruku na její hrudník. Takhle jsem tam chvíli obě, ležely, s výrazy potěšení a slasti na našich tvářích.
Z ničeho nic se ozval Chloeiin žaludek, volající si po přídělu jídla. Stejně jako to udělal můj. Zvedla jsem se, vlezla si do volných kraťasů a trika. Pak jsem pozorovala Chloe, jak dělá to samé. „Jaká škoda. Vypadáš bez něj mnohem líp." Prohodila jsem, prstem poukazujíc na její oblečení. „Vážně? Ale to ty taky." Když procházela kolem mě, plácla mě po zadku. Jenom jsem protočila očima, chytila jí za ruku a pak jsme sešly dolů pro nějaké to jídlo. Měly bychom mít v lednici pár kousků dortu, tak snad nám budou stačit.
Každá jsme si na talířek nandaly jeden kousek dortu a naše skleničky jsme naplnily kolou. Před tím, než jsme se poprvé napily, jsme si nezapomněly přiťuknout. Mezitím co jsme se utápěly v kole, se v kuchyni objevil můj taťka s úmyslem udělat si kávu. Ve vzduchu panovalo podivné, dá se říct až nepříjemné ticho. Obě jsme radši mlčely a během chvilky se nám podařilo vyprázdnit celou flašku koly. Můj taťka si odkašlal, jako by chtěl něco říct. „Mohly byste vy dvě, být příště trochu tišší?" Okamžitě jsme se začaly dusit kolou, co jsme právě pily. Obě jsme rázem zrudly jak rajčata. Ani jedna z nás se neodvážila promluvit. „Beru to jako ano." Řekl prostě a poté odkráčel zpět do své pracovny. Počkaly jsme, než se ozvalo zabouchnutí dveří a potom jsme vypustily výbuch smíchu, který se v nás držel. Rychle jsme sebraly příbory, talíře s naší kořistí a upalovaly nahoru do pokoje.
„Páni, nic trapnějšího jsem v životě nezažila." Řekla, jsem. Chloe, se nepřestávala smát a jako odpověď přikývla. „Radši ať se to už neopakuje. Ale on stejně zítra odjíždí." V tom měla Chloe pravdu. „Tak mi řekni, proč jsme s tím nemohly počkat do zítra?" Optala jsem se přihloupě. „Za prvé, ty jsi začala, za druhé, jsi moc sexy, na to abych ti odolala a za třetí, to jsme prostě my." – „Jo to máš pravdu, kočičko." Mrkla jsem na ní. „No tak kde jsme to předtím skončily? Ah, ano. Sledováním Netflixu." Prohodila jsem, když jsem zrušila ztlumení televize a opětovně se přitulila ke, Chloe. Vždycky tak pěkně hřeje a pohodlně se na ní leží. Je jako živí plyšový méďa.
KOREKCE PROVEDENA 7.12 2020
ČTEŠ
Life is Strange - Blue Angel [AmberPrice]
FanficOtec jí zemřel při autonehodě, její nejlepší kamarádka se odstěhovala stovky kilometrů daleko. Ztratila vše, a to jí změnilo. Nezbyl nikdo kdo by o ní jevil zájem. Až na jednu dívku. Rachel Amber. Díky Rachel se do míst kde už roky je jen temnota a...