10

194 44 1
                                    

Başını yastığa koymasıyla uyuması bir oldu.

Rüyasın da yaşlı kadın elini uzatıp ondan yardım istiyordu. Ona yardım etmek istedi ancak kadın birden canavara dönüşmüştü, sonra kendisini alev kuyularının arasında buldu. Lisa kuyunun kenarındaydı onu kurtarmak için yetişmeye çalışıyordu kız kendini kuyunun içine bıraktı Sevi dizlerinin üzerine çöktü ayaklarında derman kalmamıştı kuyudan alevlerin çıkmasını bekliyordu onun yerine içerisinden küçük yaratıklar çıkmaya Başladı hepsi de doğruça Sevi'nin üzerine doğru koşuyorlardı.

Şiddetli bir çığlıkla atarak uyandı. Aleyna da odadaydı. Panikle yanına gelip sarıldı.

"Canım iyi misin." Dedi.

"Saat kaç?" Diye sordu Sevi.

"Merak etme canım. sakin ol! daha vakit var."

"Sen ne zaman geldin."

"Uzun süredir buradayım bugün Edis'in günü, unuttuğumu mu sandın yoksa."

"Sen hiç uyumadın mı?"

"Beni merak etme. Sen Edis'i düşün sadece."

Aleyna haklıydı. Kendine henüz tam anlamıyla gelememişti Konseye kadar çok uzun ve zor bir yolculuk onları bekliyordu. Kendini toparladıktan sonra hemen kalkıp hazırlanmaya başladı. Bir taraftanda Aleyna' nın son zamanlarda ki gizemini çözmeyi umuyordu.

"Aleyna, Haro'yla aranda sorun mu var?"

"Hayır canım! Bunu da nereden çıkardın."

"Sürekli şu kızıl saçlı çocukla berabersin."

"A o mu? onu boşver. Sadece biraz eğleniyorum. Hepsi bu."

"Bana pek iyi birisi gibi gelmedi."

"Hayır! İyi bi çocuk. Edis'i uyandırma lıyız bence. Konseyde bu güne özel büyük bir parti verileceğini duydum."

"Bizim partiye girmemize izin vereceklerini pek sanmıyorum."

"Şansımızı deneriz. Oyun bozanlık yapma sana. Hem senin içinde harika olur."

"Tamam, nasıl istersen."

Aleyna bu aralar çok tuhaf davranıyor du eskisi kadar açık konuşamıyorlardı
Sevi de üstelemek istemedi. Kalkıp Edis'i uyandırmak için odasına geçti.

"Hadi uykucu uyanma vakti."

"Yapma Sevi! Biraz daha uyumama izin vermelisin."

Aleyna da odaya geldi. Edis Konseye eğitim için gittiginde bu oda artık onun olacaktı. Edis' in yatağının başına oturdu.

"Kalk artık bizim yerimize askerlerin gelmesini istemessin herhalde."

"Tabii ki de istemem kalkıyorum."

Edis homurdanarak kalktıktan sonra Aleyna, Sevi ve Edis ile birlikte büyük salona geçtiler.

Her zamanki gibi tıklım tıklım doluydu boş masa bakınıyorken cam ile ayrılmış kısmın iç tarafında Sevi Haro'yu gördü yalnız başına oturuyordu.

Hemen yanına geçmek için acele etti. Edis le Aleyna da arkasından Sevi'yi takip ettiler. Haro nun olduğu masaya oturdular.

Aleyna'yla Haro bir süredir birliktelerdi ama Aleyna'nin pek te Haro ile ilgilenen bi hali yok gibiydi.

Haro edis in tedirginliğinin farkındaydı.

"Hadi şampiyon yüzün gülsün, sen bugünden itibaren önemli birisin. Kararını verdin mi?"

"Haberci olmak istiyorum."

"Doğru bir seçim yapmışsın."

"Peki sence ölü toplayıcı olamaz mıyım?"

Edis' in bu sorusu karşısında sevi şaşkınlıgı ni gizleyemedi ve sinirlenmisti. Aylardır onun haberci olması için uğraşıyordu. Edis ise halen ölü toplayıcı olmak istiyordu.

MEZAR KUMARCILARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin