Sevi aracta Piti' ve pars' ın arasına oturdu. Eski gruplarından Ricirt ve zara da onlarlaydı. Başka da tanıdığı kimse yoktu. Aleyna ve gurupta geriye kalan diğer üyeleri merak ediyordu.Piti yol boyunca sürekli konuşsa da Sevi kafasını toplayıp onunla ilgilenemedi. Piti konudan konuya atlarken "Michelin başına gelenleri duydun mu?"diye sordu.
Sevi'nin o koşuşturmada aklından tamamen çıkmıştı.
Pars söyledi nasıl olmuş sen biliyor musun?" yolculuk boyunca Piti'ye ilk sorusuydu bu.
"Ben sadece öldürüldüğünü biliyorum. Sığınakta herkes cinayeti konuşuyor." Dedi.
"Aleyna' yı gördün mu?" diye sordu sevi
"sığınaktan çıkmadan önce görmüştüm. Kızıl saçlı bir çocukla birlikteydi. Aleyna kimin grubunda olacak?"
"Biliyorum. Aslına bakarsan gece görevine çıktı mı ondan da emin değilim."
Bu kez parsa döndü kızgın bir ses tonuyla.
"Sen neredeydin her yerde seni aradım."
"Hiç yeri ve zamanı değil." Dedi Pars,
Sevi'nin beklemediği bir tepki olmuştu ne diyecegini bilemedi Pars sürekli düşünceliydi.
Yakınlarına düşen füzenin etkisiyle her yer aydınlandı patlama o kadar şiddetliydi ki araç iki teker üzerine havaya kalktı son anda devrilmeden tekrar düzelebildi persk iy bir süre kontrolu kaybetti gruptakiler güçlükle saga sola tutundular. Sevi'de geçici bir işitme kaybı oluştu Kulaklarında tiz bir ses sürekli yankılanıyordu. Pars'ın ağzının oynadığını göre biliyordu ama söylediği şeylerin hiçbir kelimesini anlamıyordu.
Pars, Sevi'ye kalan yol boyunca sarıldı.
Bu sevinin cok hosuna gidiyordu az once ki parsın tepkisinide kulagının zonklamalarınıda umursamıyordu.
Uzun yolculuktan sonra binaların arasına geldiler. Kulakları zonklamaya devam ediyordu. İyi tarafı ugultu gitmişti, az da olsa duyma yetisi gerigelmeye başladı.
Perisk elindeki haritaya son kez göz gezdirdi.
"Görev bölgelerini dağıttı.
Perisk'in talimatıyla ismini söyledikleri aractan atlamaya başladılar. Sevinin de ismini okudu o parsin yanina gecti ardindan piti, zara, ricirt , mitty ve aserina da parsin grubuna katildilar. Binaya geldiklerinde ateş kuyularının çalışmasına bir saatten fazla bir zaman vardı.Presk: "Görev başına!" dedi. "Dikkatli olun."
Etrafta bi kaç ceset vardı virüsten vücutları tanınmaz hale gelmiş cesetlerdi bunlar. onları araca yüklediler. binanın içine doğru ilerlediler. Aserina ile Mitty kapıya yaklaştı.
Mitty: "Çocuklar bazı sesler var. Dikkatli olun."
Sessiz bir şekilde içeri girdiler geceyi dinlemeye başladılar. muhtemelen duyulan bu sesler virüslü bazı halen ölmemiş acılar içinde çığlık atan hastalar olmalıydı. Ya da virüse yeni bulaşmış insanların iniltileri olabilirdi duydukları. Herkes pür dikkat kesildi. Ardından bi silah sesi duyuldu Aserina yerde kıvranmaya başladı. Mitty, pars ve Ricirt silahlarını çekip birbiri ardına ateşlemeye başladılar.
Her şey bir anda olmuştu Sevi ne yapacağını şaşırdı. Yerde acıdan kıvranan aterinadan gözlerini ayıramadı. Ateş edenlerin kim olduklarını görmeye çalıştı. Bunlar askerdi; birliğin askerleri olmalıydılar.
Ricirt: " Kapana kısıldık." Dedi.
Pars: "sevi buranın bi arka kapısı var mı bakın." Dedi.
Sevi onların neler söylediğini seçemiyordu kulağındaki tiz sesli yankılanma sürmekteydi. Piti koluna yapıştı onu arka kapıya doğru götürüyordu.Ricirt: "Biz onları oyalarken bir çıkış bulmalısınız." Dedi.
Piti' yle birlikte evin diğer kısmına doğru koştular.
Piti: "Burada bir kapı var."
sevi Kapıya doğru koştu kapıyı açtığında karşısında tanıdık bir yüzle karşılaştı. Bu Riki' ydi.
Riki: "Merhaba tatlım." dedi suratında sevinin nefret ettiği sırıtmasını takınmıştı.
Sevi, Riki'nin kasıklarına attığı diz darbesinin ardindan hemen kapıdan birkaç adım uzaklaştı. Riki iki büklüm haldeydi. Arkasındaki asker silahını ateşledi.
Silahtan çıkan kurşun Piti' ye isabet etti. Piti yere yığıldı. Elektrik akımına kapılmış gibi titremeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEZAR KUMARCILARI
Science-FictionSevi'nin seçilmiş olabilmek tek arzusudur. Yapması gereken görevlerini yerine getirip kumarı kaybetmemek. Kendisini bir sarmalın içinde bulduğunda artık çok geçti. Sığınak tek kurtuluşları mı yoksa yok oluşları mı?