bölüm 8

206 46 0
                                    

Aracın dolmasıyla birlikte toplanan virüslü ölüler alev kuyularına doğru götürülüyordu.

-Bu kuyular savaş başlamadan önce şehri düşman uçaklarından korumak için inşa edilmişti. Şimdi ise o şehrin insanlarınlarından kurtulmak için kullanıyordu.-

Araçları iyice hızlandı. Sevi savrulmamak için kemerini sıkıca kavradı. Araçlar bir an önce Yetina'ya döne bilmek umuduyla kıyasıya bir yarışa tutuşmuşlardı.

Sevi birkaç aracı geçmelerinin ardından en hızlı giden kendileri oldugunu düşünüyordu ta ki yanlarından tozu dumana katarak geçen başka bir aracı görünceye kadar.

Çok hızlıydı Sevilerin de içinde bulunduğu araç gurubunu geçip ilerlemişti.

Diğer araçlarla birlikte kuyuların bulunduğu bölgeye girmeye başladılar. Yol alırken önlerinde ilerleyen aracın bir kuyunun yanında aniden durmasıyla çarpmamak için Mishelin sert bir manevra yapmak zorunda kaldı. Araçları savrulup diğer kuyuya yaklaştı hellin bir an kontrolu kaybetsede herhangi bir yere çarpmadan aracı durdurmayı başardı.

Sevi derin bir nefes aldı. Alnından süzülüp kaşına kadar inen ter damlasını sildi. Vücudu ısınmaya başladı.

Bu kuyu çalışıyordu. Kuyudan sarı renkte bir ışık yansımaya başladı. Etrafi gündüz vakti gibi aydınlatmıştı. helin aracı kuyunun aksi yönüne doğru hareket ettirdi. Kuyudan devasa alevler dönerek hortum şeklinde gök yüzüne doğru yükseliyordu. Sıcaklığı o kadar yüksek derecelerdeydi ki arac kuyudan uzaklaşıp başka bir kuyuya yaklaştığı halde Sevi ısısını halen hissede biliyordu.

Yeni geldikleri kuyuya mishelin elindeki cihazı tuttu. Riki, pars ve arkada ayakta giden adamlar araçtan atlayıp kasadaki düzenegi harekete geçirdiler.

Mishelin: "Bitirelim şu işi." dedi.

Tüm ekip araçtan indi. Erkekler kuyunun başına geçti kasanın havalanmasıyla tüm ölüler birer birer alev kuyusunun içini boylamıştı.

Lisa hemen Sevi'nin yaninda duruyordu.

Sevi yüzüne baktı korkudan eser yoktu daha çok bi hayranlik ve merak var gibiydi. Yapılanları dikkatle takip ediyordu.

Sevi onu uyarması gerektigini düşündü. Sonuçta gruba yeni gelmişti ve hiç arkadaşı yoktu. Lisa'nin, Riki' nin sorumluluğunda olduğunu biliyordu gerçi Riki'nin onu pek önemsediğini sanmıyordu.

Lisa'nın tam karşısına geçip ses tonunu ayarladı. lisa alev kuyularında çok dikkat etmelisin birisi patlayacak olursa sakın yanında olma tamam mı.

Lisa başını sallamakla yetindi herhangi bir cevap vermemişti.

Riki yine lisa'ya seslendi.

"Buraya gel Lisa!"

Rikinin sesini duyar duymaz kız yanına koştu.

Riki kulagina egilip bir seyler söyledi. Yeni bir görev vermiştir diye düşündü Sevi ikisine bakarken de Aleyna elini tutup çekistirmeye basladı.

'Hadi şu igrenç yerden bir an önce gidelim. Burası fena halde midemi bulandırmaya başladı.

Araçta bulunan hellin' in sesi geliyordu.

"Acele edin beyler bes dakikadan az bir zaman kaldi."

Sevi ve Aleyna yerlerine geçtiler erkekler araça yetişe bilmek için koşuşturuyordu etraflarında patlayan kuyuların ısıları , sesleri Sevi'yi yeterinçe tedirgin ediyordu. Aras'ın yaklaştığını görünçe sevindi elini uzatıp çıkmasına yardım etti Aleyna da Ricirt'a yardımcı oldu. Riki de aynı yerden çıkmaya çalışıyordu Sevi onada elini uzatti. Bunu lisa'yı merak ettiğibiçin yapmıştı.

"Lisa'nin nerede oldugunu biliyor musun?"

"O küçük fareyi aractan indigimizden bu yana görmedim diger tarafta oturuyordur işte."

Bu da ne demek ti şimdi niçin yalan söylüyordu bu daha az önce Lisa'ya bişiler söylememiş miydi Sevi'nin kafası karıştı kemerini çözmek için hamle yaptığında onu Aras durdurdu.

"Ne yapiyorsun kuyu patlamak üzere."

"Lisa'yı bulmalıyım." Kuyudan uzaklaşana kadar bekle diger tarafta olmalı."

   Sevi, Pars'ı dinlemiyordu kemerini acip araçta bulunan korkuluklara tutunarak üst tarafina çıktı diger tarafa geçmeye çalışıyordu Pars'ta kemerini çıkartmak için ugraşmaya başladi Aleyna çoktan çözmüştü. Pars'a ben hallederim dedi.

Zaten kemeri açılmıyordu Sevi araca bakınmaya başladı diger tarafa kadar geçti Piti'ye kızı görüp görmediğini sordu Piti de teleslanmisti Sevi'ye görmedigini soyleyince mishelinin yanina kadar geldi.

Durmalisin dedi sevi mishelin duyduguna bi anlam verememisti yanlis duyup duymadigindan sordu ne dedin sen duralisin kiz yok kiz da kim lisa su kucuk kiz sen aklini mi kacirdin kuyu harekete geçti duramayiz.

Duramam kuyu harekete geçti hepimiz ölürüz kız orda kaldı eğer siginaga bizle donmezse hayatta kalmasima imkan yok bak kizim eger kiz aracta degilse zaten kuyulardan buerdan kurtulamaz artik hersey icin cok gec.

Sevi araca oturanlara dönüp bagirmaya basladı Lisa Lisa Aleyna'da bagırıyordu ama bagirişlarının boşa oldugunu biliyordu kız araçta değildi kızın yerinde ayakta giden erkeklerden birisi oturmuştu.

Aleyna panikle Sevi'ye seslendi kız orda kuyunun başında Sevi panikle aracın sonuna kadar koştu düşmek üzereyken pars, Sevi'nin beline son anda yapışa bildi. Sevi hala bağırıyordu sesini Lisaya duyura bilmek için daha da yüksek sesle bağırıyordu Lisa kaç ordan.

Lisa'nın sesini duymuş olması lazımdı oldukça yüksek sesle bağırmıştı Lisa hiç tepki vermedi orada dikilmiş doğruca kuyunun içine bakıyordu.
Sarı ışık etrafı aydınlatmaya başladı şiddeti hızla artıyordu ışık cok parlak olunca alevler hortum şeklinde gökyüzüne doğru dönerek yükselmeye başladı.

     Lisa'yı anında alevler sardı. Tüm bedeni saniyeler içinde yanmıştı kızın külleri savruluyordu.

MEZAR KUMARCILARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin