Capitolul 7

11.4K 836 169
                                    

- Hei, spalati-va mai repede, ne asteapta Betty, nu fiti rele.

Sase fete din cele opt ma privesc urat, iar celelalte doua, noile mele prietene de nadejde zambesc in coltul gurii.

Ce sa fac, sunt bucuroasa pentru ca a iesit cum am vrut eu. Practic nici nu mai bag in seama conditiile in care ma spal la cat sunt de fericita. Toate intr-o camera, fara cada sau jacuzzi, geluri de dusi parfumate sau sapunuri scumpe. Cu o apa semi calda, nici 'ca la soare', nici ca la luna, care curge printr-un furtun din perete. Hilar. Nu avem secrete. Ne vedem una celeilalte fundul si toate partile intime.

Dar, peste toate astea vine bucuria ca Betty va spala dupa noi. N-as vrea sa fiu in pielea ei de girafa hidoasa. Sa freci toata gresia si faianta asta...

Doamnul instructor, pe care incep usor usor sa-l ador, i-a dat pedeapsa pe care si-o dorea ea pentru mine. Curatarea bailor. Nici nu avea cum sa iasa mai bine de atat.

- Cred ca te uraste de moarte.
- N-are decat. Daca-i proasta si ma ameninta, eu ce sa-i fac?
- N-a spalat niciodata baile de cand e aici.

Zambetul mi se lateste pe fata si bucuria e si mai mare.

- Sa ai grija cu ea Olivia.
- Da Maia, stai linistita. Nu stiu cum sa va multumesc.
- A fost placerea noastra.

Raspunsul vine de la Andrea si ma face sa zambesc. Diavolitele mele.

- Gata cu vorba ca se uita astea urat.
- Sa le ia naiba. Dupa ce adorm toate, sarbatorim.
- Cum?
- Cu vodca.

Se uita mirate, dar ma intorc sa-mi dau clabucul din cap. Tot ce s-a intamplat merita sarbatorit. Si mai ales ultima parte, cu Betty, draga de ea. Proasta copiilor...

- Baia voastra a luat sfarsit, in doua minute sa fiti in camera.

Dupa ce ma limpezesc pe cap.

Omul asta e de groaza. Cand iti e lumea mai draga, ii auzi vocea lui suava, pe naiba, cum te trezeste la realitate.

Apa vine din ce in ce mai rece pana se opreste de tot. Nu se poate! Si clabucul meu?

- Hei, nu m-am limpezit, mai lasa-ma un minut.

Idioatele incep sa chicoteasca si mie mi se scurge clabucul pe fata.

- Doua minute Clink sau te asteapta holurile si bățul...

Vocea ii suna amuzata si-l fac cum imi vine la gura, dar in gand. Lasa ca vezi tu idiotile.

Ies de la dusuri, ma sterg in viteza si sunt prima care iese din baie.

Mi-am infasurat un prosop in jurul capului si ma rog la bunul Dumnezeu sa nu fac paduchi. Bine, nici Dumnezeu nu prea mai tine cu mine in ultimul timp, dar inainte ma iubea tare mult si sper sa-si faca mila de mine, macar de data asta.

Diavolul insa vine din birou si ma priveste cu buza aia ridicata. Razi satana, razi.

- Ce punctuala esti domnisoara.
- Da dle instructor. Vroiam doar sa va spun ceva, daca imi permiteti.
- Spune.

Imediat in urma mea ies si fetele, prietenele mele.

- Daca fac paduchi si le umplu pe toate, e numai vina dumneavoasta.

Fetele chicotesc pe infundate, dar acum e randul meu sa zambesc si al lui sa se incrunte. Adevarul doare, stiu si eu.

Cand m-a facut mai devreme incompetenta pentru ca nu stiu sa folosesc un băț, m-a durut, chiar daca era adevarat.

- Cand o sa inveti sa respectiu regulile, o sa ai timp suficient.
- N-o sa stau prea mult aici, n-avea tu grija.
- Si cine vine sa te ia Clink? Cine crezi tu ca vine?
- Ta...
- Tatal tau?

Rade ca un maniac, dar numai ras de amizament nu e asta. E de om nebun si obsedat.

Holul s-a umplut de fete si o vad si pe Betty cu un colt de ochi cum intra in urma noastra pentru a face curat. Asa iti trebuie proasto daca te pui cu cine nu trebuie. Cu mine adica.

- Pai tatal tau tocmai ce m-a sunat Clink.
- Serios? A aflat ca sunt aici?
- Da Clink, si vroia sa se asigure ca n-ai evadat, sa se trezeasca acasa cu tine.
- Cum adica?

Tati ma iubeste, o sa vina sa ma ia, sunt sigura. Nu o sa ma lase aici sa ma chiunui. Tati ma iubeste.

- Vine dupa mine?
- Nu! Te lasa aici.
- Minti!

Ridica dintr-o spranceana si le spune celorlalte sa intre in camera. Macar gandeste si el...

- 'Sa ai grija de ea Damon, ca e tot ce iubesc mai mult. E printesa mea, dar nu pot sa o mai tin in frau...'

Nu cred. Nu poate sa fie adevarat, tati nu poate sa-mi faca asta. Tati ma iubeste.

- Iti suna cunoascut? Nu esti tu printesa lu' tati?

Nu poate sa fie adevarat. Nu poate. Tati nu mi-ar face asta, doar ma minte el. Nu ma lasa aici in salbaticie. Nu!

- Nimeni nu te vrea Clink. Esti o belea pana si pentru parintii tai. Trezeste-te la realitate fetito si maturizeaza-te. Pana nu iti dau eu avizul de 'reabilitat', nu te primeste acasa.

Imi las privirea in jos cu lacrimi de durere. Sa-mi spuna cineva ca ma minte. Sa-mi spuna ca tati e pe drum si ma scoate de aici. Tati ma iubeste.

- Plangi? Si printesele plang?
- Du-te naibii instructore.

Ma intorc pe calcaie si vreau sa intru in dormitor, cand il aud in urma mea:

- Vei sta mult si bine pe aici, printesa!





La media il avem pe Damon asa cum mi l.am imaginat eu. Spor la citit😘😘😘

Omul negru Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum