Capitolul 14

9.6K 824 130
                                    

Multumesc pentru minunata
coperta LeaArmstrong
💖💖💖

-...iubita mea.

Capul imi tasneste pe spate si intalnesc doua priviri la fel de intunecate.

A lui pare indiferenta dar ingrijorata, probabil de teama sa nu fac vreo scena, iar a ei... E plina de ura. Ochii ei sunt precum un iceberg care ar vrea sa ma inghete instantaneu, dar n-are nici o sansa in fata mea.

Simt ca intreaga incapere a amortit intre privirile noastre dusmanoase. O iubita? Iubita lui? Pai eu ce mama dracului mai reprezint? O bataie de joc?

- Va ramane cu noi si care nu va purtati cu respect, veti fi aspru pedepsite.

Ochii mi se muta din nou spre fata lui si constat cu raceala ca ma priveste. Hai sa-ti zic ceva instructore, uita.

E randul tau sa uiti tot ce a fost frumos, pentru ca ai rupt-o in fericire cu mine. Ti-ai dat foc la valiza si tu, si iubitica ta de gheata.

Sa va manance cancerul si buba neagra pe amandoi, dar pana atunci, lasa totul in seama mea.

Incerc sa scap de uimirea de pe chip, ca la asa veste, n-am cum sa fiu altfel decat uimita, si zambesc. Macar imi doresc asta, nu stiu cat reusesc pentru ca in sufletul meu s-a instalat un nou sentiment. Ura criminala. Nu stiam ca exista, dar acum garantez ca e mai periculoasa decat orice.

Mijesc ochii si ma uit spre iubita dracului, spre satana. Ai ajuns frumusete mica intre ai tai, intre draci si tocmai ce te uiti la cel mai mare dintre toti. La mine. S-a terminat cu viata ta fericita, ia-ti adio.

- Va fi psihologul vostru iar consultatiile vor avea loc in biroul meu. Clink, esti prima.

Imi inclestez maxilarele si strang pumnii ca sa nu explodez. Pe mine ma trimiti? La iubitica ta? Si daca i-as spune eu cat sufar din dragoste pentru un anumit instructor? A? La asta nu te-ai gandit?

- Fiecare la treaba ei acum.

Fetele se imprastie ca potarnichile si raman singura cu cei doi iubiti. Sunt atat de frumosi impreuna...le-as trage cate un scuipat intre ochi ca sa nu-i deoache cineva.

- Hai cu mine domnisoara.

Ea o ia inainte spre birou, iar eu sunt in urma ei, nu inainte de a-i arunca o privire plina de ura instructorului.

Ma trimiti la psiholog da? Adica eu sunt nebuna...

Si nu orice psiholog, e tocmai iubita ta urata cu craci. Asa gusturi proaste la barbati, rar iti e dat sa vezi.

Intru in incapere si o gasesc pe satana in locul diavolului, in spatele biroului. As fi crezut ca voi fi paralizata de emotii cand o sa mai intru aici, dar nu simt nimic. Daca el isi bate joc de mine, nici eu nu mai simt nimic pentru el.

- Ia loc te rog.
- Multumesc frumos.

Ma duc si ma tolanesc pe aceeasi canapea de mai devreme, cand m-a prins ea dormind in bratele iubitului credincios.

- Spune-mi ceva despre tine.
- Ce sa-ti spun?

Ridic sprancenele si stramb din gura. Atat de proasta esti?

- Orice, sa ne cunoastem.
- Olivia Clink, 21 de ani, printesa lu' tati.

Imediat o vad cum scrie informatia primita pe ceva si se intoarce spre mine incruntata. Ai nevoie de notite, frumoasa din padurea spanzuratilor?

- Altceva?
- Nimic interesant.

O studiez si sa fiu nebuna daca gasesc ceva frumos la ea. Hai, nu frumos, dar macar simpatic.

De ce este soarta atat de cruda cu altii? Adica mie mi-a oferit Dumnezeu de toate, frumusete, dulceata, inteligenta, sex-appel si ahaha, multe altele, iar ei nimic. Trist.

- Cum e relatia cu parintii tai?
- Buna.
- Cu tatal?
- Buna.
- Mama?
- La fel.

Pe naiba, mama e mai rea, dar n-am sa-mi descarc sufletul in fata ei nici intr-o mie de ani.

- Prieteni ai?
- Foarte multi.

Foarte multi aveam, dar acum nu mai stiu nimic de nici unul pentru ca sunt inchisa aicu. Chiar asa, oare m-a cautat vreunul?

- Si relatia cu ei cum e?
- Buna si ea.

Eu deja m-am plictisit. Pot sa spun cu mana pe inima ca o prefer pe Betry decat pe scleampa asta.

- Nu vrei sa-mi spui nimic despre tine?
- Ba sigur ca iti spun, intreaba-ma.
- Va spun... Intrebati-ma...

Ranjesc la ea si tare-s tentata sa-i arat cel mai lung deget, de la ambele maini. In curand.

- Asa cum spui tu.
- Stii ce inseamna 'respect'? Ai auzit de el? Il folosesti vreodata?
- Sigur ca da, cu persoanele care il merita.
- Si ce te face sa crezi ca eu nu-l merit?

Faptul ca esti iubita lui. Daca te-as fi vazut pe strada, cu siguranta te-as fi respectat, dar in conditiile astea te urasc prea mult ca sa mai simt orice altceva.

- Sunt aici ca sa ma educati voi, deci e gresit sa aveti asteptari prea mari...

Stramba din botul ala de camila bolnava si mai scrie ceva pe caiet. Proasta.

- Iubit ai?

Daca ai sti tu idioato ce iubit am eu... Dar stai, stii pentru ca ne-ai prins pe amandoi. Ce sa-i spun, ce sa-i spun?

- Vorbeste-mi despre el, vad ca iti doresti.





Spor la citit😘😘😘

Omul negru Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum