- Desteptarea fetelor!
Asta e primul avertizment transmis prin difuzoare si imediat incepe sa urle o sirena. Norocul meu ca nu dormeam ca altfel as fi sarit pana dadeam cu capul de tavan.
Bag sticla inapoi sub saltea si sunt prima care ma ridic din pat. N-am dormit toata noaptea. M-am gandit numai la tata si la ce mi-a spus instructorul si chiar daca n-am vrut sa cred, stiu ca are dreptate.
Ma iubeste. Amandoi ma iubesc, dar situatia mea ii depaseste.
Imi iau prosopul, periuta de dinti si sapunul si ies din dormitor. Ma doare capul, am nevoie sa ma spal putin pe fata cu apa rece.
Acelasi difuzor incepe sa bazie si vicea diavolului se face iar auzita.
- Neata Clink, ce surpriza...
- Mori.
- Te-am auzit!Sa fii sanatos. Imi vad de drum si merg la baie sa-mi fac necesitatile si sa ma spal.
Parintii mei ma iubesc la fel de mult pe cat ii iubesc si eu, dar nu se intelegeau cu mine. Niciodata nu m-au crezut cand le-am spus ca eu nu caut belele, ele ma cauta pe mine.
Mereu foloseau aceeasi placa si imi spuneau pe lung sau pe scurt, ca-s o belea. Fie discutii interminabile, fie doua trei cuvinte, dar concluzia era aceeasi. Sunt o belea si-i fac de ras pe oriunde merg.
Acum, daca ei au impresia ca prin tabara asta nenorocita belelele nu o sa se mai tina scai de mine, accept. Accept sa traiesc aici si-mi voi da toata silinta sa fiu ascultatoare. Instructorul nu o sa aiba probleme cu mine si-mi va da cat mai repede dosarul cu 'reabilitat'. Si atunci o sa vada ei schimbare.
O sa ma transform radical. Daca ei se plang de mine, o sa le fac o surpriza. O sa ma angajez, la firma tatei sau in alta parte, o sa fiu independenta si o sa ma mut de acasa.
E dureros sa stii ca proprii tai parinti te considera o durere in fund, dar viata mi-a dat obligatia sa merg mai departe la fiecare hop pe care mi-l ofera.
Ma spal pe dinti si ma uit in mica oglinda de deasupra chiuvetei. Atat mai rau decat dupa o noapte intreaga de betie. Am cearcane si ochii umflati.
Of viata. Imi sterg lacrima care curge pe obraz si-mi ordon sa ma opresc din plans. Toata noaptea am facut asta, nu pot sa continui asa. Plua ca ma vede Betty.
Daca am spus ca o sa ma inteleg bine cu instructorul, asta nu inseamna ca am sa o fac si cu gorila de Betty. Nu. Aia e dusmanca mea declarata. Pe viata.
Baia incepe sa se umple de fete, iar eu ies.
- Doua minute pentru echipare Clink.
Ii trantesc usa in nas idiotului si ma duc la patul meu. Doua minute pe dracu sa te ia. Si celelalte care au dormit cu bășini pana acum, tot doua minute au?
Uite cum reuseste asta sa ma enerveze iar. Cand ziceam ca o sa ma inteleg cu el si ca fac tot ce-mi spune, acum m-am enervat iar.
Cat pot de repede ma imbrac si ies din camera. Asta in timp ce maimutele celelalte n-au iesit nici din baie.
Il gasesc pe omul negru rezemat de un perete si cu un ceas mic in mana.
- Doua minute si 18 secunde, Clink. Straduieste-te mai mult data viitoare ca se poate.
Poftim. Uite dracu cum ma ațâțã.
- Asa am sa fac. Stiti, n-am citit tot regulamentul...
Pe dracu sa-l ia, n-am citit nici primul rand. Fetele trec pe langa noi, una cate una si intra in dormitor sa se echipeze, iar noi ramanem tot singuri.
- ...Spuneti-mi, regulile aici se aplica doar daca te numesti Clink?
Ridica o spranceana si ma priveste confuz. Daca te mananca gingiile, ma mananca si pe mine, instructore.
- Cum adica?
- Adica eu am intarziat 18 secunda in momentul in care colegele mele erau inca in baie. Ele au alt barem?Adica stiu ca nu ma haleste pentru ca zice ca-s printesa lu' taticu', dar si celelalte sunt. Toate suntem, deaia ne aflam aici. Dracu stie cati bani o da taticu' pentru chinul nostru, pentru ca sunt constienta ca-l mai si plateste pe uratul asta paros ca sa se poarte ca naiba cu noi.
Si el poate nu ar fi atat de urat daca nu ar fi acoperit de par. Are tenul alb si putin bronzat, de vara trecuta probabil, dar faptul ca se imbraca numai in negru, parul si sufletul lui urat, il fac pentru mine omul negru.
Si hai, hainele treaca de la mine, si mie imi place sa ma imbrac in negru, dar barba si parul de pe maini... E dovada vie ca ne tragem din maimute.
- Esti cam tare in gura Clink, n-ai invatat nimic ieri.
- Ba sigur ca am invatat domnule instructor, doar eram curioasa.
- Aaa, esti noua si am vrut sa vad cum te descurci cu programul.
- Sigur ca da.Fetele ies din dormitor, in sir indian si toate iau pozitia de drepti, in timp ce eu stau sprijinita de perete. Asta ce mai inseamna?
- Treci in formatie Clink.
Sa mori tu?! Trebuie sa stau dreapta in fata lui? Ma asez si incerc sa-mi manifest toata greata prin expresia fetei.
- Laaa dreaaapta!
- Ce? Unde mergem?
- Afara, facem inviorarea.Serios? Pe frigul asta diavolul ne scoate afara?
- Mergi Clink, esti cap de coloana.
Spor la citit😘😘😘
CITEȘTI
Omul negru Vol. 1
HumorFinalizata! Volumul 1 din seria 'Suflet negru' Cand Olivia Clink, fetita rasfatata a multimilionarului Donald Clink scapa de sub control, este trimisa intr-o tabara militara, de supravieturie sub supravecherea lui Damon Black. Poveste plina de umor...