- Roteste-ti capul, Clink.
Rotesc pe dracu sa te ia de nebun. Eu tremur ca o nenorocita de frunza batuta de alizeu si el vrea sa-mi rotesc capul.
- Stanga, dreapta, stanga, dreapta. Asaaa, acum mainile sus. Sii sus, si jos, si sus, si jos. Clink, esti cu noi?
- Nu, sunt pe o plaja in Hawaii.
- Continuati fetelor.Vine spre mine gafaind si ma trage de maneca mai spre dreapta. Asta e o bruta, habar n-are cum sa se poate cu o femeie, cred ca deja m-a invinetit.
- Daca nu faci incalzirea, n-ai sa te descurci pentru restul de exercitii. Faci intindere si poti sa-ti dai sufletul de durere ca nu pleci de aici.
- Ce exercitii? Mai avem in afara de astea?Serios acum, deja am obosit. Vrea sa scoata sufletul din mine, ce vrea? Sa-i mor pe brate ca Julieta lui Romeo el ei?
- Clink, daca nu vrei sa ramai singura pe bucatarie azi, tine pasul cu restul fetelor. In formatie acum, hai.
Ma arunca inapoi printre leoaice si incepe sa se balanseze pe cate un picior. Eu n-am facut in viata mea sport, cum as putea acum sa tin pasul cu ele?
- Stangul in fata Bern.
Aleluia, il aud si eu spunandu-i altcuiva pe numele de familie. Ajunsesem sa cred ca am tratament preferential.
- Flexeaza. Usor. Unu, doi, trei, pana la opt, haideeee. Patru, cinci, Clink, ce dracu faci?
- Ce dracu fac? Exercitii, nu asa?Pe bune, incerc. Chiar asta fac.
- Asa Clink? Zici ca esti o gaina oparita. Vino langa mine.
Intinde mana dreapta si de tampita si cretina si dobitoaca si inca multe altele, ma duc si-l prind de mana.
- Hai, usor. Dreptul in fata. Mai in fata, stangul trebuie sa fie intins bine cand esti in flexie.
Vai mama, unde m-ai trimis. Taticuleee, vino si ia-ma de aici. Jur ca am sa fiu cuminte. Nici nu mai ies din casa daca vrei tu.
- Asa. Lasa-te usor in fata. Asa.
Daca la niste amarate de exercititii, numite de mine, 'intinde piciorul' am nevoie de atatea lamuriri suplimentare...ce se va alege de mine mai tarziu?
- Asa, vezi ca poti. Acum cu stangul. Il duci la fel. Hai. Unu, doi, pana la opt, hai Olivia.
Continua sa ma tina de mana si se faca exercitiile in acelasi timp cu mine. Tare as fi curioasa sa-i vad moaca scrofei de Betty acum, dar daca nu-s concentrata maxim, o sa ma dezechilibrez.
- ...opt. Bun, bravo. Acum mainile pe solduri.
La naiba, mi-a dat drumul la mana, nu-i corect. Aveam impresia ca pot sa fac daca ma tine el de mana, dar acum...
- Si iiin fataa, in spatee, in stanga, si-n dreapta. Si fata si spate si stanga si dreapta.
Aaaa, spatele meeuu. Ma doare de mor cand fac asta.
- De opt ori, hai ca asta e usor. Sase, sapte, opt. Bine fetele, scuturati piciorele acum. Hai Clink, scutura piciorele, uite asa.
Hai da-ma naibii de simpatica, stiu si eu sa fac asta.
- Aaaaa, cad...
Aterizez pe ceva moale si parfumat atunci cand simt ca o sa cobor pana in fundul iadului. Domnul instructor, manca-l-ar raiul, a avut inspiratia sa ma prinda si acum facem impreuna cunostinta cu solul.
- Domne, Clink, ce dracu ma fac eu cu tine? Zici ca ai doua picioare stangi.
Ma tine bine de sub sani si sa fiu nebuna daca nu mi se pare ca-si simt nasul pe gat.
CITEȘTI
Omul negru Vol. 1
HumorFinalizata! Volumul 1 din seria 'Suflet negru' Cand Olivia Clink, fetita rasfatata a multimilionarului Donald Clink scapa de sub control, este trimisa intr-o tabara militara, de supravieturie sub supravecherea lui Damon Black. Poveste plina de umor...