Damon
Futu-ti mama ma-tii de viata. De ce a trebuit sa apara beleaua asta in viata mea si sa ma dea peste cap?
Daca dupa numai o zi a reusit sa ma faca sa-mi incalc regulile, e groasa rau la curul meu.
Arunc chistocul de tigara si ma duc in cabana. Refuz sa ma gandesc la greseala pe care am facut-o atunci cand m-am apropiat atat de mult de ea. Adica, pe ea de mine. Refuz.
A fost o greseala si n-am s-o mai repet.
Gata, fara blonde parfumate in patul meu. Aa, capul meu.
Damon, nu fi nebun, nu-ti lasa mintea sa colinde pe taram periculos.
- Domnule instructor, micul dejun...
- Da Betty, mersi.Ce are Betty de nu a reusit sa-mi ocupe mintea asa cum a facut-o blonda? S-a dat peste cap de cand a venit pentru putina atentie, dar am putut sa-mi pastrez firea. De fiecare data am putut, fiindca asta imi e felul.
Asta-i regula de aur, ideea de baza de la care a pornit afacerea mea. Invata printesele sa-si puna pofta in cui.
Stiu ca toate saliveaza dupa mine, dar eu nu o fac dupa niciuna. Sau nu o faceam, pentru ca imediat ce zic asta imi apare in fata ochilor amintirea gatului lung si parfumat.
Doamne ce l-as fi sarutat. Si pe ea... Buzele alea roz si carnoase...
Gata Damon, gata! Tu nu te lasi niciodata distras de o femeie. E doar atractie sexuala, pentru ca oricat de mincinos as fi de felul meu, trebuie sa recunoac faptul ca arata demential.
Cand trec pe langa baie, usa se deschide si un cap blond si zbarlit face un pas in hol.
- Ăău...
Intra inapoi si inchide usa in urma ei. Am speriat printesa, fuge de mine?
Apas pe clanta usii, si chiar daca se deschide, ceva nu ma lasa sa intru. Olivia...- Da-te din usa, Clink.
- Pleaca de aici!
- Deschide usa am zis!Brusc usa se deschide usor si eu pasesc inauntru. Mica, intr-un colt dupa usa, e printesa.
Strang din dinti si din pumni ca sa ma pot abtine. Nu trebuie sa o privesc ca pe o fetita neajutorata care trezeste in mine instinctul de a o apara. Nu!
E doar o alta printesa si e in totala contradictie cu fata pe care o afiseaza acum. Ea e o dracoasa, in nici un caz un inger neajutorat, cum vrea sa para.
- Hai sa stabilim o chestie, printesa.
Tremura si se lipeste si mai mult de perete. E doar un rol pe care-l joaca Damon, nu o crede, e o prefacuta mica.
- Nu-ti da o importanta pe care nu o ai. Atat iti spun. Nu te crede printesa univesului, pentru ca esti doar a lu' taticu'.
- De ce...
- Ca sa-ti demonstrez ca nu poti avea ceea ce-ti doresti in permanenta. Si pentru a te convinge ca nu insemni nimic pentru mine.Mincinos ordinar... De unde dracu scoti balivernele astea? Ai cazut in propria plasa, fraiere. Sa te vad de acum ce faci si cum o sa stai in preajma ei atat timp. Pentru ca da, printesa are probleme grave si va sta pe capul tau mult si bine.
- Acum treci la masa si respecta programul, ca sa nu aplicam alte corectii. Astazi speli rufele.
Ies primul din baie si ma inchid in biroul meu, plin de nervi. De sapte ani fac asta si niciodata, dar absolut niciodata nu m-am mai confruntat cu o astfel de situatie. In 30 de ani de existenta nu am trait asa ceva, ce zic eu de sapte ani?
Si tocmai o printesa... Esti de toata jena Damon.
Asta e cea mai printesa dintre printese, iar eu, care nu suport printesele am ajuns sa stau cu gandul numai la ea. Si blonda.
Off, prostul naibii.
Pun mana pe telefon si sun singura persoana care ma poate intelege.
- Buna Amy.
- Buna fratioare, ce faci?
- In tabara, am nevoie de tine.Linistea de la celalalt capat al firului imi confirma temerile. Sora mea s-a prins ca am dat-o in bara, altfel nu as fi chemat-o.
- O printesa Damon?
- Amy...
- Off mama, cat de prosti sunt barbatii? Vin intr-o ora, care-i planul?
- Spunem ca esti iubita mea.Inchid ochii si astept sa-mi explodeze creierii cand o sa inceapa sa urle.
- O sa imi platesti cu varf si indesat idiotule. Si munca prestata cu alintatele tale si minciunile. Hai ca plec acum.
O aud trancanind pana inchide telefonul. Am scapat usor de data asta, iti multumesc Doamne.
N-as fi fost nevoit sa o chem daca eram doar cu Betty sau doar cu Olivia. Dar cand sunt amandoua aici, e nevoie urgenta de cineva care sa linisteasca spiritele, iar 'iubita' mea e ideala.
Betty renunta si de Olivia voi fi nevoit eu sa stau departe. Suntem pe un butoi cu pulbere, simt asta.
Pornesc computerul si deschid camerele video. Unde esti printesa, ce trasnai mai faci?
Toate sunt alintate si nu stiu sa faca nimic, dar sa arunce cineva o galeata intreaga cu apa in hol, n-am patit-o niciodata. Am trait multe experiente si mi-au trecut fete, de toate varstele prin cabana, una mai bogata decat alta, dar prostia ei n-a intrecut-o nimeni.
O vad ca scoate rufele din masina de spalat si le tot intinde prin fata ochilor. Ce-a mai facut acum?
Pornesc microfonul.
- Asta-i stearsa... Are pete gri...
O arunca pe jos si ia alta. Spune-mi Doamne ca nu e ceea ce cred eu. Sper ca nu a facut asta...
- Asta e in dungi... De ce s-a intamplat asta? Ce masini de spalat au saracii astia aici? Ce fac acum?
Scoate alta, si alta, si alta, pana sa face un maldar de haine la picioarele ei. Hainele mele. Distruse.
Ma ridic nervos si ma duc dupa ea. Cat de proasta poate sa fie sa faca asta? De ce creier de gaina, te-ai atins de hainele mele?
- Ce faci aici Clink?
- Am spalat hainele, dar nu stiu ce s-a intamplat. Au alte culori acum. Si pete.Respir profund si incerc sa-mi potolesc pornirea criminala. Hainele mele...
- Clink, alea sunt hainele mele?
- Domnule instructor...
- Clink, ai auzit in viata ta de inalbitor? Stii la ce se foloseste?Nu a auzit. Nu are rost sa mai astept raspunsul pentru ca e evident.
- Da-mi un motiv sa nu te bag pe tine in masina de spalat.
- Domnule instructor...Pe langa nervii mei, se mai adauga si fata ei spasita si vocea speriata.
- De ce mama naibii ai pus mana pe hainele mele?
- Am vrut sa ti le dau mai repede. Ce am facut de au iesit asa?
- Le-ai pus inalbitor desteapto! Asta ai facut. Ai pus inalbitor si ala se pune doar la lucrurile albe.Ma duc si iau primul tricou in mana. Arata jalnic. In degrade, adio negru impecabil. Pantalonii? Pete multe, un picior gri, unu albastrui.
- Ce dracu port eu acum Clink? Erau toate hainele mele!
O strang de gat. Jur ca o omor. Imi pun un alt tricou pe langa mine si imi vine sa plang.
- Uite, zici ca-s dalmatian. Zi dracului ceva.
Il arunc si ma duc spre ea. O omor. O strang de gat pana nu mai misca si o las fara suflare. Nu-mi pasa de lacrimi, hainele mele...
- Imi pare rau...
Iata.l pe Damon, cum ti se pare?😂😂 Spor la citit😘😘😘
CITEȘTI
Omul negru Vol. 1
HumorFinalizata! Volumul 1 din seria 'Suflet negru' Cand Olivia Clink, fetita rasfatata a multimilionarului Donald Clink scapa de sub control, este trimisa intr-o tabara militara, de supravieturie sub supravecherea lui Damon Black. Poveste plina de umor...