Capitolul 6

11K 881 152
                                    

- Vrei sa fii tu iubitica mea?

Fi-ti-ar mintea aia de ras sa-ti fie. Idiotul naibii. Misoginule.

- Da dle instructor, exact la asta ma gandeam.

Ma sprijin de usa, indoi un picior pe ea si-mi bag un deget provocator in gura. Daca esti idiot, vezi tu.

Zambetul ii moare pe buze si omul negru tocmai ce face cunostinta cu o noua culoare. Roz. E o combinatie interesanta intre negrul sufletului sau si petele rozalii din obraji.

Nu se astepta la raspunsul asta, pot sa jur. Adica, vorba aia, sunt un copil ce naiba.

- De cand spuneti sa incepem?
- Olivia...

Interesaant. Stie si cum ma cheama. De dimineata numai Clink m-a strigat de incepusem si eu sa cred ca asta mi-e singurul nume.

Ma desprind de usa si ma duc spre el, cat de sexi pot, avand in vedere ca-s imbracata intr-o salopeta verde si cu expadrile in picioare.

Nu-mi e usor sa joc rol de femeie dornica, dar fata lui merita orice sacrificiu.

Ma pozitionez in spatele sau, ii pun mainile pe umeri si ma aplec sa-i soptesc la ureche:

- Propun sa incepem de acum.

Imi lipesc usor buzele de obrazul aspru si simt cum se infioara. Sau poate eu am facut asta? Ma cuprinde brusc o agitatie in tot corpul si numai de mirosul lui mai sunt constienta.

E ciudat. Totul e ciudat si sunt ametita de mirosul barbatesc.

O combinatie dura de arome, pentru un om aspru.

Trebuie sa plec de aici. Trebuie sa fac cumva si sa dispar. Daca incepe si el sa se joace cu mine, nu stiu ce am sa fac.

Imi retrag usor mainile de pe umeri spre antebrate. E bine facut, n-am ce sa zic. O fi el un idiot, dar la capitolul muschi nu-l intrece nimeni.

- Opreste jocul.
- Ce joc? Asta e un joc dle instructor?
- Nu putem...

Si daca am putea, tot n-as vrea. E doar un uricios plin de muschi si par. Si miroase bine, da.

Ma ridic inapoi pe umeri, pana ajung la ceafa. E incordat ca naiba. Incep sa i-o masez usor si-i soptesc la cealalta ureche:

- Relaxeaza-te iubitule.

O secunda, atat il las pana trantesc mucii in fasole. Vocea, ca si mainile imi tremura necontrolat si incerc sa ma concentrez, vorbindu-i in soapta, aproape de obrazul paros.

- Foarte tentanta propunerea ta instructore, pacat ca sunt doar un copil care nu stie nimic despre viata si ti-as manca banii.

Ma indepartez tremurand si inainte sa ies pe usa ii zambesc superior si lamuresc lucrurile, cat de convingator pot.

- Multumeste-te cu Betty, nu-s disponibila.

Ies si inchid usor usa in urma mea, cu nervii facuti prastie, dar am grija sa zambesc. Nu vreau sa banuiasca nimeni ce am vorbit sau cat de incordata sunt.

Faza e ca-s mai mult decat disponibila, dar el e un mincinos. Nu, nici nu-mi place. Ala la cat de mare si nebun e, ma ia pe sus si fuge cu mine.

Le fac semn fetelor mele ca e totul bine si ma asez la o masa din colt.

O fi vorbit serios? O fi posibil? Dar de fapt ce ma intereseaza pe mine?

- Hei, nu freci baile?

Betty cea cu nasul borcanat si-a gasit sa vorbeasca cu mine. Adica nu stie ea ce-am vorbit cu instructorul si se baga in seama.

Sa inceapa partea a doua a shoului. Vreau sa-i zic in fata cat e de proasta si impiedicata.

- Betty, draga mea, dar ce nas urat ai. Umflat si rosu de parca ai fi de la circ, pusa sa distrezi copiii.
- Asculta fetito...
- Ascult, bineinteles ca ascult. Ia spune tu, ce-ai patit la nasuc. Ai facut buba?

Cateva chitaiele se aud si sa fiu nebuna daca nu-s exact prietenele ei.

Se incordeaza si se enerveaza, facand un pas in fata.

- Tu stii mai bine ce-am patit, pentru ca tu ai facut asta.
- Ce-am facut eu? Sunt eu vinovata ca esti proasta si impiedicata?

Vine spre mine ca un uragan si ma ridic de la masa sa ma feresc. Abia astept sa vada si negrutul cat e de nazdravana chioara lui.

Hai prietene, uita-te pe camere sa vezi ce si cum. Poate te convingi care-i nebuna dintre noi acum.

- O sa-ti fac viata un iad cat stai aici.
- Ma ameninti?
- Da.

Si ce bine imi pare. Eu n-am glumit cand am facut-o proasta pe asta... Adica locurile publice din cabana sunt intesate de camere audio-video.

Ridic o spranceana la ea si in acelasi moment se aude in difuzor.

- Betty Miria, in birou.

Incepe sa se agite si se uita pe pereti dupa camere. Da draguta, pe tot holul sunt, la fiecare coltisor. Tocmai tu sa uiti regula de aur? Peretii au urechi aici.

- Ma cheama instructorul. Din cauza ta nenorocito.

Zambesc cu toti dintii si strig in urma ei:

- Domnul instructor. Nu mai respectam si noi?




La media am lasat o poza, cam cum mi.o imaginez eu pe Olivia. Tu ai libertatea de a o schimba, dupa bunul plac. Spor la citit😘😘😘

Omul negru Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum