Jur ca-mi simt galusca la fund, cum imi atarna in pantaloni.
Cat de proasta am putut sa fiu sa intru singura in asa rahat? Ca singura am intrat.
Ma asteptam ca satana sa-i spuna dracului tot ce am vorbit, dar mie nu mi-a spus nimeni cat de buni sunt comunistii astia si ca te lasa sa te vezi cu iubitul.
Acum chipurile stau si-mi astept iubitul, emotionata toata, pe treptele cabanei. Jur ca de emotii imi simt lacrimile in ochi. Daca o da in bara nenorocitul asta, sau daca nu-mi ia cel mai mare buchet de trandafiri...
N-am putut sa ma odihnesc toata noaptea. M-am sucit si m-am invartit pe toate partile, macinata de intrebarea 'cum mama naibii o sa ma pup eu cu varul meu, cel retardat?'
N-am gasit raspuns nici acum, sunt in impas grav de tot si daca, prin absurd, o da in bara... Vai mama, ii zboara fulgii.
N-am avut pe cine sa sun. Era tarziu, timp de gandire n-am avut si am actionat ca naiba, cred. Am asa un sentiment de rahat ca am facut cea mai mare magarie dintre toate de pana acum.
Nici prea mult n-am putut sa vorbesc cu el pentru ca la scurt timp dupa ce l-am sunat, a iesit scaraoschi cel paros si se uita de mine.
Ca dracu. Pentru prima oara in viata mea imi rod unghiile.
- Nu-ti vine iubitelul Clink?
- Ia Betty, asta-i pentru tine.Ii arat degetul mijlociu si i-l ofer cu zambetul pe buze. Ia de aici nebuno, daca te freaca grija de iubitul meu, ia uite ce-ti dau.
- Salbatica...
- Suge-o.Nici tu n-ai scapat de mine frumi, stai linistita. Ai cazut doar pe locul doi, imi pare rau, ce sa zic. Iti vine randul in curand. Sa scap eu vie dupa ziua de azi si esti ca si terminata.
Intru in cabana sa vad cat e ceasul si chiar atunci se aud claxoane insistente.
Doamne, Dumnezeul meu bun, te rog bunutule, apara-ma si ajuta-ma sa ies si din asta. Te implor Doamne, tu mereu m-ai iubit, nu uita de mine acum.
- Mai ai 25 de minute, Clink?
Ma intorc speriata si dl instructor, de nu i-ar mai muri multi inainte, se uita cu scarba spre masina iubitului, care acum parcheaza.
As vrea sa-i zic vreo doua si chiar i-as zice, dar...
- Iubiii. Iubitooo.
Strang din masele si din ochi, ma intorc spre iubi si incep sa alerg. Ce romantic in puii mei, chiar pare ca i-a fost dor de mine.
Cu un buchet de trandafiri galbeni in mana, un ursulet in cealalta, vine in pas grabit spre mine.
- Iuubii, oo iuubi.
Mai taci naibii scamatorule, circarule, numai prostii spui.
Din doi pasi ii sar direct in brate, razand si ma invarte in aer pana ma ia ameteala.
- Iubiita mea frumoasa.
Doamne fereste de idiotul asta. Il pup pe obraz prelung, ca o nebuna care-si adora iubitul.
- Taci naibii din gura, scamatorule. Mai incet cu circul.
- Cine-i uratul ala dupa trepte?
- Tot mai e acolo?
- Da.La naiba, ce asteapta? Sa-mi vada fericirea de pe chip? Cel putin Ary nu m-a dezamagit si arata impecabil. Ferrariul lui e lustruit la perfectie, de poate instructorul sa-si aranjeze mustacioara, si se comporta ca si un indragostit, cred.
- Lasa-ma jos si pupa-ma mult. Razi cu gura pana la urechi si daca poti, scapa si o lacrima.
Ma lasa din brate si imi ofera cu fata zambitoare trandafirii si ursuletul, pe care le las pe masina lui.
- O zgarii, nu acolo.
- Taci naibii.
- O sa-mi ramai datoare pe viata pentru treaba asta.
- Stiu, acum ajuta-ma.Cand ma intorc spre el, eu deja am lacrimi in ochi. Adica, sunt atat de fericita sa-l vad, muream de dorul lui.
- Papuusa mea, frumoasa mea, printesa visurilor mele.
Imi dau ochii peste cap si-l las sa ma toceasca pe toata fata.
De cand mamicile ne-au facut, nu ne-am pupat cu atat foc. Suntem veri, ne intelegem bine, iesim impreuna dar nu inseamna ca ne si luam limba in gura. Nici acum nu o facem ca as vomita instantaneu.
- In ce cacaturi ai mai intrat de data asta?
- Daca ai sti...Il iau din nou in brate, imi impleticesc mainile in jurul gatului sau si-mi las obrazul pe pieptul lat.
- Ala cine-i?
- Dracu in persoana.
- Asa si pare.Mie-mi spui? E mai periculos decat ai crede.
- Tata ce face, de ce n-a venit sa ma ia de aici? I-ai spus ca vii la mine?
- Nu i-am spus pentru ca l-ai fi sunat pe instructor, am auzit ca se cunosc. Sunt bine si ei...
- De ce n-a venit sa ma ia, Ary?
- Iubito...Ii dau un pumn hotarat in piept si imediat incep sa rad ca proasta. Am uitat cine ne priveste ca un uliu.
- Pupa-ma pe frunte si razi. Mai usor cu 'iubito', sau daca tot zici, zi tare sa auda el.
Ma strange la pieptul sau mare si rade ca prostul. Amandoi radem ca prostii. Cred ca daca mi-ar spune acum ca m-am ingrasat sau ca ma uit chioșpi, tot as rade.
- Dragostea mea mare.
Ma strange si ma hâțână pana simt ca o sa scoata sufletul din mine.
- Cred ca avem o problema, zana mea.
Avem mai multe probleme zanule.
- Tot mai e acolo?
- Nu. Vine spre noi, barbosul.Imi pare rau ca nu am reusit sa raspund la toate comentariile. Le-am citit, dar am fost la servici si n-am avut timp sa raspund. Va multumesc ca sunteti alaturi de mine si ca ma sustineti. Spor la citit😘😘😘
CITEȘTI
Omul negru Vol. 1
HumorFinalizata! Volumul 1 din seria 'Suflet negru' Cand Olivia Clink, fetita rasfatata a multimilionarului Donald Clink scapa de sub control, este trimisa intr-o tabara militara, de supravieturie sub supravecherea lui Damon Black. Poveste plina de umor...