Ok, iata-ne ajunsi din nou la final.
Nu stiu cu ce sa incep. Poate cu un milion de multumiri de reverente in fata te, fiindca mi-ai fost din nou alaturi! Iti multumesc din tot sufletul meu mare.
Am avut mari emotii cand am inceput sa scriu la cartea asta pentru ca era un nou inceput, din toate punctele de vedere. Nu mai era familia Rood- Scott, cu care eram obisnuiti si am zis ca poate n-o sa mai citesti.
Iti multumesc pentru ca ai continuat sa fii alaturi de mine si mi-ai dat incredere sa continui.
Poate ca nu ti-am raspuns de fiecare data la mesaj, dar sa stii ca l-am citit si m-am bucurat de el. Eu una singura, tu o mie si ceva😁🙈 Da, fiecare capitol a avut peste o mie de vizualizari si asta nu poate decat sa ma bucure.
Constat cu bucurie, ca am tot mai multi cititori, de la carte la carte. Daca media de vizualizari pe capitol a fost de o mie, ei bine, am primit in jur de 300 de voturi. Cum sa nu fiu fericita si sa te iubesc? Iti multumesc.
In alta ordine de idei, vreau sa-ti spun ca am inceput sa iubesc 'next'-ul 😂😂😂 Adica, am incercat sa-l vad cu alti ochi si acum pur si simplu nu-l mai bag in seama😂😂😂🙈
Privind retrospectiv, nu stiu daca am reusit sa conturez persoanjele atat de bine pe cat mi-as fi dorit. Sau poate am ramas cu traume de la cartile anterioare...
Insa o sa mai am timp😈 Acum, sa cante tobelee, sunet de filme horror, surprizaaa, CARTEA NU SE OPRESTR AICI! VA EXISTA VOLUMUL 2😁😁💖🙈
Daca tot ai atatea intrebari fara raspuns, daca n-am aflat reactia lui Damon la aflarea draciilor pe care le-a facut Olivia, hai sa continuam.
Personajele principale nu vor mai fi cei doi nebuni, dar ramanem tot in familie💖💞🙊
Dar gata, atat! Mai tarziu sper sa incep noua carte, care habar n-am cum o sa se numeasca, si o sa afli mai multe. Surprize surprize😈
Sa nu-ti pasa rau ca se termina pentru ca ce urmeaza va fi de sapte ori mai misto. Vai Doamne, abia astept.
Si pentru ca tot a venit sezonul rosiilor si pepenilor... sa-i dam drumu' la scris😂😂😈
Te iubesc, te ador si-s fericita ca am mai terminat o carte. Sper sa o recitesti tu si pentru mine fiindca n-o sa am timp.
Au fost capitole scurte, recunosc, o sa incerc sa le fac mai lungi, dar nu promit nimic😇
Te rog sa-mi ierti greselile de exprimare sau ortografie. Sunt cu carul, sunt constienta, dar pana nici eu nu-s perfecta😂😂😊
O alta surpriza, neplacuta de data asta, e faptul ca ne asteapta o noua carte fara🔞🙈 Trebuie sa ramanem in tema, imi pare rau. Umor nene. Cat pot eu, umor o sa fie.
Ne citim mai tarziu, la un nou inceput, pentru ca am nevoie de parerea ta.
Tine aproape, surprizele continua.
Ca de fiecare data un pupic si o imbratisare zboara catre tine.
Ps. Iti multumesc, alte cuvinte sunt de prisos
Acelasi Spor la citit😘😘😘 de la a ta anydanutzu
CITEȘTI
Omul negru Vol. 1
HumorFinalizata! Volumul 1 din seria 'Suflet negru' Cand Olivia Clink, fetita rasfatata a multimilionarului Donald Clink scapa de sub control, este trimisa intr-o tabara militara, de supravieturie sub supravecherea lui Damon Black. Poveste plina de umor...