Am chef de cearta! Adica eu mereu am chef de cearta, dar azi, mai rau ca oricand.
Toate maimutele hidoase isi asteapta iubitii, iar eu habar n-am avut. Pentru mine nu se aplica regulile?
Cu o falca in cer si una in pamant, ma duc spre biroul instructorului. Imi e asa de dor de iubitul meu, de nu mai judec limpede.
Iubit, neiubit, mi-as fi dorit si eu sa ma intalnesc cu el, sa-mi mai ridice putin moralul.
Si-n plus, ramane intrebarea, eu de ce nu? Toate da, Clink nu!
N-are el de unde sa stie ce fel de relatie ne leaga pe mine si var-miu...
Dau buzna inauntru, fara sa ma sinchisesc sa bat la usa. Il gasesc pe drac, cu nasul in niste foi acolo.
- Mai iesi tu de aici, cand vor zbura porcii Clink!
Se uita la mine urat. Adica asa se uita el mereu. Un om urat n-are cum sa aiba privirea frumoasa.
- Unde arde? Care e graba de navalesti peste mine?
Imi pun mainile in san si ma uit si eu urat. Eu sunt frumoasa, dar macar incerc.
- In sufletul meu arde. Vreau sa stiu de ce toate isi asteapta iubitii, iar eu nu. Eu n-am aceleasi reguli? La alergat, facut mancare si dat cu batul, sunt prima, dar la intalniri nu stiu cum se face de m-ati sarit.
Cand il vad cat de relaxat si zambitor sta, ma apuca pandaliile si mai rau.
- Vreau sa stiu acum de ce ma urasti si nu ma lasi sa ma vad cu iubitul meu. Sunt pedepsita? De ce sa fiu daca n-am mai facut nimic?
- Cum adica 'n-ai mai facut'? Vrei sa marturisesti toate rahaturile pe care le-ai facut si cum ai reusit? Cine te-a ajutat?La naiba! Unde dai si unde crapa...
- N-am nimic de spus. N-am facut nimic niciodata. Doar cele pe care le stii. Apa si hainele tale.
- Si despre Betty? Cum a cazut atunci? Sau despre dra psiholog, care nu se mai desparte de wc de cateva zile...E ea sensibila. I-am dat doar o pastiluta mica, ar fi trebuit sa-si revina pana acum.
- Daca-mi spui toate astea, te las sa-ti chemi mascariciul.
Cum i-a spus? Mascarici? Varul meu, care e visul tuturor femeilor?
- Instructore, asculta bine la mine. Daca imi mai jignesti iubitul...
- Asa, ce patesc daca-l jignesc?Ce pateste?? Ma uit mirata la el si habar n-am ce-as putea sa-i raspund.
- Te spun!
Isi lasa capul pe spare si incepe sa rada cu putere. Doamne Maica Domnului... Ce-are? Ce-am spus asa amuzant?
- Ce-ai de razi? Hei!
Fereasca-ma sfantul. Ce-are ma? De ce rade cu pofta asa? Zici ca i-as fi spus cel mai tare banc din lume.
Ma uit pe birou sa gasesc ceva sa-l scot din starea asta si-mi pica ochii pe paharul cu apa. Oo, da! Mai ca mi-ar veni si mie sa rad, dar o sa am timp destul atunci cand o sa-i vad fata uda.
Nu mai stau pe ganduri, nu vreau sa ma razgandesc, iau paharul si i-l arunc in fata.
In secunda imediat urmatoare, cum simte lichidul rece, isi schimba exprezia din amuzata, in soc.
- Olivia!
Inger ingerasul meu, ce mi te-a dat Dumnezeu...
Se ridica brusc din scaun si vine spre mine de parca urmeaza sa ma omoare. Si chiar cred ca asta vrea sa faca.
- In viata ta...
- In viata ta sa nu mai razi de mine. Sau de iubitul meu. Spune-mi de ce nu m-ai lasat sa-l chem. De ce nu esti corect instructore? De ce aplici alte reguli pentru mine. Ce-am facut, cu ce am gresit de sunt privata de drepturi?Cand natura nu prea a fost darnica cu tine si esti doar jumatate de buletin, folosesti orice ai la dispozitie. Si slava Domnului, eu am o gura cat o sura.
- Asculta bine la mine...
Ma prinde de brat si strange ca idiotul.
- Ma doare in spate de papitoul tau. Ala nu-i barbat si nu-i bun pentru tine. Iti interzic sa te mai vezi cu el!
- Serios? Cu ce drept?Ma strange si mai tare si ma smuceste, de am impresia ca o sa-mi smulga bratul din umar.
- Dreptul de a fi instructorul tau. Intelege ca nu-i bun pentru tine. Nu ai nevoie de el, ala nu-i barbat. E un maimutoi bun de nimic. E urat si prost. Nu pot sa cred ca-ti place un asa specimen.
- De unde stii tu toate astea? Cum dracu ti-ai dat seama? L-ai scanat odata si gata, ai dat verdictul? Si in nici un caz nu-i urat. Tu esti urat!Asta-i ultimul lucru pe care poate sa-l spuna despre el. Chiar e un barbat bine. Varul meu o fi, dar arata bine, doar nu-s oarba.
- Eu urat? Ala zici ca-i curentat, n-ai vazut ce fata are? Zici ca-si bage degetele in priza sa-si faca fraeza.
Zici ca-i posedat. De ce vorbeste cu atata ura la adresa lui, daca nici macar nu-l cunoaste? Iar el...
- Dar tu? Ca ai parul mai mare pe fata decat in cap? Tu esti frumos cu barba asta de parca ai fi calugar? E mai frumos decat tine, dar ti-e ciuda sa recunosti. Orice barbat e mai frumos decat tine.
- Si Amy e mai frumoasa decat tine.
- Cine?
- Iubita mea, dra psiholog. E mai frumoasa si mai draguta. E dulce si prietenoasa.Scroafa aia cu minte de gaina mai frumoasa ca mine?
- S-o crezi tu. Daca aia e frumoasa, eu sunt printesa.
- Esti oricum printesa.
- Zeita frumusetii! Aia e urata si schiloada. Prea inalta si desirata. Cu fata de maimuta. Semanati! Si tu esti ca o maimuta paroasa.Ma smucesc din mana lui, dar nu reusesc sa ma eliberez. M-am enervat! Aia nu-i mai frumoasa decat mine.
- Da-mi drumu si lasa-ma in pace. Du-te la frumoasa ta. Zici ca a calcat-o trenul. Schiloada...
- E frumoasa Olivia, mult mai frumoasa decat tine. Are si sufletul frumos.Cred ca e nebun. Buna dispozitie i-a revenit si acum zambeste, numai cu gandul la ea.
Dar necazul e ca m-a impins de tot in perete si s-a lipit de mine.
- Cred si eu...
Zambeste si-mi ia fata in mainile lui mari. Ce vrea sa-mi mai faca? Vorbeste cu atat drag despre satana, dar ma mangaie pe mine? Isi apleaca nasul si-l atinge de gatul meu, iar parul din mustata ma gadila usor.
De ce foloseste astfel de trucuri cand avem o discutie serioasa? De ce ma miroase pe mine, cand ar trebui sa se duca la ea?
- Lasa-ma...
Iar ma pierd. Mustata pe langa buze ma gadila si ma excita...
- Nu intelegi ca nu pot?
La multi ani Costi, Costica, Constantin si Elena, Lenuta. Petrecere frumoasa si sa mancati o felie de tort si pentru mine 😁🎉🎊🎂🎈 Spor la citit😘😘😘
CITEȘTI
Omul negru Vol. 1
HumorFinalizata! Volumul 1 din seria 'Suflet negru' Cand Olivia Clink, fetita rasfatata a multimilionarului Donald Clink scapa de sub control, este trimisa intr-o tabara militara, de supravieturie sub supravecherea lui Damon Black. Poveste plina de umor...