Capitolul 18

9.7K 975 278
                                    

Damon

Si asta e marele iubit? Păcăliciul asta? Are fata de pacalici, de copil fara minte.

Ea are nevoie de un barbat adevarat, matur si copt la minte, sa poata sa o protejeze si sa o iubeasca. Ce stie copilul asta sa-i faca, in afara de multa galagie?

- Iubiita mea...

Iubita-i ma-ta agariciule, iubita e ma-ta, iesi dracului de aici. Lingică.

Mai are sa scoata lautarii din buzunar si zici ca a venit in pețit. Flori, muzica, claxoane... De parca aici ar fi la taticu' acasa si poate sa faca oricata galagie vrea.

Si flori galbene? Serios, cat e de prost?

Ia-ti botul de pe ea bai puțică. Futu-ti retardatul ma-tii...

Strang din dinti pana mai au putin sa-mi plesneasca atunci cand incepe sa o pupe ca un nemancat pe toata fata. Pai asa ma prostule? Fii blang copil prost ce esti, cu ea trebuie sa fii bland.

Are parul ala zici ca-i arici. Sau ca s-a electrocutat. Nu-mi place de el. Urat! Prost! Bun de nimic.

Prea copil pentru ea, imatur, desirat. Poate agariciul asta sa o apere daca se ia cineva de ea? Raspund singur, tare si raspicat, ca nu.

Asta nu-i capabil sa aiba grija nici de el, dar si de o belea ca ea. Nu sunt potriviti, clar.

Si nemernica se bucura atat de tare sa-l vada, zici ca a venit Dumnezeu pe pamant nu un papa-lapte, idiot, ipocrit si agarici.

Imi dau ochii peste cap iar cand il aud cat o periaza si cat de diabetic ii vorbeste. Prea prost, ea e femeie de actiune, nu de dulcegarii ieftine.

Jos mainile. Jos mainile am zis, jos. Sezi, marș. Ia-ti botul libidinos de pe fata ei frumoasa.

Iar, nu se poate... Ii urmaresc ca prostul si parca am paralizat, nu pot sa ma misc. Sau poate atata prostie cat vad la puțică asta, e de vina pentru starea mea.

O iau alene pe scari in jos si ma apropii de ei. Gata cu circul.

Si afurisita de Amy... Mai avea putin si se arunca in foc spunand ca a inventat totul si n-are un iubit... Si uite-te la mine acum, sunt nevoit sa strang din dinti si sa admir prostul cum isi lasa balele pe fata ei.

- Gata petrecerea baiete, opreste muzica si sterge-o de aici.

Se opresc amandoi din giugiuleala dezgustatoare si se intorc spre mine razand. Vai ce dragoste frumoasa, sa dea dracii in ea. Si-n capul lui de arici prost.

- Dar domnule instructor...
- Fara 'daruri' Clink. Ai primit destule si ati facut prea multa galagie. Gata, sa plece.

Stau cat de relaxat pot, desi simt o nevoie teribila sa-i rupe mana care o tine peste umerii ei si sa i-o infig in cur. Oricum zici ca-i oparit si constipat de sapte zile.

- Ati spus...
- M-am razgandit.
- 30 de...

Serios? S-a intoxicat si ea cu prostia oparitului?

- Clink, am spus 'gata', ce nu intelegi?
- Au trecut doar zece minute, mi-a fost dor de el...
- Sunt convins, dar s-a terminat intalnirea voastra.

Isi ingusteaza ochii si ma priveste cu ura. Lasa micuto ca o sa te fac eu sa-l dai naibii pe maimutoiul asta. Ai nevoie de un barbat puternic langa tine, iar eu sunt perfect.

O intoarce sa o linga iar pe fata, cand explodez. O iau de mana si o arunc in spatele meu.

A venit momentul sa vorbesc cu iubitelul, ca de la barbat la...copil prost.

- Daca am spus gata, ce nu intelegi? Si nu mai vii pe aici.
- Cine esti tu sa-mi spui ce sa fac?
- Instructorul ei. Eu stiu mai bine de ce are ea nevoie si tu esti nociv.

O simt in spatele meu cum se foieste, dar slava Domnului ca nu i-a ajuns prostia lui pana in sange si pastreaza tacerea. Asa te vrea Clink.

- Fetele de la noi au dreptul sa fie vizitate de iubit ca sa ne convingem noi de anumite lucruri.
- N-am nevoie de covingerile tale, lasa-ma sa-mi sarut iubita.
- Ai sarutat-o de ai albit-o.

Cand vrea sa o traga din spatele meu, fac un pas spre el si maresc distanta dintre ei.

- Esti nociv pentru ea. Nu va mai vedeti cat sta aici. Ai venit aici ca la discoteca, muzica la maxim, claxoane... Nu va...
- Club batrane, ai auzit de club? Discoteca o fi fost pe vremea ta.

Imi rade in nas imitatia asta de barbat. Cine mama dracului se crede el sa vina pe teritoriul meu si sa-mi rada in nas? E doar un papa-lapte care nu si-a sters nici mucii de la nas.

- N-am auzit. Pe vremea mea era alta vorba... Picioare rupte si infipte in cur. Tu ai auzit de asta?

Inghite in sec si-i moare zambetul prost de pe buze. Asa puță, vezi ca stii cum sta treaba?

- Acum ia-o pe unde ai venit si sa uiti adresa.
- Dar... Olivia, iubito...
- Fa-ne sa ne fie dor de tine. 'Olivia iubito' ramane aici. Sterge-o. Acum.

Lasa florile si ursuletul, numai bun de sters la fund, jos si pleaca. Bun baiat.

Ma uit dupa el pana nu se mai vede. Aleluia, am scapat de mascarici mai usor decat as fi sperat.

Ma intorc satisfacut si cu zambetul pe buze, cand dau de a doua durere in fund. Nu, gresesc, ea e prima.

Uitasem de existenta ei, dar la cat de nervoasa si incordata e, se pare ca ea n-a uitat de existenta mea.

- Ia zi Clink, ce te supara? Ca ti-am alungat iubitelul? N-ai nevoie de el.
- Serios? Si te pomenesti ca am nevoie de tine. Un mincinos fara pereche, care are iubita si ma saruta pe mine.

Ma doare prea tare capul ca sa pot sa ma mai cert cu ea. Daca as fi in forma maxima, probabil as bate-o la fund pentru toate obrazniciile astea, dar acum simt ca o sa-mi explodeze capul.

Ii dau replica si plec spre cabana.

- Tin sa-ti amintesc ca si tu ai iubit, dar asta nu te-a impiedicat sa-mi raspunzi la sarut.




Numarul 1 in umor, nu m-as fi gandit niciodata in viata. Va multumesc din suflet pentru ca ati facut minunea asta. Fiecare vizualizare, vot sau comentariu a dus aici. Spor la citit😘😘😘

Omul negru Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum