Capitolul 19

9.8K 845 130
                                    

Trei zile mai tarziu, simt ca a venit momentul mult asteptat. Am emotii de parca as merge la o mega petrecere sau mai stiu eu ce.

Am simtit inca de dimineata ca se va intampla ceva wow astazi, dar cand am auzit-o pe Andrea ca e chemata de psihopata, am zis ca acum e acum.

Am facut planul impreuna cu ea si acum stau ca pe ace pana iese din birou. Planul este ca atunci cand termina, sa dea cu ulei de par si psihopata sa-si rupa curu' in ea. Vai mama, deja mi-o imaginez patinand si aterizand cu cracii in sus.

Scumpul si prea iubitul meu var, nu a venit cu mana goala la mine si eu n-am fost obligata sa-i suport botul libidinos pe degeaba.

Pentru inteligenta lui sclipitoare, promit sa fac cinste cu un shot de techila imediat ce ies de aici.

Mi-a adus, dragul de el, prafuri pentru purici, ulei de par, laxative, somnifere si altele, multe, ascunde in ursulet.

E mai destept decat m-as fi asteptat, de nadejde. Trebuie sa recunos faptul ca nici eu nu m-as fi gandit la toate astea, dar el are mintea mai odihnita...

Curat cartofi in bucatarie, alaturi de Maia, cand uraganul Damon zbiara prin difuzoare dupa cafea. Doua cuvinte, atat foloseste ca sa nu ia curent la dinti, 'cafea, Clink' sau 'Clink cafea'...

Are o placere nebuna sa bea cafeaua pregatita de mine. Adica, din ziua in care i-am aromatizat-o, numai mie imi cere cafea. Pacat ca acum e bucatarie aglomerata si nu pot sa i-o fac dupa reteta mea speciala, cafea cu caimac.

Vars cafeaua intr-o ceasca, arunc o lingurita de zahar in scarba si ma duc in cusca dracului. M-am gandit de multe ori sa incerc laxativele alea pe el, dar ar da de banuit. Nu-i bine, eu trebuie sa fiu cat mai departe atunci cand se intampla dezastre. Ca acum.

O vad pe Andrea cum, chipurile, isi incheie siretul la expadrilele pe elastic, si merg mai departe.

Acum e perfect. Eu ii duc lui cafeaua, psihopata o sa-si rupa gatul, Doamne ajuta, iar mie n-are nimeni ce sa-mi reproseze. Adica serios, nu sunt omniprezenta.

Ciocan frumos la usa si intru imediat ce primesc aprobarea. Ce belea cuminte am devenit, pana si eu am ajuns sa ma mir de mine.

- Las-o jos Clink. Si aseaza-te si tu.
- Am treaba la bucatarie.

Se ridica atat de repede din scaunul directorial, incat acesta se invarte ca un titirez in spatele lui.

- Invata sa taci! 'Stai jos' inseamna ca stai jos. Nu-mi pasa de altceva. Cand eu zic sa sari, tu asta faci Clink. Orice as spune eu, tu executi fara sa comentezi.

Ma asez pe scaunul din fata lui, cu lacrimi in ochi. A tipat atat de tare la mine, incat imi vine sa plang. Si fara nici o gluma, dar eu chiar sunt sensibila.

- Completeaza formularul asta.

Deschid gura sa intreb 'de ce' dar ma razgandesc imediat. 'Completeaza formularul inseamna ca tu completezi formularul, Clink'.

Sa va manance viermii si pe tine si pe schilodita ta urata. Morti sa va vad pe amandoi, sa dansez pe mormantul vostru, mai mult pe al ei...

Nici nu apuc sa iau formularul in mana, ca se si produce un mic cutremur. Usa se zgaltaie din tatani si se aude o bufnitura, care ar trezi si mortii din groapa.

Ne uitam unul la altul si iese primul pe usa. Fericirea din suflet nu poate sa mi-o ia, oricat s-ar stramba acum la mine. Du-te si ajuta-ti schioapa.

Ies si eu speriata din birou si vad mare harmalaie la usa psihopatei. Da, a avut grija sa-i faca biroul ei pentru consilieri, tot comfortul, ce sa zic. Sa o manance dracii oricum.

- Ce s-a intamplat aici?

Maia trece in fuga prin fata mea si se ascunde in dormitor. Buna fata. Ati auzit vreodata de expresia 'impusti doi iepuri dintr-o lovitura'? Va povestesc eu mai tarziu, acum sunt atat de ingrijorata...

Doamna psihopata, arata mai rau decat imi imaginam eu. Rastignita toata, de parca as incepe sa-i caut mainile si picioarele in tot holul, plange cu sughituri si se tine cu mainile de cap.

- Ea, ea mi-a facut asta.

Hai ca nu esti atat de grav daca inca mai poti sa arunci cu rahat spre mine, mi-am facut griji degeaba.

Ma arata cu degetul si tot repeta 'ea' printre doua suspine. Patetic. Jalnic. De toata mila.

Se uita si instructorul la fata mea nevinovata si strange din masele.

- A fost cu mine cand ai cazut, n-a facut ea nimic. De data asta, nu-i ea, sunt sigur.

Esti pe dracu, mai bine taci ca vorbesti prostii.

Strang din ochi si ma intorc si cu spatele atunci cand o ridica in brate pe psihopata. Ee, va jucati cu dracu voi. Pastrati-va iubirea cand sunteti amandoi, n-am nevoi sa vad asta.

- Maia, fa un ceai calmant si adu-l in birou. Restu' ramaneti pe loc.

Cum Maia e langa mine, ma caut in buznar si ii var in mana o pastila, in timp ce-i fac cu ochiul. Hai draga mea, stii ce ai de facut. Sa-i mutam psihopatei biroul pe wc.

Pleaca zambind iar eu raman la fel de spasita si ingrijorata.

- Cine a facut asta pleaca la scoala speciala, atat va spun.

Omul negru, mai negru ca oricand apare si urla la toate. Se duce in fata biroului si inspecteaza locul faptei. Isi baga degetele in ulei, le freaca intre ele si apoi miroase.

Pai daca stiam instructore ca vei face asta, dadeam cu rahat.

Maia apare iar langa mine si dupa ce ma strange putin de mana, pleaca mai aproape de instructor.

- Recunoaste-ti vreuna? O rezolvam intre noi daca recunoaste-ti acum.

Toata lumea tace malc, mai ales inculpatele. Restul nu au ce sa recunoasca, iar noi stim ca ciomageala si-i va lua altcineva.

- In camera atunci. Fiecare la patul ei, facem inspectie.




Plec la servici, nu pot sa scriu mai mult. Capitol necitit, necorectat, deci fiti blande cu mine😁🙈 Spor la citit😘😘😘

Omul negru Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum