33《GELAK TAWA YANG CANTIK》🐒💛

52 1 0
                                    

"Haha. Bukanlah! Saya belum lagi nak bersalin takkanlah perut saya nak sakit? Ish!" Kataku sambil mengesat air mata dengan belakang tanganku.

"Habis tu? Awak kenapa?" Soalnya dengan lembut. Suara dia haih mampu membuatkan aku naik gila. ")

"Saya terharu bila tengok awak berborak dengan baby kita kat dalam kandungan saya. Tak pernah saya rasa bahagia macam ni." Kataku. Dia tersenyum lalu mengusap kedua belah pipi dengan kedua-dua tangannya.

"Oh, janganlah nangis. Awak ni buat saya risau. Haha." Katanya. Aku perasan matanya sudah mulai berkaca.

"Kalau dia dah lahir nanti saya nak dia baby boy. Nanti bolehlah temankan saya main bola. Dan nanti adalah satu kepala dengan saya bila mengusik awak." Usikkan Taehyung. Aku ketawa lalu memukul dadanya dengan lembut.

"Awak ni suka sangat usik saya." Kataku. Dia turut ketawa.

"Bayangkan kalau saya pura-pura jadi orang terencat akal dengan baju yang terkoyak kat bahagian dada saya. Awak masih cintakan saya tak?" Soalnya. Terus pecah ketawaku. Aku terus menumbuk bahunya dengan lembut. Yalah takkanlah nak kasar? Nama pun sayang mestilah lembut. Hahaha.

"Ada-ada jelah awak ni. Mestilah saya cinta." Kataku. Dia ketawa lalu menarikku ke dalam dakapannya.

"Sukanya tengok awak ketawa. Cantik!" Katanya. Aku tersenyum sambil memeluk pinggangnya.

"Memanglah. Awak yang punya." Jawabku. Kami berdua ketawa bersama.

Memang manis kenangan bersamanya. Hmm.. kalau nak suruh lupakan, memang susah. Dialah segala-galanya untuk aku. I love you Kim Taehyung♡ ..  ")

♡♡♡

Kandungan aku sudah pun mencecah 6 bulan. Tak besar sangat sebab badanku kecil. Hehehe. Taehyung sudah pun mulai bekerja. Huhu~

Taehyung berdiri di hadapanku dengan pakaiannya yang sangat kemas. Handsomenya laki aku pakai kemeja berwarna hitam and seluar berwarna hitam ahaha.

"Kenapa?" Soalku. Dia mengenyitkan mata.

"Handsome tak?" Soalnya. Aku ketawa kecil lalu mengangguk.

"Tak pernah tak handsome." Jawabku. Ahahah

"Yeke? Hahaha sejak dari zaman sekolah lagi kan?" Katanya.

"Ya ya. Hahaha." Jawabku lalu ketawa.

"Comellah awak ni. Patutlah saya suka." Katanya. Pipiku terus memerah. Ish dia ni kan selalu buat aku malu.

"Dah pergi kerja sana!" Kataku. Dia masih lagi berdiri di situ. Dia memandangku dengan pandangan yang menggoda.

"Awak ni dah kenapa? Pandang saya macam tu macam nak terkam saya je." Kataku. Bulu romaku dah mulai meremang. Geli pula aku. Hahaha.

"Memang pun. Malam ni tunggu saya tau? Saya nak awak." Katanya lalu membuka butang bajunya sambil menggigit di bawah bibirnya.

Ah mulalah tu nak buat perangai !

"Eeii, dah pergi kerja! Nanti lambat! Tak payah nak mengada sangat!" Marahku. Taehyung ketawa dengan galak sambil badannya aku tolak untuk menyuruhnya masuk ke dalam kereta.

"Hahaha! Dah malu ke? Huhu makin suka pulak!" Katanya. Aku ketawa lalu menggelengkan kepala. Tiba-tiba dia tak jadi nak masuk kereta. Dia berjalan ke arah aku.

"Ha! Nak apa?" Soalku. Dia memuncungkan bibirnya menandakan dia mahukan ciuman dariku sebelum berangkat ke pejabat.

Muahh!

"Kalau duduk rumah jangan nak mengada nak buat kerja berat. Ni baby ni ajak dia berehat." Nasihat Taehyung. Aku mengangguk. Taehyung memberikan senyuman lalu mengusap lembut pipiku. Dia merenung wajahku dengan lama. Aku terus menjulingkan mata ke atas.

"Dahlah tu pandang muka saya ni. Nanti awak lambat." Kataku sambil tersenyum. Dia ketawa kecil.

"Mesti tengok dulu. Kalau tak nanti rindu. Rindu nak peluk cium awak. Samalah dengan baby. Nanti daddy rindu." Kata Taehyung sambil merenung dalam anak mataku lalu mengusap lembut perutku.

"Eleh, kalau rindu call lah. Haha." Kataku. Dia mengangguk.

"Okaylah saya pergi dulu. Bye sayang. Bye anak daddy." Katanya padaku dan baby di kandunganku. Huhu so suwitt♡.

Bersambung

Suamiku Sayang (K.T.H)Where stories live. Discover now