Τα ανάκτορα του Goisfrid ήταν το πιο εντυπωσιακό σύμπλεγμα κτηρίων που είχε αντικρίσει ποτέ η Evie. Η αρχιτεκτονική του συμφωνούσε με αυτήν της πόλης αλλά το κτίσμα ήταν πολύ πιο μεγαλειώδης. Τα χρώματα που επικρατούσαν ήταν το σομόν και το πράσινο ενώ τεράστια καταπράσινα λάβαρα με το έμβλημα του Έθνους της Γης - έναν χρυσό κύκλο που έμοιαζε με νόμισμα που στο κέντρο του είχε μια πράσινη γροθιά - δέσποζαν παντού. Τα βασιλικά διαμερίσματα ήταν διάσπαρτα μέσα σε έναν χώρο που προστατεύοταν από τείχη.
Ο λοχίας Armstrong τους οδήγησε μέσα από ένα μονοπάτι που διέσχιζε το κύριο μέρος της μπροστινής αυλής. Υπήρχε άφθονη βλάστηση, θάμνοι, λουλούδια, δέντρα, αλλά η Evie έκοβε το κεφάλι της πώς αυτό ήταν μόνο ένα μικρό δείγμα των βασιλικών κήπων. Είχαν αφήσει τα άλογα τους έξω από τα τείχη και περπατούσαν πάνω σε έναν δρόμο στρωμένο με χαλίκια. Το μονοπάτι οδηγούσε στο πιο μεγαλοπρεπές κτήριο των ανακτόρων, η είσοδος του οποίου περιστοιχιζόταν από χρυσές κολώνες. Το εσωτερικό ήταν ακόμα πιο φανταχτερό. Το δάπεδο ήταν μαρμάρινο και οι διάδρομοι ήταν διακοσμημένοι με διαφορά αγάλματα και πίνακες ζωγραφικής που απεικόνιζαν διάφορες εικόνες από την καθημερινότητα ή σκηνές από τα ανάκτορα. Καθώς διέσχιζαν τον μεγαλύτερο διάδρομο, η Evie πρόσεξε μία τεράστια χρυσή πόρτα πίσω από την οποία ήταν σίγουρη πώς βρισκόταν η αίθουσα του θρόνου. Ο προορισμός τους δεν ήταν αυτός όμως. Συνέχισαν την πορεία τους και βρέθηκαν μπροστά από δύο δρύϊνες πόρτες τις όποιες φρουρούσαν δύο φρουροί. Σαν τους είδαν να πλησιάζουν παραμέρησαν κάνοντας μία μικρή υπόκλιση.
"Ο Μεγαλειότατος σας περιμένει," είπε ο ένας από αυτούς.
"Πες μας κάτι που δεν ξέραμε," μουρμούρησε η Eden στο αυτί της Evie.
Η βασιλική τραπεζαρία δεν θύμιζε σε τίποτα αυτήν στο κάστρο του Δράκουλα. Ήταν πιο ευρύχωρη και φωτεινή καθώς υπήρχαν παντού μεγάλα παράθυρα που κοιτούσαν προς τους βασιλικούς κήπους. Το τραπέζι, αν και ξύλινο, ήταν επενδυμένο με χρυσό σε κάποια σημεία του. Ο Goisfrid καθόταν στην κορυφή του τραπεζιού χτυπώντας τα δάχτυλά του νευρικά στο τραπέζι και δίπλα του ήταν καθισμένη η Βασίλισσα αγέροχη. Μόλις μπήκαν ένας ασπροφορεμένος υπηρέτης τους υποδέχτηκε με μία βαθιά υπόκλιση και τους οδήγησε στις θέσεις τους. Η Eden κάθισε απέναντι από την βασίλισσα στην άλλη μεριά του βασιλιά ενώ η Atalantis δίπλα στην βασίλισσα. Η Evie ανακουφίστηκε όταν την έβαλαν να κάτσει δίπλα στην Eden και απέναντι από την Atalantis. Προτειμούσε χίλιες φορές να αποφύγει τα βλέμματά των δύο αρχόντων.
YOU ARE READING
Τα Χρονικά Του Dragonmere: Ο Άρχοντας Των Δράκων {Book 1}
FantasyΈχετε πιστέψει στα παραμύθια; Πιστεύετε ακόμα στα παραμύθια; Η 18χρονη Evie Hiddleston πιάνει τον εαυτό της να μην ξέρει την απάντηση σε αυτή την ερώτηση την στιγμή που η μίζερη πραγματικότητά της διακόπτεται απότομα όταν καλείται να δαμάσει όλους τ...