Οι επόμενες εβδομάδες ήταν κρίσιμες για το μέλλον του Dragonmere. Αφού ο Goisfrid κατάφερε να ανακαταλάβει με επιτυχία το Terradale και να διώξει τις δυνάμεις του Borgia από εκεί, εξαπέλυσε δριμύτατη επίθεση σε θέσεις στρατηγικής σημασίας τις οποίες είχε κατακτήσει ο Borgia, έχοντας πάντοτε στην πρώτη γραμμή την Evie και τους τέσσερις Δράκους. Η προέλασή τους συνεχίστηκε μέχρι που αποτίναξαν εντελώς όλες τις δυνάμεις του Borgia από την επικράτεια του Έθνους της Γης. Εκτός βέβαια ότι ήταν σχεδόν αδύνατο να σταματήσουν τους Δράκους, το ηθικό των ανδρών ήταν αναπτερωμένο κι έτσι ήσαν πολύ πιο αποτελεσματικοί στη μάχη. Παρά την αισιοδοξία που επικρατούσε, ο Δράκουλας ήταν ιδιαίτερα επιφυλακτικός.
"Συγκεντρώνει τις δυνάμεις του. Το έχει ξανακάνει," είχε εξηγήσει σε μία από τις αμέτρητες συσκέψεις τους. "Δίνει φρούδες ελπίδες στους αντιπάλους του προτού τους εξολοθρεύσει μία και καλή."
Παρά τις επιφυλάξεις του, ο Borgia δεν εξαπέλυσε τον στρατό του εναντίον του Έθνους της Γης όπως περίμεναν. Αντίθετα, έστειλε μία πρόσκληση για μία τελευταία μετωπική σύγκρουση μεταξύ του ίδιου και της Εκλεκτής, όπως κατανόμαζε την Evie στο μήνυμα του, με στόχο να χυθεί όσο το λιγότερο δυνατόν αίμα. Αυτό φυσικά δεν το πίστεψε κανένας. Ο σκοπός του ήταν εντελώς διαφορετικός, να τους κατατροπώσει εκεί όπου ήταν πιο δυνατός από οπουδήποτε αλλού.
"Είναι σίγουρα παγίδα," δήλωσε η Atalantis.
"Το ξέρουμε," αποκρίθηκε η Eden.
"Για αυτό και θα πάμε," είπε η Evie. "Ήρθε η στιγμή που όλα θα τελειώσουν χωρίς να χυθεί άλλο αθώο αίμα."
Κανένας δεν διαφώνησε, αν και γνώριζαν πόσο επικίνδυνο ήταν. Ήταν εξάλλου αναπόφευκτο. Με τον έναν τρόπο ή τον άλλον, ο Borgia και η Evie θα συγκρούονταν για την επικράτηση είτε του σκότους είτε του φωτός. Αποφάσισαν ότι θα πήγαιναν μονάχα οι τέσσερις τους με τους Δράκους προτού παρέμβει ο Δράκουλας δηλώνοντας κατηγορηματικά ότι θα ερχόταν κι εκείνος στη θέση του τραυματισμένου Alphonse. Δεν του το αρνήθηκαν.
Προτού αναζητήσουν για το Σκοτεινό Βασίλειο, πέρασαν από το πρόχειρο νοσοκομείο που είχε στηθεί με διαταγή του Goisfrid για τους τραυματίες. Τα τραύματα του Alphonse, αν και σοβαρά, είχαν επουλωθεί αλλά ακόμα κι έτσι δεν βρισκόταν ακόμα σε θέση να πολεμήσει. Όταν του ανακοίνωσαν την απόφασή τους, διαμαρτυρήθηκε έντονα, θέλησε να τους ακολουθήσει, όμως η Atalantis το αρνήθηκαν κατηγορηματικά.
YOU ARE READING
Τα Χρονικά Του Dragonmere: Ο Άρχοντας Των Δράκων {Book 1}
FantasyΈχετε πιστέψει στα παραμύθια; Πιστεύετε ακόμα στα παραμύθια; Η 18χρονη Evie Hiddleston πιάνει τον εαυτό της να μην ξέρει την απάντηση σε αυτή την ερώτηση την στιγμή που η μίζερη πραγματικότητά της διακόπτεται απότομα όταν καλείται να δαμάσει όλους τ...