Σημείωση Συγγραφέα

258 31 11
                                    

Και κάπου εδώ ολοκληρώνεται η ιστορία μας μετά από σχεδόν ενάμιση χρόνο συγγραφής της. Μία 'ανόητη' ιδέα που γεννήθηκε μέσα στο μάθημα της άλγεβρας και εξελίχθηκε σε κάτι πολύ μεγαλύτερο.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους έκαναν τον κόπο να διαβάσουν την συγκεκριμένη ιστορία αλλά και μερικά άτομα που με βοήθησαν στην διαμόρφωση της ιστορίας αυτής. Συγκεκριμένα την TheniaChris που με την θερμή της υποστήριξη και με τις τρελές της ιδέες με βοήθησε πολύ στα αρχικά στάδια διαμόρφωσης του βιβλίου (αλλά και με τα πολλές φορές ανόητα σχόλιά της που με έκαναν να σκάω από τα γέλια) καθώς και τους mdirectioner_ και TheDarkAngelReader που με υποστήριξαν καθ' όλη την διαρκεί του project αυτού.

Edit: ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΆ ΤΗΝ GoddessOfRainbow22 ahshshhs

Επίσης θα ήθελα να αναφέρω πως η ιστορία αυτή δεν ολοκληρώνεται εδώ. Ναι, μάλιστα καλά διαβάσατε. Σκοπεύω να γράψω και δεύτερο βιβλίο το οποίο κατά πάσα πιθανότητα να δημοσιευτεί το φθινόπωρο. Στο μυαλό μου είχα την σκέψη ότι θα προλάβαινα να το γράψω μέσα στο καλοκαίρι αλλά αυτό φαίνεται λίγο απίθανο πλέον. Όπως και να έχει θα υπάρξει δεύτερο βιβλίο αλλά πιθανότατα να καθυστερήσει να προχωρήσει διότι τον Σεπτέμβριο ξεκινάω την Γ' Λυκείου οπότε ο νοών νοήτο.

Θα βγάλω σχετική ανακοίνωση όταν βγει το δεύτερο βιβλίο και στο προφίλ μου και με ένα extra κεφάλαιο εδώ. Μέχρι τότε να έχετε ένα όμορφο καλοκαίρι και να μην ξεχνάτε να ονειρεύεστε!

~Anonymous Crazy Girl

Τα Χρονικά Του Dragonmere: Ο Άρχοντας Των Δράκων {Book 1}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin