Zakazany romans #7

713 11 0
                                    

Boże jak ta głupia lekcja chemi się ciągnie nauczyciel produkuje się już od 20 minut ja jednak nie wiem o czym on wogole mówi dlatego że myślami jestem gdzie indziej . A gdzie konkretnie no właśnie myślę o tym co się stało wczoraj między mną a Panem Mendesem a dokładniej o tym co się nie stało.  Kiedy zaczął rozpinac mi spodniczke ogarnął mnie strach Shawn powoli się nachylil nade mna pocalowal mnie w usta i wyszeptal do ucha "jeszcze nie dzisiaj ,kiedy będziesz gotowa zrobimy to " po czym wstał i poszedł do kuchni potem wrócił i zaczął jakiś temat oczywiście podczas naszej rozmowy Shawn nie szczedzil sobie sprosnych tekstów prze które się zawstydzałam, często mnie dotykal co sprawiało mi wielką przyjemność pod wieczór odwiozl mnie do domu na sam koniec dostałam namietny pocałunek.  Kiedy wróciłam do domu liczyłam na milion pytań ze strony mojej mamy a jedyne co dostałam to jej zaniepokojone spojrzenie nie chciałam już o tym gadać więc poszłam spać . Boję się ze ciocia coś powiedziała mamie , na pewno powiedziała ale mama często tak robi przemilcza jakąś sprawę przez pewien czas a dopiero potem prosi o rozmowę kiedy owa pogawędka nadejdzie nie wiem co bym miała jej powiedzieć musiała bym kłamać.  Narazie nie chce o tym myśleć rozbrzmial dzwonek co znaczy koniec lekcji teraz mam matematykę zobaczę mojego Pana Mendesa .

*Shawn pov *
Wczoraj miałem wielką ochotę na T/I ledwo się od niej odsunolem ale widziałem jej niepokój nie chciałem jej zmuszać nadejdzie jeszcze odpowiednia chwila na to. Teraz będę miał lekcję z moją księżniczką to będzie dopiero moja pierwsza lekcjia wchodzę do szkoły i zmierzam w stronę klasy mijając szafki zauważam T/I w towarzystwie jakiegoś chłopaka który beszczelnie z nią flirtuje ten kutafon położył rękę na jej plecach i to stanowczo za nisko nie mogę na to tak po prostu patrzeć podchodzę do nich
- Panno T/N proszę pójść ze mną - to była jedyna rzecz jaka przyszła mi do głowy chłopak miał zdziwioną minę he niespodziewał się tego . Otwieram drzwi T/I wchodzi do środka delikatnie zamykam za nami . Odwracam się i wbijam się w usta mojej towarzyszki przez chwilę jest trochę zaskoczona i się nie rusza po chwili zaczyna oddawać pocałunki.

* T/N - twoje nazwisko
Sorry za błędy

Preferencje Dla ZnudzonychOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz