Küçük bir şaka

4.2K 88 63
                                    

Kafama topuklu ayakkabı yeme ile yataktan düştüm. Evet topuklu ayakkabı terlik değil, annem öyle alıştım artık. Yerde oflayarak yatarken popoma şaplak yemem ile ayakkandım.

" Yeaaa anne yaa. " Dedim oflarak dolabımı karıştırırken.

" Çabuk ol! Lisenin son günü olduğunu unutun sanırım!"dedi annem mutfaktan.

Yüzümde piç bir sırıtma belirlenirken çığlık attım. Yatağa çıkıp zıplamaya başladım.

" Oley! Lanet olası lise bitti!"dedim bağırarak.

Annem odama dalıp topuklu ayakkabıyı bana doğru salarken anneme sakin, sakin ol bakışı attım. Annem odadan çıkarken ben hızlıca üstüme bir şeyler geçirip aşağı indim. Annem hemen yanıma koşup ağzıma iki böreği aynı anda tıktı. Ben boğulmamaya çalışarak new balancelarımı giydim ve dışarı fırladım. Servisin durduğunu görünce koşmaya başladım ama bağcıklarım çözük olduğu için yere kapaklandım. Pes etmeyip yeniden ayağa kalktım ve bu sefer başarıyla servise bindim.

Bazı öğrenciler bana bakıp kırkırdıyordu ama şuan umrumda değildi. Kimse hayatımın en mutlu gününü mahfedemezdi. Ve bunu gösterecektim.

"Günaydın gençlik!" diye bağırdım sevinçle.

Herkes "Günaydın. " Diye bir şey mırıldandı kıkırdayan öğrencilerde önlerine döndü. Gözlerimi devirip reservation ettiğim koltuğa oturdum. -eet biz koltukları böyle ayarlıyoruz- :D

Telefonumu çıkardım ve Merve'ye mesaj attım.

- Sonunda lisenin son günü!:D

Bir kaç dakika sonra cevap gelince gözlerimi devirdim. Mesajımı yeni mi gördü?

+ Ne diyosun be?

Attığı mesaja tip tip bakarken servis durdu ve aşağa indim. Servisten herkes gelmişti. Yine mesaj gelince açtım.

+ Sakın okula geldiğini söyleme :D

Mesajı önemsemeden Azra denen kızın yanına koştum. Annem şaka yapmış olamazdı değil mi?

" Şey... Sana bir şey sorabilir miyim?"dedim.

Kız kafasını sallayınca sordum. " Bugün lisenin son günü değil mi?"

" Evet. " Dedi kız anlamaz bir bakış atarken. Yüzümde sırıtış belirlenirken kızdan uzaklaştım ve Merve ile mesajlaşmamızı açtım.

- Hayır! Merve Allah rızası için beni okuldan al!

+ Tamam geliyorum şapşal. :D

Mesaja hayince bakatken sırıtım. İşte şimdi sıçtın Merve... :D

Biraz heycansız başlamış ama ileride ki bölümlerde sıkılacağınızı düşünmüyorum. Vote ve yorum yapmadan geçmeyin lütfen! :)))

İnanılmaz YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin