Keyifli okumalar inanılmazlar...♥
İREM'IN GÖZÜNDEN...
Gizem 4 gündür ortalıkta yoktu resmen hepimiz kafayı yemiştik. Merve'de ortalıktan kayboluyordu sonra ortaya çıkıyordu ama anlıyorum yani kızı taş gibi napıcak yerinde oturupta? Kesin barlarda erkeklerle yiyişyordur. Evet, doğru duydunuz.
Ben Merve'nin en yakın arkadaşıyım ve her şeyini biliyorum. Merve her zaman eve erkek atıyordu, kızı ne zaman arasam açmıyor. Gelecek okul günü ise seviştiği erkeği tanıtıyordu. İğrenç biri olduğu biliyorum ve en önemliside ucuz biri. Kendisi çok güzel ama neden ucuz anlamıyorum? Ama ne biliyim öyle olmasına ramen onu çok sevdim, bana çok iyi davranıyordu her zaman erkek ayarlamaya çalışıyordu. Bu hali çok hoşuma gidiyordu. Bana ne kadar erkek ayarlamaya çalışsada hiç biri bana bakmadı.
İlk defa bana Özgür baktı. Bende ona baktım ve resmen aşık oldum. İlk görüşte aşka inanmayanlar varya, inanın. Yani böyle bir şey mümkün. Ne kadar tipsiz olursa olsun ona baktığınızda gülümsüyorsanız, ona aşıksınız.
Kafamı aşk derslerinden çıkarırak Özgür'ü dürtüm. Hayvan hala uyuyordu. Tekrar yanına yatıp elimi saçına daldırdım.
Saçları yumuşacıktı. Bir tutam saçını parmağıma doladım. Homurdandı ve bana sarıldı.
" Kalk artık hadi!" dedim sırıtarak ve elerinden kurtulmaya çalışırken. Gözlerini araladı ve bana baktı. Yanağıma küçük bir öpücük kondurduktan sonra tek hamlede yataktan kalktı ve banyoya girdi. Jojuk nasıl tek hamlede yataktan kalkıyor? Benim için en az 100 hamle yapmam gerekir.
Ben Özgür'ü beklerken telefonum titredi. Gizem'dir diye telefona atıldım ama Whatsapp grubuna birisi mesaj atmış. Yüzümü asarken gruba girdim.
Seda: Herkese günaydın::)):):):):):)))
Hemen cevap yazdım.
Ben: Günaydın her zamanki masada buluşuruz. :)
Özgür: Günaydın ;)
Ekrana öküzün trene baktığı gibi bakarken cevap yazdım.
Ben: Sen sıçmıyor muydun? Sakın sıçarken mesaj atığı söyleme.
Seda: :D sıçan öküz mesaj atarkene...
Özgür: Şuan sıçmıyorum farkında mısın bilmiyorum? Soluna bak.
Slow bir şekilde sola döndüm, Özgür elinde telefonla üstü çıplak bir şekilde sırıtıyordu. Salyamın akmaması için ayrı bir çaba safrederken gözlerimi kaçırdım. Sırıtarak dolaba ilerledi ve eline rastgele bir T-shirt geçirdi. Ben içimden öyle kalsaydın sorun olmazdı ama sen bilirsin yani... Fesatlaşma İrem.
Bende dolabın yanına gelip mavi bir Tshirt ve şort seçip banyoya girip giyindim. Yanında giyineceğimimi sandınız, çok beklerseniz!
Telefonumuda elime alarak Özgür'ün yanına geldim. Elimi tutunca şaşkınca yüzüne baktım, bana bakmıyordu ileri bakıyordu. Bana sarılırdı, öperdi ama elimi ilk defa tutmuştu. Çok hoştu. Ben mal gibi sırıtırken ilerlemeye başladık. Boş elime telefonu aldım ve Whatsapp grubuna girdim.
Ben: Geliyoruz.
Deniz: Bizde, 8 masa boşsa oraya geçelim.
Merve: Beni beklemeyin.
Kaşlarımı çattım ve mesaj attım.
Ben: Niye?
Merve: Küçük bir işim var öğlen dönerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnanılmaz Yaz
Teen FictionSevmeyi bilmeyen kız. Gerçek aşkın ne demek olduğunu anlamayan saf bir kız. Bu dünya için fazla masum. Ama artık gerçek aşkını bulmak istiyor. O duyguyu tadabilmek istiyor. Üç erkek, üç gizem, üç bela. Hepsi birbirinden kötü: Katil, polis, kötü çocu...