Özür dilerim

1.4K 47 9
                                    

Merve okula girdikten sonra bizde okula girdik. Sınıfa adımımızı atar atmaz ilk iş telefonları çıkardık, bizim sınıftakilerde bizden farksızdı. Hocamızı beklerken İrem zorla Merve'yi getirip benden Özür dilemesini sağladı.

" Hadi Merve Gizem'den özür dile bu sadece bir şakaydı. " İrem'in yalvarması çok komikti.

" Hayır yaaaaaaa o benden özür dilesin " diye bağırıyordu diğer yandan Merve'de.

İrem Merve'yi bana doğru ittirip tuvalete sığındı. Çekinmeseydim Merve benim üzerime düşüp yerde yuvarlanıcaktık.Ama öyle bir şey olmadı. Yanlış anlamayın. Merve yanıma gelip utançla mırıldandı.

" Özür dilerim."dedi. Bir şey dememi beklemeden tuvalete daldı. İrem'in çığlıkları yükseldi.

" Hayır apla yapmaaaaaaaaaaa! " diye bağırdı içeriden İrem. Abla diye okumayın apla bilerek öyle yazdım ;)

Biraz İrem'in çığılıklarını dinleyip onu kurtarmaya karar verdim ve içeri daldım. Bir superwoman gibi İrem'i kurtardım, tüm bunlarla uğraşırken Seda'nın yanımızda olmadığını fark ettim. İlk önce takmadım çok ama sonra onu aramaya başladığımda hocamız sınıfa girdi bu yüzden mecburen sınıfa girdim karnemi aldıktan sonra enerji patlamasından ölmeyim diye azcık atraksiyon yaşamaya karar verdim.

" Hocam tuvalete gidebilir miyim? " diye sordum.

" Tabikide canım. " dedi hoca güler yüzle.

Maşallah bütün hocalar öğrencilerden kurtulduğu için mutlu. Siz daha bekleyin yenileri gelecek.

Kendi kendime kıkırdadım. Hâlâ sınıfta olduğumu fark etmem birkaç saniyemi aldı.

" Bide Seda karnesini aldı mı?" diye sordum, bu durumdan kurtulmaya çalışarak.

" Evet canım aldı. " dedi hoca anlamaz bir bakış atarken.

" Tamam o zaman ben birazdan gelirim hocam. " dedim ve dışarı çıktım.

Çıktığım an Seda'yı aramaya başladım ( çok akıllıyım değil mi? :D 30 dk. boyunca Seda'yı arıyordum , zil çaldığından lanet okudum hocam ağızıma edecekti.

Ama servisime gidersem beni göremez ve ağızıma edemezdi çok akılıyım bu yüzden hemen servisime koştum ilk gelmiştim ilk geldiğimde her zaman sevinç yaşıyordum ama bu sefer koltuğa oturup telefonumu çıkardım ve Seda'yı aradım ne kadar malım ben niye daha önce Aramadımki. Telefon baya bi çaldı ama sonuda Seda açmıştı.

" Evet?"dedi birisi ama kesinlikle Seda değildi ve erkek sesiydi. Aklıma gelen düşüncelerle sırıttım. Ama hemen kafama vurdum. İyice kafayı yemişim.

" Afedersiniz ben kiminle konuşuyorum?" dedim.

" Sen kimsin?"diye sordu.

" Hayır ilk önce ben sordum sen kimsin?"dedim hafifçe kıkırdayarak.

" Ben öyle kolay kolay cevap vermem sen kimsin? İlk önce sen söyle. " dedi gülerek.

Ben bu çocukla iyi anlaşmıştım.

" Ben böyle kolay pes etmem tamam mı?" dedim bu sefer kahka atarak.

" Offf yeter söyle ismini. " dedi gülerek.Kusacası bütün konuşmada gülüyoruz. :D

" İlk sen söyle bak görüceksin ilk sen söyleyeceksin. "

"Tamam yeter ben söyleyeceğim... Ama senden sonra !"

" Bu tür yarışmaları hep ben kazanırım bu yüzden ismini söyle. " Dediğim full yalan :D

" Peki böyle söylersem... İsmini öğrenebilir miyim?"dedi nazikçe.

" Olmadı, hayır öğrenemezsin. " dedim sırıtarak.

" Tamam pes ediyorum adım Demir. " dedi. "Artık adını söylersin umarım. "

"Adım Gizem. " dedim.

" Sen Seda'yı mı arıyorsun? "

"Evet, nerede olduğunu biliyor musun?"

"Hayır ama İrem'in yanında olduğunu biliyorum onu ararsan-"

"Tamam çok teşekkür ederim. " dedim ve yüzüne telefonu kapatım.

Ve anında İrem'i aradım.

" Gizem n'oldu? "diye sordu.

" Sen Seda'nın nerde olduğunu biliyor musun?"dedim.

" Evet yanımda. " dedi İrem.

" Seda'yı versene bana."

" Evet ?" dedi Seda.

" Sen bir şeyini unutmadın mı?" dedim şüpeyle.

" Ne gibi bir şey?"

" Telefon gibi bir şey. " dedim.

" Doğru ya telefonum evde kaldı, aradın mı yoksa ?"dedi.

" Aradımda bir erkek açtı telefonu. " dedim.

" Yoksa sen şey mi sandın-"

" Hayır ben hiç bir şey sanmadım sadece soruyorum."dedim.

" O bizim komşumuz annemle matematik çalışıyorlar. " dedi.

" Tamam siz nerdesiniz?"

İrem telefonu kapıp :

"Starbucks'a gidiyoruz sende gel."dedi ve telefonu kapatı.

Lanet olsun ben erkek arkadaşı sanmıştım lanet olsun. Hayallerimi yıktı.

Starbucks'a geldiğimde Merve, İrem ve Seda çoktan oturmuş kahve içiyorlardı.Sevinçle yanlarına geldim.

" Tatil geldi napıyoruz? " diye sordum.

" Kampa gidelim ama değişik bir şey olsun. " dedi Seda.

" Bence de. " diye atıldım.

Merve araya girdi. " Benim annem bizim için bir sey bulabilir."dedi.

Hepimiz buna katıldıktan sonra kahvemizi içmeye devam ettik.

Telefonuma reklam geldiğinde okumayacaktım bile ama gözüme ' tatil' sözcüğü çarptı. Kızlara seslenip mesajı sesli okudum : ' Güzel bir TATİL geçirmek istiyorsanız internet sitemize bakabilirsiniz : www.almanyakamp.com '

"Bu tam aradığımız şey."dedi İrem.

Hepimiz başımızı evet anlamında saladık ve yüzümüzde güller açarken bağırdık.

" Kamp biz geliyoruz!"

İnanılmaz YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin