Vote yapın lütfen... Mediada SEDA
Keyifli okumalar...
"Ne!? "
"Yanlış anlama mecburuz... " dedi İrem.
" Bu harika!"dedi Demir ve bizi içeri aldı.
Özgür ve Deniz aşağa inip bize şaşkınca baktılar.
" Leydiler burda ne yapıyorsunuz?"dedi Deniz.
" Mecburen burda kalıcaz ama yanlış anlamayın mecburen. " dedi Seda.
"Bu harika!"dedi Deniz Özgür'le aynı anda.
" Ayrı odalarda!"dedi İrem.
" Yanlız sadece 5 oda var. " dedi Özgür.
" Biz bir odada kalırız Gizem'le. " dedi Seda.
" Bizde o zaman İrem'le kalırız. " dedi Merve.
Hepimiz onaylıyor manasında başımızı saladık. Erkekler bizi odalarımıza götürdüler.Biz Seda'yla odaya girdik.
" Kapıyı çalmadan açmayın. " dedim.
" Tabiki. " dedi Demir sırıtarak.
" O gülüş bana sökmez kapıyı çalmadan girmeyeceksin. " dedim.
" Tamam. " dedi ve merdivenlerden inmeye başladı.
Kapıyı kapatıp Seda'ya döndüm:
" Biz napıyoruz ya?"dedim.
" Mecburuz, sanki ben burda kalmak istiyorum. "dedi oda.
"Dışarda kalsak olmaz mı?"dedim.
" Kızım sen kafanı bir yere mi çarptın? Almanya'da geceler çok soğuk oluyor, soğuktan donarız valla. " dedi gülerek.
" Biliyorum ama kendimi kötü hissediyorum. " dedim.
" Sakin ol sadece 3 gün kalıcaz merak etme, hem ben yanındayım. " dedi sırıtarak.
Güldüm işte bu yüzden en yakın arkadaşım Seda'ydı. Sırayla duşumuzu aldıktan ve yeni kıyafetler giydikten sonra aşağa indik kurt gibi açtım. Merve ve İrem oturmuş ayı gibi tıkınıyorlardı. Bende kendime yemek seçip yanlarına geldim.
" Buraların yemekleri çok güzelmiş. " dedi Merve.
" Aynen. " diye katıldı İrem.
" Siz her yeri gezdiniz mi?"dedim.
" Henüz gezmedik. " dedi Merve.
" Biz sizin gelmenizi bekledik, birlikte gezeriz diye. " dedi İrem.
" Tamam biz iyice tıkınalım sonra gezeriz. " dedi Seda.
Ben zaten yemek yemeye başlamıştım, böyle küçük olduğuma bakmayın dışardan sinek güçlü içerden ayı midesi:D Hepimiz yemeklerimizi bitirdikten sonra kalkıp etrafı gezmeye başladık size kısaca buraları tanıtıyım:
Hiç Nirvana'ya gittiniz mi? Onun gibi bir şey sadece deniz yok bir buraya kamp diyorlar burası otel... Yani ben çok beğendim. Googla Nirvana yazıl nasıl bişey olduğunu görebilirsiniz. Neyse. Her yeri gezdikten sonra herkes çok yoruldu tabi ben hariç ben çok enerjik bir insanım :) Kızlar erkeklerin villasına dönüp uyuya kaldı. Ben ise siyah bikinimi giyip üstünede plaj şortu ve Summer yazan bir Tshirt geçirip dışarı çıktım hava çok güzeldi 30 derece falandı açık havuzu bulup oraya kurulmaya başladım ,açık havuz çok büyüktü insanlar yavaş yavaş geliyordu hiç yaşlı yoktu 15-20 yaş arasıydı. T-shirt ve şortumu çıkarıp havuza atladım. Havuzun en derininden giderken havuz bir anda sarsıldı, yüzeye çıkıp etrafıma baktım. Yani niye tahmin etmedimki? Erkekler burdaydı Demir'de burdaydı Onu fark etmemiş gibi yaparak yeniden havuza daldım. Bu kadar çok insanın yanında kızarmak istemiyordum. 1 dakika suyun altında geçirmiştim artık nefesim bitiyordu ama yüzeye çıkıp Demir'in beni görmesini istemiyordum. Birkaç saniye daha sabır etikten sonra kendimi tutamadım ve yüzeye nefes nefese çıktım. Sonra bir anda batmaya başladım. Birisi benim bacaklarımdan tutup batırmıştı, yani sizde anlamışsızındır kim olduğunu Demir. Havuzda gözlerimi açtım sırıtıyordu. Bu sefer onu itirdim ve başarıya ulaşıp yüzeye çıktım, oda yüzeye çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnanılmaz Yaz
Teen FictionSevmeyi bilmeyen kız. Gerçek aşkın ne demek olduğunu anlamayan saf bir kız. Bu dünya için fazla masum. Ama artık gerçek aşkını bulmak istiyor. O duyguyu tadabilmek istiyor. Üç erkek, üç gizem, üç bela. Hepsi birbirinden kötü: Katil, polis, kötü çocu...