3 vote bir sınır yapmıştım hemen 5 vote gelince şaşırdım. Çok teşekkürler sizi çok seviyom! Yanlız 3 vote geldiği anda yeni bölüm gelecek sananlar için üzgünüm, bölüm günü PAZAR sınır koysam bile yb pazar gelecek. Ama sınır geçilmez ise yb gelmez! Neyse ben niye dedimki bunu vote verenlere çok teşekkürler yeniden. Öpüyorum ♥ Starlarım benim ışıl ışıl parıldayan ★ Lan ben kafayı yedim :D Yb için vote sınırı sonda. Çok konuşyom ben bu aralar çok sorry ve yb!
Medida Gizem'in giydikleri ve şarkı the vamps& demi lovato -somebody to youİyi okumalar inanılmazlar ♡
GIZEM'IN GÖZÜNDEN...
¡ FLASH BACK ! (GERİ DÖNYOZ GENÇLİK)
Yatakta işsizce oturuyordum. Napıyım çocuk katil diye üstüne mi atlıyım? Tamam şaka yaptım tabiki üstüne atladım. Boğmaya çalıştım Ege'yi. Artık ne kadar işe yaradıysa? Onu bilemiyicem.
Ben sinirden odadaki her şeyi kırarım diye benimle oturuyordu. İşsiz buda, beyinsiz piç, yarak beyinli, sikik beyinli. Lan beyni kalmadı çocuğun ama doğru var mıydı ki? Yoktu zaten sorun yok. Ama olsun biraz daha sikilsin o sikik beyni. Valla ben böyle değildim. Sanırım bu piçle 4 gün aynı evde kalmaktan olmuştur.
Kendi kendime sırıtınca bana baktı. " Ne sırıtıyon?"dedi.
" Allah Allah sırıtmakdamı yasak Ege Bey?"dedim alaycı bir tavırla.
Dudağı hafifçe kıvrıldı gibi oldu. Yani emin değilim, kesin benimle dalga geçiyordur.
" Sen ne sırıtıyon?"dedim merakıma yenik düşerek.
" Ben katil olduğumu söyleyince öylece kalmıştın ya? Onu hatırladım. " Dedi Ege.
" Bir kere ben öylece kalmadım. O benim taktiğim ilk önce şaşırmış gibi yapıyorum sonra saldırıyorum. " Dedim kendimle gurur duyarak.
" Açıkçası bende şaşırdım senin bu tepkine, " dedi ve boynunu aşağa çıkaracak şekilde açtı. " Tıknaklarını boynuma öyle bir sapladın ki halla acıyor. "
Gülmeye başladım. " Kabul ediyorsun yani acıdığını?"dedim kaşlarımı çatarak.
Sırıttı. Telefonu çalmaya başlayınca gözleri kaçırdım. Çağrıyı kabul etti ve kulağına götürdü.
" Alo?"
" Lan piç çabuk Gizem'i ver!"diye bağırdı birisi. O derece bağırdıki ben bile duydum. Ege güldü ve hoparlöre aldı.
" Bak Gizem kurtarıcın arıyor. " Dedi Ege gülerken.
"Orosru çocuğun tüm sülaleni sikerim! Gizem'i ver! " Diye bağırdı bir kız sesi. Bu İrem!
"Piç, oç, şerefsiz, amına koyduğumun! " Diye bağırdı biri daha. Seda'm benim.
"Evet seni dinliyoruz. Yoksa ağır mı geldi kaldıramadın mı? " Dedi Demir.
" Bana başka bir şans bırakmıyorsunuz sanırım... " dedi Ege gizemlice. Bunun arkasında ne saklanıyor çok merak ettim.
" Bak orospu siktirtme belanı Gizem'i bırak! " Diye bağırdı Demir. Ben ise sessizce onları dinliyorum. Birden Ege yanıma gelip saçımdan çekti. O kadar acıdıki. " Demir... " dedim sessizce. Derin bir sessizlik çökrü.
" N'oldu Demir? Dilini mi yuttun? " Dedi Ege gülerken. Telefondan ağlama sesi gelince gözlerim doldu.
" Gizem'i ver! " dedi Demir düz bir sesle.
" Bana emir mi veriyorsun? " Dedi Ege yine gülerek.
" Telefonu Gizem'e vermesen seni iplerle yatağa bağlarım ve bütün gün üzerinde çalışırım! " Diye bağırdı Demir.
" Güzel fantezin varmış, valla bende merak ettim. Gizem'in üzerinde denemeye ne dersin? " Dedi Ege ve bana dönüp bakış yoladı sıratarak.
Demir Ege'nin ne düşündüğünü anlamış anlamış olucaktaki bağırdı. " Hayır, sakın ona dokunma! O benim! "
Ege bir çekmeceye eğildi ve açıp kalın bir ip çıkardı. " Şuan elimde ip var bile Gizem'de hazır zaten. "
Demir "Hayır!" diye bağırmaya başladı.
Ege sinsice sırıttı ve bana doğru gelmeye başladı. Yataktan tam kalkacaken beni ittirdi ve yine yatağının üzerine düştüm. Üzerime atlatınca bütün gücümle çığlık attım ve bağırmaya başladım.
" Lütfen yapma, lütfen! "
Demir'de oradan bağırıyordu ama Ege'nin taktığı yok. Bütün gücümle Ege'yi itirmeye çalıştım ama bi bok yapabildiysem Arap oluyim. Resmen üzerime yatmıştı ve kahretsinki çok ağırdı. Ben altında ezilirken beni tshirtümden çekti ve yırtıldı. Resmen Tshirtü ikiye bölmüştü ve üstümde bir tek sütyen kalmıştı!
" Ege lütfen yapma lütfen yalvarırım. " Dedim sessizce. Çaresiz kalmıştım. Elerimi göğüsünde birleştirdim ve ittirmeye başladım. Amına koyiyim bu niye geri gitmiyo?
Üzerime doğru eğildi ve bütün ağırlığı üstüme bıraktı. Ben çaresizce ondan kurtulmaya çalışıyordum. Başını boyunuma doğru getirdi ve öpmeye başladı. Ben resmen eriyordum ama bunun olmaması gerekiyordu. Onu hala itirmeye çalışıyordum. Belki bir mucize olurda onu yataktan düşürebilirim.
Öpücükleri yavaşça inmeye başlayınca acıdan inledim. Öpücükleri çok serti sanki beni yemek istiyormuş gibi öpüyordu. Eleri belime sarıldı ve beni kendine bastırdı.
" Ege lütfen. Yalvarıyorum. Gizem'e bir şey yapma. " Dedi Demir kısık sesle. Ağlıyor muydu?
Ege beni öpmeyi kesti ama elerini çekmeden konuştu. " Üzgünüm, hatun taş gibi kendimi durduramıyorum. " Dedi gülerek ve bana baktı. Ben altında kalmış çaresizce yavru köpek bakışı atıyordum. Gözlerim doldu ve ağlamaya başladım.
Ege üzerimden kalkmadan devam etti. " Valla Demir senin yerinde olmayı çok isterdim, öpüyorsun, eliyorsun doyamıyorsun... "
"Ne istiyorsun? Para mı? İstediğin kadar veririm. Yeterki bırak onu. " Dedi Demir.
" Ne mi istiyorum? Cevabı basit onu! " Dedi Ege. " Neyse Demir kapatıyorum ben artık yazık konturunda gitmesin zamanında, onu alamayacaksın çünkü o benim! " Diye bağırdı ve telefonu kapattı.
Korkuyla Ege'ye baktım. Sırıtıp, yanağımdan makas aldı ve üzerimden kalktı. Ben pozisyonumu bozmadan öylece şaşkınca baktım. Tam odadan çıkacaken durdu ve bana döndü.
" Aşağıda senin için kıyafet getirdim. " Dedi ve odadan çıktı.
Buda neydi şimdi oyun mu yapmıştı? Ben bu oyunu bir daha oynamam.
Yataktan kalktım ve yırtık Tshirtüme baktım. Hayvan herif! Ben nasıl aşağa inicem şimdi? Yatağın ucunda bir havlu gördüm. Hemen kendime sardım ve aşağa indim. Koltuklarda oturuyordu. Gözlerimi kaçırdım ve hızlıca bana aldığı kıyafetleri inceledim. Hepsini alıp yukarı çıktım ve en kapalı olan kıyafetleri giydim. ( Medida var. ) Nasıl bir sapıksa ful etek, elbise vb. şeyler almış. 4 gündür duş almadığım aklıma gelince Ege'den hiç izin istemeden banyoya girdim. Daha yeni giydiğim kıyafetleri çıkardım ve sıcak bir duş aldım.
Ege'nin bana verdiği odaya girdim ve duvarda asılan saate baktım. 20.00'di yemek zamanı! Yemek yemeyi sevdiğim için hızlıca aşağa indim. Yerde gördüğüm kan ile gözlerim karardı. Duvara tutunarak dengemi sağlamaya çalıştım ve dudaklarım benden bağımsız bağırdı. " Ege!"
Yerde kanlar içinde yatıyordu, birden kapı açıldı ve içeri çok şaşırdığım bir kişi girdi.
□□□
Sınır +3 vote +1 yorum. Vote verenlere yine çok teşekkür ediyorum. Sizi seviyom! İnanılmazlarım... ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnanılmaz Yaz
Teen FictionSevmeyi bilmeyen kız. Gerçek aşkın ne demek olduğunu anlamayan saf bir kız. Bu dünya için fazla masum. Ama artık gerçek aşkını bulmak istiyor. O duyguyu tadabilmek istiyor. Üç erkek, üç gizem, üç bela. Hepsi birbirinden kötü: Katil, polis, kötü çocu...