Kaza

560 37 25
                                    

Geçen hafta yeni bölüm gelmediği için çok üzgünüm TEOG maduru olduğum için, Allah'tan bitti artık bu kabus :D Nerdeyse her cümleme yorum yapan okuyucularıma teşekkür ediyorum @Vini___ ve @OneRepublic8 bölüm size gelsin. Kısacası bütün okuyucularıma gelsin çünkü hepinizi ayrı ayrı seviyorum. ♡

Keyifli okumalar... ♥

Yerde kanlar içinde yatıyordu, birden kapı açıldı ve içeri CAN girdi. O bardaki çocuktu, evet o Can'dı.

Can'ı umursamayarak Ege'nin yanına koştum ve başını yerden kaldırdım. Elimi bileğine koydum. Yaşıyordu.

" Can, ne dikilyorsun? Ambulansı arasana!"dedim bağırarak.

" Hayır. " Dediği kelimeyle ona döndüm. Manyak mısın oğlum sen? Bakışı attım.

"Zorlanıyorsan, bende arayabilirim. " Dedim gözlerimi devirerek. Hızlı bir hamleyle elinden telefonu almaya denedim ama alamadım. Elini çekti ve bana doğru eğildi.

" Gizem o sana zarar verdi. Bırak gebersin. " Dedi gaddak bir gülümsemeyle. Öyle gülümseyince onunda Ege gibi katil olup olmadığını merak ettim. Ama sadece merak ettim ona bunu soramazdım götüm yemezdi.

" Bana bir şey yapmadı!"diye bağırdım ve hızlıca ayağa kalktım.

" Demir hiçde öyle düşünmüyor-"

" Demir mi? Onunla mı konuştun?"diye sözünü böldüm. Ama Can cevap veremeden içeriye polis daldı. Ege'yi kabaca kolarının arasına aldılar ve sürüklediler. Öyle davranamazlardı sonuçta baygındı, hastaneye gitmesi gerekiyordu.

"Can, bir şey söylesene Ege baygın hastaneye gitmesi gerekiyor! " Diye bağırdım ve üstüne doğru yürüdüm. Birden 2 polis kolarımdan tutup aynı Ege'yi gibi sürüklediler.

" Bırakın beni!"diye bağırdım. Can elini saladı ve dudaklarını oynattı. Sonra görüşürüz,dedi.

Ben anlamaz bir bakış attım ve bağırdım. " Sen polis misin?"

Başını hafifçe saladı ve arkasını dönüp arka kapıdan çıktı. Polis barlarda gezer mi? Acaba kaç yaşındadır?

Polisin beni arabanın kapısını açıp ititrince bütün sorularım sarsıldı ama aniden yeni soru geldi. Demir ile Can tanışıyor mu?

Polis merkezine geldiğimizde kapıyı kendim açıp dışarı çıktım. 30 yaşlarında bir polis yanıma geldi.

" Can Bey sizi bekliyor Ege Bey hakkında bildiğiniz her şeyi ona anlatmalısınız. " Dedi polis ve arkasından yürümem için bir kafasını yatırdı. Hızlıca polisin arkasından yürüdüm.

" Peki o ne yaptı? " Dedim polise yetişmeye çalışırken. Bir anda durdu.

"Bunu Can Bey'e sorun hanımefendi benim bir bilgim yok. " Dedi ve binaya girdi bende arkasından girdim. Birkaç koridoru geçtikten sonra polis durdu ve kapıyı açarak,

" İçeri girin. " Dedi. Yavaşça içeri girdim. Ben girer girmez polis kapıyı kapattı.

Odayı incelemeye başladım, neredeyse hiçbir şey yoktu. İki sandalye, küçük bir masa ve tavandan sarkan bir lamba. Kendimi sakin tutmaya çalışarak sandalyeye oturdum. Kapı yavaşça açıldı ve Can içeri daldı.

Elinde siyah dosyayla tam bir polis gibi görünüyordu. Zaten polis ben neyin kafasını yaşıyorum?

Sandalyemde dikleştim. Can'da hızlıca karşımdaki sandalyeye oturdu, elindeki dosyayı masaya koydu ve bana baktı.

İnanılmaz YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin