Kamp?

899 50 10
                                    

İrem'in gözünden...

Heycan çığılığı atıktan sonra annem odama girdi ve bana tip tip baktı.

" Saat 03.23 farkında mısın bilmiyorum? "dedi.

" Pardon saatte bakmamışım."dedim. İçimden hala heycandan yine çığılık atıcaktım ama kendimi tutum. İnanın bana bu çok zor oldu.

" Tamam afediyorum ama hemen yat. " diyip gitti.

Tamam annişşş bakışı atıp yatağıma atladım.Yorganın altına girdikten sonra telefonumu çıkardım ve kızlara mesaj atım.Hepsine.

+ Nasıl gidiyo annişşş işleri?

Sadece Merve'den cevap geldi.

- Ben gidemiyorum.

+ İzin vermedimi?

- İzin verdi ama bir şartla dedi

+ İzin veriyo işte niye gidemem diyorsun?

- Şartını bilsen...

+ Neymiş şartı?

- Bütün hayatım boyunca odamı temizlemem gerek!

+ Tamam temizlersin bişey olmaz

- Bişey olmaz mı? Ben temizleyemem.

+ Mecbursun , temizleyeceksin!

- Peki temizliyicem. Diyerlerinden haber var mı?

+ Yok, bekliyorum. Zaten yarın benim evimde toplanıyoruz unutma.Saat 13.00'te.

- Unutmam.

+ Seda ve Gizem kaldı, onlarda gelebilirse gidiyoruz.

- Gidelim, boş boşuna bütün hayatım boyunca odamı temizlemeyim!

+ :D

- Neyse, yarın görüşürüz.

+ Bb.

Yazdıktan sonra bende uyumaya karar verdim.

Ertesi gün saat 13.00'te

Gizem'in gözünden...

Mışıl mışıl uyurken ve gideceğimiz kampı hayal ederken... Bir anda kapı çaldı ama normal bildiğiniz kapı çalma değil resmen birisi kapıyı kırıcaktı. Korkudan yere yapıştıktan sonra ayağa kalktım ve yavaşça kapıya geldim. Kapıyı kim çalıyorsa ya kafayı yemiş ya da acilen bir şey yapması gerekiyordu. Ama muhtemelen kafayı yemişti. Kapıya daha fazla yaklaşıp kapının gözüne baktım. Ve kimi gördüm sanırsınız ?İrem'in kapı kırma operasyonu başlamıştı. İrem'in kapıyı kırmasını beklemeden hızlıca kapıyı açtım. İrem kapıya yasaklandığı için üstüme düştü tabi bende anında yere yapmıştım. Çok komik bir pozisyondaydik bu nedenle bunu birisi gördüyse biz bitik rezil olduk diyebiliriz. İrem hemen ayağa kalkıp kalkmama yardım etti.

" Üzgünüm. " dedi.

" Sorun değil. " dedim.

" Anişşş işleri nasıl gitti?"diye sordu.

" Biliyor musun. ...Tam anlamıyla....Muhteşem!" diye bağırdım.

" Yani geliyorsun!?"dedi sevinçle.

" Evet!"diye anırdım.

Bir anda sevinçten bağırmaya ve çağarmaya başladık bunu çok yüksek sesle yaptığımızı fark ettim ve İrem'i içeri çektim.

" Artık sadece Seda'ya sormak kaldı oda gelirse gidiyoruz!"dedi İrem.

" Yani Merve izin alabildi?!"dedim heycanla.

" Evet ama bir şartla alabildi... " dedi.

" Ne şartı?"diye sordum.

" Bilmek istemezsin yolda anlatırım hadi gidelim. " dedi ve koşmaya başladı ama bir anda durdu ve bana baktı. " Şey... Bence ilk önce üstünü değiştir. "

" Ah evet picamaları çıkarmaya unutmuşum. " dedim.

" Sen değiştir ve benim evime git ben daha Seda'ya sorucam."dedi.

İrem'e evet anlamında başımı saladım ve odama koştum.

Seda'nın gözünden...

Tek başıma kahvaltı yaparken saat 13.15 kahvaltı yapıyom çok akılıyım napıyım açlkktan ölüyom. Birisi kapıyı kırmaya başladı yani daha doğrusu kapıya vurmaya başladı ve aynı zamanda zile basıyordu Nasıl bi yetenekse? Kapıya koşup açtım.İrem piç smail yaparak kapıda duruyordu.

" Nasıl geçti annişşş işleri?"dedi İrem.

" Birkaç kere yanlışlıkla anney dedim, yoksa iyi geçti."dedim sırıtarak.

" Anladım peki izin verdi mi?"dedi heycanlanarak.

Şaka yapsam mı? Ama kalp krizi geçirebilir durumdaydı bu yüzden yapmaıyıcam çünkü ben çok ii bir arkadaşım :P

" Sana gerçeği söyliyim mi?"dedim.

" Tabiki söyle. " dedi dahada fazla heycanlanarak.

" Hayır. " dedim.

" Ne?!"diye anırdı.

Çok iyi bir arkadaşım değil mi?

" Nasıl yani bütün şu annişşş manişşşe hayır mı dedi?"dedi Anırarak.

İçimden sırıttım.

" Tabikide hayır demedi."dedim alaycı bir tavırla.

" Ne dedi o zaman?"dedi gözlerini kısarak.

" Evet dedi. " dedim.

Güldü.

" Bavuları topla o zaman!"diye bağırdı.

" Gizem ve Merve izin aldı mı?"dedim seviçle.

" Evet gidiyoruz!"diye anırdı.

Hoplaya zıplaya İrem'in evine geldikten sonra...

" Bavuları topluyoruz!"diye anırdık.

" Ben zaten biliyordum gidiceğimizi!"dedi Merve sırıtarak. " Bu yüzden ben çoktan hazırım!"

Hepimiz güldük.

" Uçak saat 02.05'te en geç 12.00 benim evimde olun babam bizi bırakıcak!"diye bağırdım.

Herkez evlerine koştu, tabi Merve dışında o İrem'in koltuğunda uykuya daldı.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Selam, hiç vote yapmıyorsunuz :( Vote yapın lütfen... Yorumlarda tafsiye verebilirsiniz :)

10 VOTE VE 10 YORUM GELDİĞİNDE YENİ BÖLÜM GELİR...     
 
BU HİKAYEDEN NEFRET EDİYORSANIZ BİLE VOTE YAPIN LÜTFEN
10 VOTE VE 10 YORUM GELMESE YENİ BÖLÜM GELMEZ SÖYLEYİM SİZE EN HEYCANLI YERDE BIRAKTIM!!! ;) HER ŞEY DAHA YENİ BAŞLIYO.Yeni bölümüm hazır sizin vote ve yorum yapmanızı bekliyor.

İnanılmaz YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin