Eğlence yeni başlıyor!

510 24 4
                                    

Vote ve yorum yapanlara çok teşekkür ederim, sizleri çoook seviyorum. Açıklama sonda, keyifli okumalar...

Ege arabaya hızlıca bindi ve gaza bastı, ben ise mal gibi arkasından bakakaldım. Onu kurtarmıştım! En azından gelip teşekkür edebilirdi.

Oflayıp taksiye bindim. Deniz ve Özgür bana kızmaya devam ettiler, İrem ve Seda ise bana trip atıyorlardı. Hayatıma sıçıyım! Bundan güzel hayat yok (!)

Sinirle koltuğa yayıldım ve Deniz'i dinlemeye başladım.

"Mahkeme Salonunda biz ne konuşmuştuk? O Ege Kaya katil anlıyor musun?! Senin doktorunla konuştuğumuzda oda aynı şeyleri söyledi!"diye bağırdı Deniz.

Bir saniye benim doktorum mu? " Ne doktoru?"dedim kaşlarımı çatarak.

Deniz bir an afalandı ve Özgür'e baktı. Özgür de, "Ne doktoru be öyle bir şey demedi."dedi.

" Siz birinci sınıf kandırmaya çalışıyor gibisiniz, "dedim gülerek. " Ben aptal değilim! Tamam kaza geçirmiş olabilirim ama beynimi kaybetmedim. "

Seda ve İrem ise benim gibi şaşkınlardı. Deniz oflayarak "Tamam, sakin ol öyle demek istemedik."

" Şimdi bana doktor olayını anlatın. " Dedim.

" Biz niye bilmiyoruz?"diye atarlandı Seda, İrem'de ona karılırcasına başını salladı.

Özgür ve Deniz birbirlerine baktılar.

" Ben anlatırım, "dedi Özgür. Deniz başını sallayınca anlatmaya başladı. " Şimdi Gizem sen çok ağır bir kaza geçirdin, Can denen mal senden daha fenaydı hatta şimdi hala hastanede o. Neyse Deniz doktorunla konuşmaya gidince doktor senin durumunun ağır olduğundan falan bahsetti senin durumunu anlatırken Ege Kaya'nın seni kaçırdığınıda biliyormuş doktor. Ege'nin çok kötü biri olduğunu anlattı, onun işlediği çok fazla suç varmış ama hiçbiri kanıtlanamamış, tek yakalandığı suç bu oldu ve hapise atılması gerekiyordu ama sen kendi isteğinle onu içeri atmadın. " Dedi sert sert bakmaya başladı.

Ah. Sanırım bana niye kızdıklarını anlıyorum. Ama Merve olayı ne olacak videoda o vardı ve Ege'nin boğazına bıçak dayamıştı, sanki izledikleri videoyu hatırlamıyorlardı.

" Peki ya o video?"dedim yanımdaki Özgür'e dönerek.

Deniz derin bir nefes aldı, "O gerçek değildir, Merve öyle bir şey yapmaz. O... Korkak. " Dedi homurdanarak.

" Merve'yi kullanmış olabilirler, Merve Ege denen piçle yatmak için her boku yapardı. " Dedi Özgür.

" Merve öyle bir şey yapmaz!"diye araya girdi İrem. " Genelde onun arkasından erkekler koşturur, o hayatta kovalamaz ve böyle bir mallık yapmaz!"

" Peki mallık yaptı ise?"dedi kaşlarını çatarak Seda.

İşte orada herkes kalmıştı tabii ki ben dışında zaten çoktan yapmıştı; Ege'yle karşılaşmıştı ve onunla konuşmuştu. Demir bu kadar mı değerli? O ucuz, korkak biri. Ve erkek değildi.

Taksinin parasını ödeyip hepimiz sırayla indik. Villaya hızlıca girip herkes kendi odalarına dağıldılar. Ben ise Demir'in odasına çıktım, kıyafetlerimi alıp boş odaya koyacaktım.

Odaya girmemle gözleeimi kapatmam bir oldu. Demir üstsüz bir şekilde mekik çekiyordu. Benim geldiğimi fark etti ve mekik çekmeyi bırakıp ayağa kalktı ve karşıma dikildi. Hala üstsüz olduğu için gözlerimi açmamıştım. Kolarımı tuttu ve çekti. Kolumu bırakmayınca, "Bırak. " Dedim gözlerimi açarken.

İnanılmaz YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin