Açıklama sonda keyifli okumalar... ♥
Yüzüme ışığın vurmasıyla yüzümü buruşturdum ama uyumaya devam ettim.
" Gizem kalk artık saat 12 oldu sıkıldık sensiz. " Dedi Seda ve yatağımda zıplamaya başladı.
Hayvan öyle bir hıplıyorduki ben havaya uçuyordum. Seda'yı bacağından tuttum ve yere yapıştırdım. Seda kahkalarla gülmeye başlayınca kendimi tutamadım ve anırdım.
"Gizem hahaaha Ege seni aahahgaga kaçırdıktan sonra agafafag ne yaptıysa artık hayvan gibi gücün var!"diye anırdı ve ayağa kalkıp yine yayakta zıplamya başladı.
Yatakta dikleştim ve dudaklarımı aralayarak Seda'ya baktım. " Ne alakası var?"dedim sinirle.
Seda'da yanıma oturdu ve beni kendine döndürdü. " Gizem bak, belki sen bilmiyorsun ama sen gerçekten çok değiştin-"
"Hayır!"
"Evet! Değiştin, değişmek kötü bir şey değil. " Dedi Seda.
" Allah kahretsin! Ben değişmedim, sadece beni beş gün görmediniz ve nasıl davrandığımı unuttunuz!"dedim ve hızlıca ayağa kalktım.
" Gizem! Biz seninle çok yakındık, senin davranışlarını unutmam neredeyse imkansız! "Dedi ve beni kolumdan tutup yine otutturdu.
Gözlerimi devirdim. Değişmemiştim. Bir tane katil beni değişteremezdi, ben her zaman eski Gizem olarak kalacağım ve beni hiç kimse değiştiremez!
"Bak Gize-" telefonum çalmaya başlayınca içimden hunhalarca güldüm ve telefonumu aldım.
Siktir! Annem arıyordu! Onu bir haftadır aramıyorum. Sakin olarak sesimi neşeliye ayarladım.
" Gizem!?"diye cırtladı annem.
" Annemmm, benim canım annem."dedim.
" Yalaka sus! Sen niye bir haftadır beni aramıyorsun bakıyim?!"diye cırtladı yine.
" Burda o kadar çok eğleniyoruz ki... Aramaya unutmuşum. " Dedim neşemi bozmayarak.
" Çarpıcam şimdi ağızına! Sus! Beni her gün arayacaksın demedim mi?"
" Valla anne demedin. "
" O zaman şimdi diyorum! Her gün beni arayacaksın!"
" Ok anne. "
" Kızım bak o oku alırım bir yerine sokarım! Oklu moklu konuşma benimle!"diye cırtladı. Seda gülememek için zor tutarken bende gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
" Tamamdır. " Dedim ve telefonu yüzüne kapattım.
Kapattığım an Seda'yla birlikte öyle bir anırdık ki Demir kapıdan girdi. Ve ben pijamayla yatakta oturuyordum!
Seda Demir'i gördüğü an ayağa kalktı ve kapıya koşup kapattı. Tabii Demir'in üstüne! Ben orada hâlâ mal gibi anırmaya devam ediyordum.
Seda kapının arkasından Demir'e bağırıyordu, sırıtıp Seda'nın yanına gittim ve ona destek oldum.
" Ulan! Niye dalıyon Gizem'in odasına?"diye cırtladı Seda.
" Sapık! Birde gitmiyor hâlâ bakmaya devam ediyor!"diye anırdım bende. Benim gerçekten kafam güzel, bi aralar sevdiğim çocuğa şimdi bütün gücümle anırıyorum ama oda geliyor bide odama sapık! Kesin bi bok yapacaktı, kesin hissederim ben yani şimdi egom tavan yaptı. ;DDDD;DD Sanırım biz dengesisiz çünkü tam önemli konu konuşacaken bir şey oluyor ve bu bizi güldürüyor, yani dengesizlik her yerde. ;DDDD;DD;Ddd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnanılmaz Yaz
Teen FictionSevmeyi bilmeyen kız. Gerçek aşkın ne demek olduğunu anlamayan saf bir kız. Bu dünya için fazla masum. Ama artık gerçek aşkını bulmak istiyor. O duyguyu tadabilmek istiyor. Üç erkek, üç gizem, üç bela. Hepsi birbirinden kötü: Katil, polis, kötü çocu...