Demir'den...

695 30 4
                                    

Hi inanılmazlar Mediada Demir ve şarkı var. Adam Lambert- If I had you açılmazsa YouTube'ten açın.

İyi okumalar... ♡

DEMİR'İN GÖZÜNDEN...

Hepsi sinirimi bozdu ben hastanedeyken Gizem ortalıkta yoktu kız tam 4 gün yoktu! Bugünüde sayarsak 5 gün ortalıkta yok ve polise bile söylemediler. Allah'ım sen beyin dağıtırken onlara sıra gelmemiş mi?

Yumruklarımı öyle bir sıkmıştımki arrık hissetmiyordum. Polise gidiyordum. Deniz'i aradım. Belki o bir şeyler biliyordur. 3 kere çaldığında çağrıyı kabul etti. Sonunda!

"Gizem kaybolmadan önce kimin yanındaydı?"dedim direkmen. Hiç uğraşamam.

" Sen nerden öğrendin?"dedi tedirgince. Korkmuştu salak.

" Sana ne?! Sen soruma cevap ver!" dedim bağararak.

" Sakin ol biz hepimiz karakoldayız-"

" Bende geliyorum. " Dedim ve telefonu yüzüne kapattım.

Ancak şimdimi beyinlerine gelebildi bunu yapmak?! Ah ben yanılmışım bunların beyinleri varmış... Yoksa ben mi soktum o beyinleri kafalarına?!

Otelin önündeki lamborghinimi görünce kendimi arabanın içine attım ve karakola sürdüm. 5 dakikada geldim zaten kendimi dışarı attım ve kapıları kilitledim. Hızlıca içeri girdim ve beyinsizleri aramaya başladım. Özgür'ü görünce ona doğru hızlı adımlarla ilerledim.

" Nerdeler?"dedim sakin olmaya çalışarak. Şuan kendimi tutmasam Özgür'ü yere sermiş olurdum.

" İfade veriyorlar. " Dedi saçlarını karıştırarak.

" Sen niye vermiyorsun?"

" Ben Gizem'in yanında değildim. O gün... " dedi son cümleye doğru sesini alçaltarak. Gizem'in adını duymam ile biraz daha çıldırdım.

" Kim vardı yanında?"

" Deniz ve Seda... " dedi.

" Ne oldu orda? Anlatsana niye her şeyi anlatmıyorsun?"dedim bağırarak.

" Ya şey oldu sanırım Deniz ve Seda içmişlerdi Gizem onlara bişey demiş onlar dinlemeden kabul etiler-"

" Ne?!" Resmen çıldıracam.

" Sanırım otele dönüceğini söylemişti!"diye bağırdı bu seferde Özgür. Oda sinirlenmişti.

Sakin olmaya çalışarak sandalyeye oturdum. İrem nerde acaba?

" İrem nerde?"dedim gözlerimi Özgür'e çevirerek. Birden yakama yapışınca şaşırdım.

" Geri zekalı nasıl korktuğundan haberin var mı senin!?" Diye bağırmaya başlayınca güvenlikler geldi ve Özgür'ü üzerimden aldılar.

" Özgür ne diyorsun?" Diye bende bağırmaya başladım. Güvenlikler Özgür'ü tutuyordu yani ona tutmak deniyorsa adamlar tutamıyor.

" Orospu kız çok korktu!" diye anırmaya başladı. Bu sefer ben ona atılınca güvenlikler ne yapıcağını şaşırdı ve bizi dışarı attılar. Tabii bir boka yaradığı yok biz dışardada kavga etmeyi devam ediyoruz.

" Lan orospu! Ben bir şey yapmadım kıymetli sevgiline!" diye bağırdım.

" Piç kurusu kız titriyerek yanıma geldi!"diye bağırdı ve yumruğunu sıktı. Tam vurmasını beklerken İrem'in sesini duydum.

" Dur!" Özgür'ün yumruğu havada kalmıştı. Aramıza Deniz girdi ve bizi birbirimizden uzaklaştırdı. Güvenliklerin 2 saat yapamadığı şeyi Deniz 1 saniyede yapıyor. Yetenekli adam.

İnanılmaz YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin