Sevgilisi oluyorum

820 34 7
                                    

Merhaba kitap severler bu bölüm konusunda çok düşündüm umarım beğenirsiniz. Vote yapmayı unutmayın. Mediada Demir...

Keyifli okumalar...

Demir'in gözünden...

Gizem uyudu. İlk önce arabayı alıp otelin kapısına park ettim. Bekleyin piçler ben geliyorum. Saat : 12.09 Gizem'e saldırdıkları yere gittim şansıma orda oturuyorlardı. İkisinede yumruğu geçirdim. İkiside yere yapıştı. Daha uzun olan piç ayağa kalktı. Bana yumruk saladı ama yumruğu havada yakaladım ve karnına tekmeyi geçirdim. Daha kısa piç kalktı. arda ardına yumruk saladı ama hepsini durdurdum. Küçük piçede bütün gücümle tekmeyi bastım. İkiside yerde yatıyordu. İkisinide yakalarından tutum ve kaldırdım.

" Hatırladınız mı beni piçler?!"dedim bağararak.

" Lan bırak bizi!"dedi küçük olan.

" Soruma cevap verin! "dedim anırarak.

" Tanıdık lan tanıdık. Şimdi bırak bizi. " dedi büyük olan.

" He iyi tanıdınız beni. Ben size ne yapacaktım?"dedim gırtlaklarını daha çok sıkarak.

" Ah. Piç bırak. " dedi ikisi aynı anda.

" Sikicem ben sizi!"dedim onları hala bırakmayarak.

"Sikt-"

" Siz napmaya çalıştınız dün akşam lan benim sevgilime?!"dedim ve onları duvara yapıştırdım.

" Sikicektik lan. Oldu mu?"dedi büyük olan.

Sinirden boynumda damarlarım çıktı. Onları daha yükseğe kaldırdım ve bir anda bıraktım. Götlerinin üzerime yapıştılar.

" Ah. " dediler.

" Sizi öldürecem lan!"dedim ve tekmelemeye başladım. Bir anda arkadan eller kolarımı tuttu ve sırtımda çok kötü bir acı hissettim. Sonrası sert bir zemin ve karanlık.

Gizem'in gözünden...

Güzelce uyuyordum ama her akşam belime sarılan eller yoktu. Uyumayı bıraktım ve ışığı açtım. Nerdeydi? Beni bırakıp bir yere gitmez değil mi? Banyonun ışığı yanmıyordu. Üzerime bir şeyler giydim ve dışarı çıktım. Yanımda birisi olmadığından çok korkuyordum. Bir anda telefonum çalmaya başladı tanımadığım bir numaraydı. Çağrıyı kabul ettim ve kulağıma tutum.

"Merhaba. " dedi kadın sesi.

" Merhaba. " dedim bende. Demir? Kadın? Senin telefonun? Sen nerdesin?!

" Geçmiş olsun. Sanırım siz bey efendinin sevgilisisiniz sizi bu yüzden aradım. " dedi. Allah'ım arayan hemşire.

" Ne?! Ne oldu Demir'e? "dedim panikle.

" Sakin olun hanım efendi hastaneye gelebilir misiniz?"dedi beni sakinleştirmeye çalışarak.

" Tabiki hemen geliyorum. " dedim ve telefonu suratına kapatım.

Demir'e ne olduğunu söylemedi ama neyse hemen taksiye atladım. Şoföre hastaneye gideceğimi söyledim. Şoför hemen hastaneye sürdü. Şoföre parasını verdim ve hastaneye koştum. Demir'in yatığı odayı buldum ve içeri girdim içerde doktor vardı hemen yanına geldim.

" Demir'e ne oldu?"dedim panikle.

" Bayan dışarı çıkalım orda size her şeyi anlatırım. " dedi doktor ve beni dışarı çıkardı.

" Bayan siz bey efendinin kimisi oluyorsun?"dedi.

" Sevgilisi oluyorum. " dedim hemen.

" Peki. " dedi ve anlatmaya başladı. " Demir Bey'i birisi sırtından bıçaklamış. "

İnanılmaz YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin