İçimden Merve sen sıçtın dedikten sonra kendimden geçtim.
Yanıma İrem ve Seda geldiğinde sakin olmaya çalıştım ama kendimi tutamadım ve resmen gülmekten kafayı yedim. Seda ve İrem bana psikopat gibi baktıklarında tam anlamıyla sakin oldum ve olanları anlatım.
" Merve okulun bittiğini sanıyor. " dedim gülerek.
Neden güldüğümü anladılar ve gülme krizine girdiler. Şuan bize gülüp mal bunlar diyorsunuz değil mi? KABUL. Biz gerçekten malız.
" Seni gerçekten okuldan alıcak mı?" dedi İrem.
" Evet. " dedim sırıtarak.
Bir okul parkın içerisine araba fırladı ama tam anlamıyla fırladı. Seda ve İrem ağacın arkasına saklandılar. Arabadan Merve'nin annesi fırladı. Lanet olsun annesinin geleceğini unutmuşum şakayı uygulayamam.
" Canım benim iyi misin? " diye sordu Merve'nin annesi.
" Eee Teşekkürler ben iyiyim. " dedim.
Ağacın arkasından sırıtarak İrem ve Seda fırladı.
" Süprizzzzz!"diye bağırdılar. Ama onlarında Merve'nin annesini görmesiyle dilleri ısırdılar ve gülümsemeleri silindi.
Merve bana tip tip baktı ama sonra konuştu.
" Bana, sakın bugün okul var demeyin."dedi. Annesi araya girdi.
" Bugün okul mu varmış? " dedi.
Hiç kimse konuşmayınca İrem durumu düzeltmek için konuşmaya çalıştı.
" Aslında-"dedi ama sözünü tamamlayamadı. Merve'nin fazla akıllı(!) annesi araya girdi yine bu kadını sevmiyorum.
" Haaa tamam o zaman okul yok ama siz okula geldiniz sırf Merve'ye şaka yapmak için öyle mi ?" diye sordu.
Seda Merve'nin annesi hiç bir şeyi anlamadığnı fark etti ve açıklamaya çalıştı.
" Aslında bugün okul ver Gizem Merve'nin hala evde olduğunu öğrenince ona böyle küçük bir şaka yapmayı düşünmüştük ama maalesef şakamızı yutmadınız. " dedi.
Merve'nin annesi yanlış anlar diye tercüme ettim.
" Şakamızı yutmadınız iyi bir şey. " deyiverdim.
" Tamam o zaman Merve okulda kalıyorsun evde seninle konuşacağım. " dedi ve arabaya binip gitti.
Kendimi daha fazla tutamayıp.
" Oh beee!"dedim.
Merve bana küfür savurcak gibi baktı ama bir şey demeyip okulun içerisine girdi. Arkasından koşmamı mı bekliyordu? Ben hiç kimsenin arkasından koşmam bunu öğrenememiş...
Because I'm different. ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnanılmaz Yaz
Novela JuvenilSevmeyi bilmeyen kız. Gerçek aşkın ne demek olduğunu anlamayan saf bir kız. Bu dünya için fazla masum. Ama artık gerçek aşkını bulmak istiyor. O duyguyu tadabilmek istiyor. Üç erkek, üç gizem, üç bela. Hepsi birbirinden kötü: Katil, polis, kötü çocu...