Herkese merhaba! :))) Sadece kısa bi şey söyleyecem; Okuduktan sonra yorum ve vote yapar mısınız? Yani paragraf yazın demiyorum ama en azından bütün okuyucularımın ne düşündüğünü çok merak ediyorum. Medya için @kubra_uehara teşekkür ederim, harika olmuş! Bu bölüm sana gelsin. Vee vote ve yorum yapanlara yine çoooook teşekkür ediyorum. Keyifli okumalar... ;)
Yatağımın sol tarafına bir ağırlık çöktü. Ah işte yine başlıyoruz, bu uyandırma yöntemi Deniz'e aitti.
Yatağımın sağ tarafına da ağırlık çökünce kıpırdandım. Özgür, diye geçirdim içimden ve uyumaya devam ettim. Ama aniden birisi üzerime zıplayınca yataktan destek alarak fırladım ama fırlamamla yüzüme su yemem aynı anda oldu. Herkes kahkalarla gülmeye başladı. Şimdi her şeyi açıklayayım; Seda üzerime zıplamıştı, Özgür ve Deniz beni yanlardan tutmuşlardı -başarılı oldukları söylenemez- ve canım arkadaşım İrem yüzüme kovayla su fırlatmıştı. Kovayıda nerden bulduysa.
İçimde ki Gizem kötü planları yapmaya başlamıştı bille ama dışımda ki Gizem'in planı çoktan hazırdı.
Oyunculuğumu biraz kulanıp kahka attım, "Duş almama gerek kalmadı!" dedim ve ellerimi çırptım.
Herkes otistikmişim gibi birbirlerine baktı.
"Özgür,"dedi İrem beni gösterirken."Bu kızın yanına yatarken beynine falan bastırmadınız değil mi?"
İçim hunhalarca gülerken dışımdan fok balığı gibi alkışladım ve tabii ki de fok balığın sesini eksik etmedim; "Owooyowoy!"
Herkes gözlerini pörtletti. "Oğlum biz yanlışlıkla kızın beynine bastırdık harbi. Baksana kendini fok balığı sanıyor."dedi Deniz yataktan kalkarken. Özgür'de kalktı. Seda ve İrem yanıma geldi. Seda eliyle ateşime baktı, "Ateşi yok," dedi kaşlarını çatarak.
Gülmemek için kendimiz zor tutuyordum. Yazıklar olsun Seda en iyi qanqam olarak nasıl bilmezsin şaka yaptığımı? Diye bağıran iç sesimde vardı.
İçimde ki şeytan kahka attı ve "Owowwywow!"diye fok balığı sesini tekrar çıkardım ve gülmeye başladım. Deniz, Özgür, İrem ve Seda bakıştılar. Bir kaç saniye daha bakışmalarından sonra kahkalarla boğuldular.
"Allah belanı vermesin Gizem,"dedi gülerken Özgür. "Gerçekten kafayı yedin sandım!"
İrem ve Seda aynı anda üzerime zıpladı ve yere yapıştım. Üçümüz gülerken Özgür, Deniz üçümüzü kucakaldılar ve villamızdan çıktılar.
"Höyt! Napıyonuz?"dedim kahka atarken. Deniz bana bakıp sırıtınca ne yapacaklarını biliyordum. Sizde anladınız mı?
İkisi bizi havuza getirdiler ve, "Centilmen olup sizi havuza atmayacağız."dedi Deniz ve bizi yere bıraktılar. Ne yapıyo bunlar? Diye birbirimize baktık. Seda ve İrem'de bir şey anlamışlardı. Soran suratlarla Özgür ve Deniz'e döndük. İkiside sırıtıp aynı anda bağırdılar.
"Ama itmeyeceğimizin anlamına gelmez!" ve bizi havuza ittirdiler.
Kendimi ılık su içinde bulmam ile hemen yukarı yüzdüm. Derin bir nefes aldım ve kahkalarla gülmeye başladım. Islak kıyafetlerimi umursamayarak havuzdan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnanılmaz Yaz
Teen FictionSevmeyi bilmeyen kız. Gerçek aşkın ne demek olduğunu anlamayan saf bir kız. Bu dünya için fazla masum. Ama artık gerçek aşkını bulmak istiyor. O duyguyu tadabilmek istiyor. Üç erkek, üç gizem, üç bela. Hepsi birbirinden kötü: Katil, polis, kötü çocu...