~10~

918 28 0
                                    

JstalkerJ: A Rey, radím to neser mě, zítra tady budeme celý den sami.
Me: Co po mě chceš?
JstalkerJ: Nic, ale miluji tě
Me: Tohle si nech, ty nejsi psychicky v pořádku
JstalkerJ: Jsem zvědavej, jestli budeš i takhle odvážná zítra

Odhodila jsem mobil a zapla počítač, dala jsem si do uší a pustila si svůj oblíbený film. Fakjů pane učiteli 2. Na ten film jsem šla do kina s Monicou a od té doby ten film miluju.

Dívala jsem se na ten film a začala jsem usínat, přišla pro mě mamka, ať už jdu spát, že mě nenechá spát na židli. Souhlasila jsem. Šla jsem do koupelny rychle jsem se vysprchovala a vyčistila si zuby. Potom jsem si ještě vyčistila pleť a v pyžamu zalehla do postele. Ještě těsně před spaním jsem si přečetla zprávy od Huntera.

JstalkerJ: Ulovím tě, to ti slibuju. Od toho jsem přece Hunter ne?
JstalkerJ: Rey, doprdele zase mě ignoruješ?!
JstalkerJ: Kurva Rey
JstalkerJ: Děláš si to jenom horší. Však se těš na zítřek.

Zase jsem byla nervózní a moc dobře se mi teda neusínalo, ale za to se mi zdál dost divný sen.

Běžím po rozkvetlé louce a jsem šťastná a veselá, když v tom začne z ničeho nic pršet a já se rozběhnu pryč. Běžím a potkám nějakého muže, který prodává nějaké koření. Jsem už hrozně mokrá, ale nějaké koření si koupím a běžím dál. Pak mě přepadnou a koření mi ukradnou. Když už jsem moc vyčerpaná a únavou spadnu na zem někdo, spíš nějaký kluk mě vezme do náručí a odnese domů. Hlídá mě a pozoruje. Spím a on se na mě dívá. Poté mě pozoruje i další a další den, pořád dokola. Zešílím z toho a začnu se chovat jako psychopat, on mě však pořád hlídá a zamče mě u sebe doma. Někdy mi donese jídlo, někdy ne. Asi po měsíci mě pustí domů a já se už chovám normálně, ale on mě pořád pozoruje. Jednoho dne když jsem sama doma mě přepadne a zabije mě. Prvně mě jenom pořeže a začne mi téct krev. On si tu ktev slíže a nakonec mě probodne skrz na skrz.

Probudila jsem se spocená a udýchaná. Podívám se na budík a vidím že jsou teprve 3 hodiny ráno. Vylezla jsem z postele došla si dolů pro něco na pití. Napila jsem se a chtěla jsem se vrátit do postele, ale ještě jsem se zašla podívat do ložnice rodičů, oba klidně spí. Potom jsem šla do pokoje Tiany. Má tam spoustu plyšáků a pohozených učebnic. Asi sto různých her a vystavené barbíny se kterými už si dávno nehraje.

Sedla jsem si k ní na postel a z očí se mi začali valit slzy. Bojím se, že Hunter něco Tianě udělá, udělá něco mojí malé sestřičce. Stiskla jsem jednoho z jejich plyšáků a lehla si k ní na postel. Když jsme byly malé hrály jsme si každý den. S barbínama. Hrály hry. Houpaly se na houpačce. Hrály na honěnou. Jednou když jsme se pohádaly a mě bylo 11 a Tie 9 zamčela mě ve sklepě. Rodiče nebyly doma tak jsem se protáhla malým okýnkem. Tianu jsem pak málem zabila.

Při té vzpomínce jsem se zasmála. Pak jsem šla zpátky do svého pokoje a zavřela oči. Za chvíli jsem usnula tvrdým spánkem.

Stalker:

Jak si mohla být tak šťastná beze mě a teď když jsem tady v tvém životě jsi tak neštastná? Miluju tě Rey, miluju tvůj postoj když se urázíš, tvé názory, tvoji radost, mrzí mě a bolí každé tvé trápení, když se bavíš s Tianou. Vyzařuje z vás sourozencká láska. Zvládl bych Tianě ublížit? Kvůli tobě asi ne, ale ublížím každému kdo ti bude ubližovat nebo mi tě krást. Budu na tebe čekat. Čekat dokud nepřijdeš a neobejmeš mě. Jsi úžasný člověk Rey víš to? Musíme tomu nechat čas Rey. Ale jednou budeme stát před oltářem a říkát si své ano tím jsem si jistý, ale nevím kdy, protože ty jsi tak paličatý a nepoučitelný člověk Rey. Ale tohle na tobě také miluju. Kdybych mohl tak bych teď šel za tebou a líbal tě, ale to ty musíš přijít za mnou, aby to měla nějakou cenu.
Už rok Rey, zítra to bude přesně rok co tě sleduji, tvůj pohyb, tvé koníčky, tvé přátele, tvou rodinu a celou tebe. Kdy za mnou přijdeš Rey a skočíš mi do náruče kdy? Nevím jak dlouho budu čekat, ale vím, že si počkám, protože na to nejlepší v tvém životě si musíš počkat. A já si počkám to ti slibují Rey.

Tvůj Stalker

Další díl je tu, je sice kratší, ale další díl bude další, ale dnes už ho vydat nestihnu, užijte si čtení.
S láskou

MY STALKER (MY HUNTER)Kde žijí příběhy. Začni objevovat