Než začne další část, tak bych vám chtěla ukázat na fotce toho křečka, kterého si jakože koupili, doopravdy je to můj křeček, takže snad se vám líbí ❤
No a teď už si užijte čtení ❤Vrátila jsem se zpět za holkami na deku. Snažila jsem se tvářit normálně a asi mi to šlo, protože ani jedna nepoznala, že se něco děje.
Začala jsem si s nimi normálně povídat, bavily jsme se o škole, Jacky si stěžovala, že ji učitelka Literatury nenávidí a je na ni zasedlá. Monica s ní souhlasila.
Pak jsem spatřila Huntera. Díval se na mě a když sponzoroval, že se na něho dívám vložil ruku do kapsy, na důkaz, že má pořád po ruce nožík, tak ať si dávám bacha. Na sucho jsem polkla a přikývla, že rozumím. Potom se rozešel směrem k nám.
Pane bože, to mě pos...
„Ahoj Rey!" Řekl překvapeně když šel kolem naší deky. „Ahoj, co tady děláš?" Usmála jsem se, jako malá jsem chtěla být herečka a chodila jsem na dramaťák, tak snad se mi to teď vyplatí.
„Šel jsem se vykoupat co ty?" Usmíval se, on taky není špatný herec. „No já jsem sem šla s kamarádkami." Podívala jsem se směrem na ně. „Tohle je Jacky a Monica a holky tohle je..." Ano, chtěla jsem říct Hunter, ale on mě předběhl. „Jsem Liam, moc mě těší." Aha, takže on to má promyšlený, aby nevzbudil žádnou pozornost.
„Co spolu máte a odkud se znáte?" Podívala se na mě s podezřením Jacky. „Uniklo mi něco?" Zeptala se nevěřícně Monica. „Jsme jen přátelé." Řekla jsem. Teď jsem ho možná naštvala....
„Přesně tak, známe se teprve 2 týdny, ale chováme k sobě nějaké pocity, které znamenají víc než přátelství." Mrkl na mě a já naštvaně odvrátila zrak, abych na něj nezačala ječet. „Proto si nechtěla být s Tomem, hele to jsi mi mohla normálně říct." Řekla podrážděně Monica. „Odkud se teda znáte?" Zeptala se znovu Jacky. „Rey šla zrovna ze školy a já jelikož jsem se nedíval na cestu jsem do ní vrazil, no a pak jsme si začali povídat a zůstali jsme v kontaktu." Usmál se Liam/Hunter.„Nechceš jít teda za námi? Mohli bysme tu být všichni společně." Usmála se Monica. Chtěla jsem začít křičet, že ne, ani omylem, že je to kretén, ale vzpomněla jsem si na ten nůž v jeho kapsy a radši jsem zůstala ticho.
„Moc rád." Řekl. „Tak já si zajdu pro věci." Dodal a začal odcházet.„No Rey." Řekla Monica a sjela si mě pohledem. „Nech toho. Prosím vás holky, je hrozně výbušnej, tak ho nerozčilujte a nemluvte o Tomovi, žárlí na něho." Musela jsem je varovat. Měla jsem o ně strach. „Tady se nám někdo páruje." Smála se Jacky.
Hunter/Liam se po chvíli vrátil a navrhl, jestli nepůjdeme do vody, všechny jsme souhlasili. Šli jsme do části, kde je hluboká voda a zatímco holky začaly lést pomalu do vody, já se rozběhla a bombou jsem skočila skočila do ledové vody. „Miluju vodu." Zakřičela jsem a stáhla Monicu i Jacky do vody. „To je ledový!" Vykřikla Jacky. „Kde máš Liama?" Zeptala se Monica. Kéž by se utopil, možná byla moje modlitba vyslyšena.
Cizí ruka mě chytla za nohu a potopila mě níž, byl to Hunter/Liam, takže se neutopil, moje přání se nesplnilo.
„Hej!" Vykřikla jsem a přitom jsem si lokla. Holky i Hunter/Liam se hrozně smáli. Tak dost. Tohle mu vrátím. Doplavala jsem k holkám a naštvaně jsem se na ně podívala. „Ale Rey." Smála se Monica a obejmula mě.
„Dáte si se mnou kolečko?" Zeptala jsem se a ona přikývly. Huntera/Liama jsem si vůbec nevšímala. Začaly jsme plavat okolo kraje, protože jsem byla asi o deset metrů napřed než Monica a Jacky byla úplně vzadu.
„Rey, co je?" Připojil se ke mně Hunter/Liam. „Nic." Sykla jsem. „Tak nebuď naštvaná, vždyť jde všechno skvěle." No právě, řekla jsem si ironicky v hlavě. „Takže tvoje právé jméno je Liam?" Zeptala jsem se pro změnu já. „Ne, ale klidně mi říkej dál Hunter." „Tak jak se tedy jmenuješ?" „Teď ti to neřeknu, až někdy v budoucnu." Smál se. „Nech mě být." Řekla jsem uraženě.
„Rey, ty jsi vážně naštvaná?" Byl hodně blízko mě, tak jsem využila příležitosti a skočila na něj. Nečekal to, takže se potopil, vrátila jsem mu to s tou nohou. Když už jsem ho topila tak jsem mu z kapsy vytáhla ten vystřelovací nůž a nechala si ho u sebe.
Holky se zase smály. Když se vynořil byl úplně rudý, zase zuřil, rychle jsem plavala k holkám, jelikož jsem věděla, že chce na ně udělat dojem, tak před nimi na mě nezačne řvát.
Doplaval k nám a chytl mě za zápěstí, bohužel jsem měla ruku ve vodě, takže holky neviděly, že mi drtí zápěstí.
„A to se stane, když naštveš naši Rey." Řekla Monica a zase se začala smát, byla jak sfetovaná.
„Půjdeme na tobogán?" Zeptala jsem se. „Klidně." Řekla Monica. „Já se přidám." Usmál se Hunter.Zase nebyla žádná fronta a k mojí smůle Monica jela jako první, takže jsem tu byla sama s Hunterem.
„Proč jsi to kurva udělala?!" Zeptal se tiše. „Chtěla jsem tu to vrátit a vždyť se nic nestalo, jen jsme blbli." Špitla jsem. „Vždyť jsi mě málem utopila!" „Ty mě taky."
„Další." Řekl plavčík a já se rozjela jako vždy. Jinak co se týče toho nože, vyhodila jsem ho do odpadkového koše. Jsem prostě divná.....
Další část, tentokrát je delší a doufám, že se líbí. Budu ráda za kom nebo vote. Znáte to. S láskou
ČTEŠ
MY STALKER (MY HUNTER)
RomanceJak moc zvláštní život musí mít šestnáctiletá holka na střední, zvlášť před začátkem léta? Nijak, má zažívat normální život, jako její vrstevníci. Možná nějaká i ta první láska, navíc se má těšit na prázdniny. Ovšem tohle neplatí pro Rey, kterou bud...