8.FEHÉR RÓZSÁK

1K 96 10
                                    

A stressz belülről emészt, nem bírok aludni, csak forgolódom egész éjjel. Rajta jár az eszem. Nem bírom kiverni a fejemből azt a tiszta nevetést.
Így hát reggel 5 órakor már a fogamat mosom, és a tükör előtt konstatálom, hogy nagyon látszik, hogy nem aludtam. Mikor kész vagyok fogom az éppen olvasott könyvem, előszedem a kulcsomat az ajtóhoz, és sétálni kezdek a kert legeldugodtabb pontjára. Anya bizonyára alszik, nem veszi észre, hogy kilógtam, miközben szobafogságon vagyok.
Leülök a fűz alá, és élvezem, ahogy hosszú "karjai" finoman legnek körülöttem.
Elalszom.
Mikor felkelek borzalmas szédülés kerít hatalmába. Próbálom elhesegetni az érzést, de mintha egy szörnyű átok lenne, nem múlik a folytonos forgás. Felállok, és botorkálva próbálok kifelé haladni a virágok rengetegéből. A szédülés nem múlik, a lábaim összecsuklanak, és fájdalmas nyekkenéssel érek földet a finom pázsiton.

Forog a világ.
Egyedül vagyok.

Hangszálaim feladják a küzdelmet, hang nem jön ki rajtuk. Senki sem tud segíteni.
A fények tompulnak, míg végül teljesen elalszanak.

---KÜLSŐ SZEMLÉLŐ SZEMSZÖGE---

Egy Range Rover áll meg a Yorki herceg birtoka előtt. Egy barna hajú, barna szemű fiú ugrik ki az autóból, akit egyből, kérdés nélkül beeresztenek. Háta mögött fehér rózsákat rejteget. Izzad a tenyere, izgul. Vajon tetszeni fognak a lánynam a virágok? Váratlanul a Yorki herceg felesége ront ki, panaszosan kiabál.

-Eltűnt! Nincs a szobájában!-rikácsolja, majd megragadja az útjába álló első inas gallérját. -Keresse meg! Addig ne is kerüljön a szemem elé!

Mikor megpillantja a megszeppent vendéget, a kontyából kicsúszott tincset a füle mögé tűri és próbálja a lélegzetét helyre állítani.

-Shawn! Drágám! Mi szél hozott erre?

-Én... Én csak a lányát szerettem volna meglátogatni...-Shawn lehajtja a fejét, hogy a pír ami elöntötte az arcát ne látszódjon.

-Melyiket, Édes?-kérdi mézesen a nő, majd csettint egyet. -Biztos Eugéniát! Láttam ám hogy néztetek egymásra!-kacsint.

Shawn szólásra szeretné nyitni a száját, hogy igazából Nataliához jött, de a hölgy már el is sietett.

-Valaki! Hívja a mentőket!-kiabál egy férfi.-Natali összeesett!

Az eső cseperegni kezd. Shawn kezéből kicsúszik a csokor, majd a földön landol. A fiú nem törődve velük a lányhoz és a férfihez siet.

Fehér rózsák a földön. Az eső bemocskolja tiszta szirmaikat. Már sosem lesznek olyan szépek.

Fehér rózsák a földön.
Egy fehér ruhás lány a földön.
Mennyire hasonlítanak!

***

Sziasztok! Most sikerült befejeznem! Még mindig kórházban vagyok, de próbálok majd sűrűbben részeket hozni. Remélem tetszett!

Puszi
Timi
❤❤

A csillagok alatt (S.M. FF.)Where stories live. Discover now